Bosch PIB645F17E

Siemens EH675FFC1E

Siemens EH675FFC1E

9,4

Wim en Jolanda 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design, zeer gebruikersvriendelijk , powerboost functie is makkelijk en snel ! Goede Timer, kortom perfect produkt.

HARRIE UIT ZUTPHEN 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

DE KOOKPLAAT IS DE VERVANGER VAN ONZE VORIGE BOSCH KOOKPLAAT WAAR WE ZEER TEVREDEN OVER ZIJN.
HIJ HEEFT ONS TROUW GEDIEND EN IS HELAAS HEENGEGAAN NA 14 JAAR TROUWE DIENST.
WE HEBBEN GEKOZEN VOOR DE PIB645F17E OMDAT DEZE WEER NET WAT MEER MOGELIJKHEDEN HEEFT DAN DE OVELEDENE.

PLUSPUNTEN: DE DIRECT TOUCH BEDIENING.
DE AUTOMATISCHE AANPASSING OP EEN ELEMENT
VAN EEN GROTERE PAN.
VERBRUIK AF TE LEZEN.
MINPUNT: GEEN ELEKTRISCH SCHEMA OP DE ACHTERKANT.
GEEN INFORMATIE 1FASE OF 2FASE AANSLUITNG

Leonik 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig pronkstuk in onze keuken deze inductieplaat van bosch.
Kook al jaren op gas en nu dankzij mijn zonnenpanelen overgegaan naar deze inductieplaat wat ik veel eerder had moeten doen.
- veel meer ruimte
-strak design
- makkelijk te reinigen etc.....
Bosch chapeau

Single C 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

door de ingebouwde timer heb ik geen extra kookwekker nodig, fijn om te gebruiken. water gaat sneller koken dan mijn voorheen keramische kookplaat, top

El Bulli 21-03-2015 Product paar dagen in bezit

Na 18 jaar heeft mijn oude Bosch inductieplaat het begeven. Daarom een nieuwe besteld, weer van Bosch. Bediening is alleen maar eenvoudiger geworden, even aanbraden op een hoge stand en meteen terugschakelen naar een lagere stoofstand. Ook de kookzone die zich automatisch aanpast - handig bij grote braadpannen en vispannen- werkt prima. Heel tevreden over mijn aankoop.

Rgtri 23-01-2015 Product paar weken in bezit

De kookplaat ziet er mooi uit. Werkt prima, vloeistof kook veel sneller dan mijn keramische plaat. Is ook nauwkeurig in te stellen, werkt veel beter dan draaiknoppen. Koken is makkelijker omdat de plaat snel reageert. De kookplaten worden ook niet heel heet en zijn daardoor weer snel afgekoeld. Ben er zeer blij mee. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar mijn ervaringen met andere apparaten van Bosch zijn prima.

B.Achthoven 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen in gebruik,het apparaat ziet er heel mooi uit, erg gebruiksvriendelijk, mogelijkheden, moet er nog veel over leren, heb het apparaat net in huis.

Kuipers70 16-01-2015 Product paar dagen in bezit

Jarenlang een keramische kookplaat gebruikt, maar kan iedereen aanraden om over te stappen op de Bosch PIB645F17E inductie kookplaat.
De snelheid waarmee het water aan de kook is gebracht, zeker met de extra "boost" functie, is top.
Ook de timerfuncties zijn erg handig.
Tot dusver erg tevreden over het apparaat.

N.Bruekers-Reemers 14-01-2015 Product paar dagen in bezit

had hiervoor keramische kookplaat, maar die was stuk, ging over naar inductie en kan alleen maar zeggen dat ik tenvolste tevreden ben.
moet alleen even wennen dat ik nu rechts onder geen kleine plaat heb, dit was bij de vorige plaat wel zo: gemakkelijk met het maken van sausjes

van Baars 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

kookt snel efficient en lekkerrrrr! Voldoende mogelijkheden en voordelig in gebruik. Bosch weer gekocht, nadat ik er al een had