Siemens EH675FN27E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH675FN27E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Ad Oomen 17-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Ik (Ad) kook nu een tijdje met deze inductie kookplaat en dat is echt een TOP apparaat, heel snel kun je een gerecht aan de kook brengen maar je kunt ook bijvoorbeeld Suddervlees ook heel langzaam laten door garen. Kortom een Top apparaat met Top prestaties.

A Stuurman 29-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Kook plaat heeft een mooie uitstraling met de metalen rand ook de bediening werkt gemakkelijk is ook heel duidelijk,plaatsing pannen is goed herkenbaar

sixties 03-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Goede inbouwinstructie, prachtig vormgegeven kookplaat. Ik kook al 20 jaar op inductie en was aan een nieuwe toe. Het werken met deze plaat is nog wel even puzzelen: veel meer mogelijkheden en daardoor wat ingewikkelder. De flexibele kookzone is perfect. De braadautomaat is verbazingwekkend! Aandacht voor het milieu: doordat je ziet hoeveel stroom je verbruikt wordt je uitgedaagd zuinig te koken.

Lisette 18-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Een superstrak vormgegeven inductieplaat en zeer gemakkelijk te bedienen. We zijn er erg blij mee tot nu toe. Of hij duurzaam is moet nog blijken, want we hebben hem pas 4 maanden.

dr 07-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Erg mooi design in onze nieuwe keuken.
Fijne zones die zich aanpassen aan de pannen, hierdoor gaat er geen warmte verloren.

Peter Schuhmacher 15-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Was gewend aan koken op keramisch. Wat een wereld van verschil. Fantastisch zo snel en met zoveel gemak.
Daarnaast ook nog een heel mooi design. Kortom een sieraad in mijn nieuwe keuken

ericnn 03-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar de timer werkt heel fijn, b.v. bij het koken van eieren of rijst.
Met de Boost, heel snel op temperatuur.

Lambertus50 11-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

'n Mooie en strakke inductieplaat met zeer veel mogelijkheden.
Het is even wennen na een leven lang gas, maar gezien de afnemende toekomstmogelijkheden van deze energiebron is elektriciteit 'n waarschijnlijk juiste keuze.
De flexzone geeft meer mogelijkheden voor het gebruik van andere pannen/braadsleden dan 4 enkelvoudige zones. Je kunt verder de BOOST gebruiken voor een snelle energie-impuls en de SENSOR (met geluidssignaal) voor het voorbereiden van de kookpan op de juiste baktemperatuur. Allerlei kookinstellingen kunnen opgeslagen worden.
Het is even wennen (van gas naar inductie), maar dan heb je wel een erg handige kookplaat. Ook voor ouderen zeer geschikt; je kunt in ieder geval nooit meer vergeten het gas uit te zetten....

Mirjam59 29-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Een fijn apparaat! Van gas naar inductie is met dit apparaat moeiteloos - uit is uit, de boost-functie maakt een Quooker wat ons betreft overbodig. Per zone is de tijd apart in te stellen - ideaal om de exacte kooktijden aan te houden. Een lage stand is veel beter te regelen dan met gas. Visueel kan de aanduiding van de bediening iets prominenter - als je slecht ziet zijn de aanduidingen minder goed zichtbaar.

John en Petra Erkens 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

De kookplaat EH675FN27E heeft een geweldig mooie vormgeving / uitstraling.
Is makkelijk te bedienen en de flexibele kookzone voldoet geheel aan onze verwachting.
Werkt uitstekend en zéér goed regelbaar.
Kortom een kanjer in deze prijsklasse !!!!
Wij gebruiken al tientallen jaren Siemens apparatuur en komen hier op de een of andere manier niet vanaf !!!!
Uitspraak : Wat goed is moet je niet veranderen !!!!
Met vriendelijke groet John en Petra Erkens

Meta448 04-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken met daarin deze mooie en gebruiksvriendelijke inductie kookplaat! Ik ben overgestapt van gas naar inductie koken en het bevalt me erg goed. Makkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik. De kookpitten zijn goed te regelen wat betreft warmte en koelen meteen af als je ze lager zet of worden warmer als je ze hoger zet. Ik ben verkocht aan inductie koken!

