Bosch PIB645F17M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIB645F17M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

velze602 20-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Een goede indeling van de kookzones en doordachte plaats van het bedieningspaneel. Bedieningsmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en nuttig.

Th. v. Halteren 15-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Goede kookplaat, erg gebruiks vriendelijk en makkelijk in het gebruik. Mijn vrouw is er erg blij mee.

jannie19 28-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

zeer goede kwaliteit en goed en een super mooi uitstraling en super makkelijk in zijn gebruik en schoon de maken

Leo van Geest 14-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Onze inductieplaat werkt heel goed. Het is makkelijk schoon te maken en met de tiptoets "booster" gaat alles heel snel koken. Wij vinden het een ideaal apparaat.

Roblo 14-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Zeer duidelijke handleiding en eenvoudig te installeren eenmaal geïnstalleerd eenvoudig te bedienen. Een prima apparaat.

René356 04-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Geweldig apparaat! Veel sneller en meer vermogen dan onze vorige kookplaat. Erg makkelijke bediening. De variabele plaat voor een grote pan of braadslee is ook ideaal. We zijn heel tevreden over onze nieuwe aanwinst in de keuken.

Bert220 04-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Je bereikt veel sneller het kookpunt tijdens het koken en wanneer je dan minder energie toevoert zie je ook direct, dit in tegenstelling tot keramisch koken, het kookproces veranderen cq stoppen en kookt er niets over of gaat de bereiding van het gerecht niet mis. Uiteindelijk ben je ook minder kooktijd kwijt voor je gerechten dus is het ook duurzamer/zuiniger. Ik heb inductiekoken al aan diverse vrienden/kennissen aanbevolen. Ik wil in ieder geval niets anders meer. Oh ja, in tegenstelling tot enkele jaren terug is het zeer goed betaalbaar.

J.v.Ham 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Tiptoets uitkomst. Geen gedraai met knoppen. Koopplaat snel warmte, fijn te regelen en naar onze mening daardoor efficiënt met energie. Kortom eerste indrukken in een woord SUPER.

Fam. Holwerda 16-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Wij zijn heel tevreden met deze inductie
Ziet er prachtig uit
De timer en extra boost
Zijn extra's die heel prettig werken
Kortom geen minpunten

J.Lodewijk 04-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Deze kookplaat ziet er optisch heel strak uit. Het gebruiksgemak is groot en bediening uiterst gebruiksvriendelijk. We zijn er dolblij mee. Wordt intensief gebruikt.

kookplaat01 03-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Heb in onze vakantie woning ook inductie en ben daar erg tevreden mee. Daarom ook voor thuis deze kookplaat gekozen, en...je kan geen gaspit aan laten staan! ( zeer ideaal voor oudere mensen!)

Ramon1977. 27-11-2014
Geschreven voor: Bosch PIB645F17M

Ik heb deze inductie kookplaat nog niet zo heel lang maar ik vind het tot nu toe echt een geweldige kookplaat. Super gemakkelijke bediening en kookt (heel) erg snel en fijn.
Ook design vind ik erg mooi.
Ik raad deze echt iedereen aan. Niet te duur en toch geweldig apparaat!!!