Bosch Serie 6 PCS9E5C90N

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

van Mourik 23-08-2016

ideale gaskookplaat!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe gaskookplaat, naast dat de gaskookplaat erg mooi in mijn keuken staat is hij ook nog eens erg functioneel. Ik kan nu met 5 pannen tegelijkertijd koken, inclusief een grote wokpan! Grote maaltijden in een korte tijd bereiden is voor mij geen probleem meer. Doordat ik de pannensteunen gemakkelijk kan verwijderen is de gaskookplaat ook zeer handig schoon te maken. Al met al een top apparaat! (Oja, nog een fijne bijkomstigheid is dat de elektronische ontsteking snel voor een vlam zorgt)

Pluspunten

• uiterlijk
  • 5 pannen tegelijk
  • makkelijk schoon te maken
  • eten snel klaar

Familie van Zanten 26-12-2015

Heerlijk ruime en een fijne wokbrander

Het meest prettige zijn de ruime plekken bij alle(!) pitten. Niet alleen de wokbrander is fijn, maar juist ook de 'normale' branders. Makkelijk te reinigen.

Claire 20-11-2015
  • Product maand in bezit

Mooi strakke vormgeving. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Jammer dat je op de rechter pitten moeilijk 2 pannen naast elkaar kunt plaatsen als de pannen iets groter zijn. Pastapan en steelpan gaat wel maar geen 2 pastapannen. Er zitten snel krassen op ivm schuiven van de roosters. Zeer goede wokbrander met veel vermogen. Super

Gaskookplaat Bosch 09-11-2015

Prachtig apparaat, kookt heel heet, geeft veel warmte, snelle resultaten. Veel ruimte op de kookplaat. Makkelijk schoon te maken. Krast wel snel: voorzichtig zijn. Meteen schoonmaken na gebruik, zodat vlekken niet indrogen, reinigen met roestvrij staal schoonmaakmiddel. Aanduiding op de knoppen niet heel duidelijk: vrij klein door subtiele vormgeving. Ik grijp weleens mis, dus knoppen uit het hoofd leren! Maar dat geldt voor ieder gasstel.

wilmaph 24-09-2015

Mooie, grote kookplaat.

Hele fijne kookplaat met 5 branders. Vooral de wokbrander is heel prettig, deze kan dienen als wokbrander, sudderplaatje, kleine brander en grote brander. Maar zelfs een kleine pan past erop. Ik heb wel eens 2 stoofgerechten tehelijk gemaakt op de kleine brander en de kleine brander van de wokbrander. Erg handig zijn de drie rekjes, makkelijk schoon te maken.

Paul 06-09-2015

Heerlijk breed fornuis met veel ruimte om de pannen zonder problemen naast elkaar te gebruiken. Wokbrander mooi aan de zijkant, stevig ondersteuning van de wok. Goed werkende vonk met goede beveiliging wanneer pit niet brand. En niet in de laatste plaats is dit fornuis een sieraad voor het oog.

2a 11-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

fijne kookplaat, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden. strak design. De wokbrander is erg handig in het gebruik. Veel power waardoor het wokken erg snel gaat.

Silvia0109 16-03-2015
  • Product maand in bezit

Een heel fijn riant gasfornuis en heel eenvoudig schoon te maken. Mooi, eenvoudig en superstrak. Blij mee!

Annemieke 11-06-2014

roestvrijstalen gaskookplaat

Erg mooi design, ,makkelijk te reinigen , eenvoudig in gebruik en erg handig is de extra wokbrander. Minpuntjes zijn:zit vrij dicht op de muur 2 grote pannen naast elkaar past niet altijd

Roberto 40 06-01-2014
  • Product half jaar in bezit

4,8
We hebben deze Bosch kookplaat nu een half jaar in gebruik. De plaat is ontzettend kras gevoelig. Als de gietijzeren pannendragers het roestvrijstalen gedeelte raken met b.v. schoonmaken zit er direct een kras op. Maar ook bij het wegvegen van etensresten zoals rijst, krast dit op het roestvrijstalen gedeelte. De branders zijn heel moeilijk schoon te krijgen. Als je iets bakt en de vet spetters komen op de pit ernaast dan is het er niet meer af te krijgen. Ik heb hierover mij beklag gedaan bij Bosch en zij adviseerde mij een speciaal reinigingsmiddel van Bosch. Ik heb dit gekocht maar het krijgt de pitten ook niet schoon. Kookplaat is een half jaar oud en ziet er nu al niet mooi meer uit, ik moet er niet aan denken hoe het er over 5 jaar uitziet. Miskoop dus.