Sjors Lammers 01-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Prachtig inductiekookplaat waarop het heerlijk koken is met de gratis pannenset. De kookplaat is strak vormgegeven en mooi afgewerkt met de stalen zijranden en de schuin aflopende voorzijde. De kookplaat bedienen is erg makkelijk en wijst zichzelf. De flexibele zone geeft daadwerkelijk meer mogelijkheden. Ik moet de losse grillplaat nog bestellen, maar kijk al uit naar een lekker mals stukje vlees met weinig vet.

kookgek55 19-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Binnen een paar dagen kook ik met deze kookplaat alsof ik dit al jaren doe.Zo gebruiksvriendelijk is deze plaat ingericht. Ik heb 21 jaar op een keramische kookplaat gekookt. Ook fijn, maar deze plaat is een genot om mee te werken, zeker ook omdat deze zeer eenvoudig is schoon te maken.

Mirella van Dommelen 28-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Het is nu al een feestje om in mijn keuken te koken.
Met onze nieuwe kookstel.
De flexinductie werkt ook super handig.
De inspiratie in koken komt al bij ons naar boven.
Met een staafmixer van Siemens zou dit nog meer ten goede komen.
Heerlijk genieten met de apparatuur van Siemens.

Raterink 16-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Na even oefenen, kunnen we nu al goed overweg met dit nieuwe apparaat. Een prima kookplaat. Een aanwinst in onze nieuwe keuken!

Gré Raad 30-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Het is een lust voor het oog om naar deze kookplaat te kijken en is gebruiksvriendelijk.

De kooktijd is veel korter dan met een keramische kookplaat.

Onderhoudsvriendelijk

L. Bol 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Het apparaat is wat ik er van verwachte.
Mooie vormgeving, fijne, gemakkelijke bediening.
lekker om mee te koken.

Anneke Mars 13-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Een mooie kookplaat, strak vorm geegevven. Fijne toets bediening. Wij maken gebruik van een grillplaat op de flexzone en dit werk super. Verder goed schoon te maken.

J. Roeters 11-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Wij zijn van keramisch koken naar inductie overgegaan.
We moeten nog veel "ontdekken" betreffende de vele mogelijkheden maar de snelheid van het bereiden van maaltijden verbaast ons. De gemiddelde tijden zijn ongeveer gehalveerd ten opzichte van de keramische kookplaat. Ook de flexzone is gemakkelijk omdat het niet uitmaakt waar de pan staat dus als je kleine grechten maakt kun je een extra pan gebruiken.

Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Klein maar fijn: snel opwarmen en een correcte temperatuurverdeling. De eerste baksels waren dus prachtig. Twee kunnen meer dan één wordt wel gezegd. Dat is niet altijd waar: een traditionele oven en een magnetron kunnen samen minder dan een stoomoven!

Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Verstopt achter een deur doet de vaatwasser stil zijn werk. De vorderingen worden met een lichtbeeld op de vloer aangegeven. En het eco-programma doet heerlijk lang ... zo krijg je de indruk dat de vaatwasser je heel veel werk uit handen heeft genomen

Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Een juweeltje in de keuken. Even wennen, en de standen kiezen met de sleepschakelaar is net zo makkelijk als het draaien aan een gaskraan.

naam 614 26-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Ik heb de plaat nu een week in gebruik. Ben er zeer tevreden over. De braadsensor is een luxe item evenals de flexzone.
Aangezien ik de plaat slechts kort in gebruik heb kan ik over de duurzaamheid moeilijk iets zeggen. Ik ga er echter van uit dat de plaat zeer duurzaam zal zijn gezien het feit dat Siemens bekend staat om de geleverde kwaliteit.

Fam uit Holten 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Degelijk apparaat. Mooie vormgeving.
Hiervoor hadden we gas. Water koken gaat sneller dan op gas. Temperatuur is goed in te stellen dmv cijfers. Hierdoor kook je ook wat gelijkmatiger. Met gas zette je toch vaak het vuur te hoog.

pvz80 15-01-2015
Geschreven voor: Siemens EH675FN27E

Prima kookplaat, met leuke 'gadget' van de verschillende soorten kookvlakken. Bediening is top, de boostfunctie is handig om snel water te laten koken