Bauknecht Gas Heater

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht Gas Heater op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

essietje 15-02-2014
Geschreven voor: Bauknecht Gas Heater

Fijne kookplaat.Makkellijk schoon te maken.Is alleen wel wennen dat je de knoppen eerst even ingedrukt moet houden anders blijven ze niet branden.Daarom gebruiksgemak een 8.Dat waren we niet gewend na 10 jaar een kookplaat van whirlpool die helemaal op was.Maar hij doet wat hij moet doen en goed.Duurzaamheid hopenlijk heel lang.

Toon_57 18-10-2008
Geschreven voor: Bauknecht Gas Heater

Kookplaat is geplaatst in onze nieuwe keuken. Wj vinden het een erg gevaarlijke kookplaat, omdat er geen 2 pannen achter elkaar opgezet kunnen worden. Om toch meerdere branders te gebruiken staan de pannen dan maar half op de houders.
Soms levensgevaarlijke situatie en vragen om ongelukken. Totaal niet tevreden met deze kookplaat.