Bauknecht TGV 5470 SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TGV 5470 SW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Klaas-1971 16-07-2011
Geschreven voor: Bauknecht TGV 5470 SW

Schoonmaken van de kookplaat heeft niets te maken met het functioneren van het apparaat. Het apparaat functioneerd gewoon goed. Heel gemakkelijk te bedienen. Hij bevalt ons uitstekend.

Ja 02-12-2007
Geschreven voor: Bauknecht TGV 5470 SW

Het is een mooi gaskookstel, maar schoonmaken is een ramp. Je kunt haast niet tussen de knoppen komen en je moet alle branders eraf halen om hem schoon te krijgen.
Bij het verwijderen van de branders loop je het risico de keramische electrische ontstekers te brenken omdat die met een stiftje in een gaatje van de brander vallen. Vervolgens moet je hem eerst met ontvetter schoonmaken en daarna weer met een droge doek na doen om de strepen weg te halen. Daarna de branders er weer op en je bent zo 10 minuten verder. Dat na ieder kookbeurt is geen pretje. Mijn advies: kies er één zonder opliggende knoppen (tiptoetsen).