Bosch PIN651F17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIN651F17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wies B 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Voorheen keramisch gekookt, nu dus op deze mooie inductie plaat.
Super gegaan. Nu nog wachten op de mooie pannen die ik er bij krijg, dan is het plaatje compleet en kunnen we snel en schoon een diner bereiden.

andwol 23-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Onze vorige plaat had een individuele bediening en zichtbare timer per sectie. Bij de nieuwe plaat moet je eerst de sectie selecteren om de instelling te veranderen of de resttijd van de sectie te zien. Het is fffff wennen maar werkt prima.

F. Lambert 21-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Direct na plaatsen zonder de gebruiksaanwijzing te raadplegen te gebruiken. Logische bediening. Alleen nog niet gevonden of timer voor meerdere zones tegelijk gebruikt kan worden. Mooie glasplaat met afgeschuinde kanten. Vorige had aluminium randen. Toekomst moet uitwijzen of dit afdoende is tegen breuk door stoten.

Bernisse60 19-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Ziet er gestileerd en professioneel uit.

Overzichtelijke keuzes op inductiekookplaat.

Inbouw sluit mooi aan qua grootte in de inbouwkeuken.

E. van Wissen 04-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Het was even wennen aan de vervanger van onze 15 jaar oude keramische plaat, maar dankzij de duidelijke handleiding en de simpele bediening waren we al snel gewend aan deze fraaie inductiekookplaat.
Hopelijk is hem een even lang leven beschoren !

Guus12345678 19-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Eerste ervaringen zeer positief.Vijf pannen kunnen gebruikt worden door flex deel. Eten is zeer snel gereed om te serveren

Lisanneke 04-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Tot nu toe lijkt het een prima aankoop. Ben er heel erg blij mee.
Moet nog wel het een en ander uit gaan proberen maar dat ga ik aankomend weekend eens op mijn gemakje doen.

Mevr .Hooiveld 04-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIN651F17E

Makkelijke bediening, door direct select, direct naar de juiste temperatuur. De vormgeving is mooi strak afgewerkt, facetrand is zonder randen en daardoor zeer eenvoudig schoon te maken. Je kunt alle maten pannen gebruiken door de flexibele kookzone. Ook is er voor elke kookzone een direct select timer met uitschakelfunctie. En daarbij is de kookplaat zeer snel op temperatuur. Echt een aanrader.