Siemens EH675FV17E

Inventum VKI6010ZIL

Inventum VKI6010ZIL Best Reviewed mrt 2018
8,6 (7)
Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 141 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Nick 11-06-2016
  • Product maand in bezit

Makkelijk te gebruiken kookplaat

Heb geen vergelijking met andere inductiekookplaten, wel een keramische hiervoor gehad.
Deze kookplaat doet het goed en snel, flexzones en bediening is erg makkelijk. De pannen die we gebruiken zijn hiervoor 4 jaar lang op een gasfornuis gebruikt, ze werk allemaal goed.

Hugo 21-11-2015

Een aanrader even kookplaat met kook zones. Geen rekening Houden met het formaat van de pan. Sinds kort de timer van de kookplaat uitgevonden, makkelijk in gebruik en super handig. De kookplaat is zo mijn nieuwe hulp geworden.

Marcel 05-09-2015
  • Product maand in bezit

Fijne plaat met panherkenning,bij schudden van de pan gaat hij niet uit. mooi design glasplaat. De flexzones zijn gemakkelijk in het gebruik.

Kookgek71 20-08-2015

Sinds 12 jaar inductie plaat van Siemens in bezit. In ons nieuwe huis weer een nieuwe van Siemens. Schoon maken is gemakkelijk er brand niets in als het al overkookt.

mfj56 30-11-2017

Mooi design

Ik had al eerder review gegeven over dit product. Helaas heb ik de pech dat binnen drie maanden de rechter helft ermee ophield. Nu ruim twee jaar later wederom de pech dat de rechter helft ermee ophield. Ik ging er van uit dat Siemens dit nog onder de fabrieksgarantie zou repareren doch ik moest helaas toch ruim 100 euro betalen. Uit coulance......anders was het ruim 300 euro. ....dikke pech volgens monteur Siemens.

Margreet 09-08-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Uitstekend koken met inductie kookplaat van Siemens.

Kook al 15 jaar op een inductie kookplaat van Siemens . Deze toedertijd gekocht omdat de kinderen klein waren en het voordeel is dat de plaat snel afkoeld. Destijds begon inductie koken een opmars. Nooit spijt gehad. Daarom nu opnieuw voor een inductie kookplaat van Siemens gekozen, maar nu uitgebreid met flexzone zodat ik helemaal niet meer na hoef te denken waar ik mijn pan neerzet. Ideaal koken.

Pouw 24-10-2015

Waanzinnig mooie plaat, werkt super makkelijk op basis van touch slide, en super handig de flex plaat waar door je nooit een verkeerd plaat kunt kiezen, de pannen in mijn geheel altijd verwarmd worden en de pannen dus ook nooit meer kantelen tov onze oude gas pitten.

Tino 22-10-2015

We hebben direct gebruik kunnen maken van de kookplaat. Bediening is duidelijk. de kookplaat warmt de pannen snel op.
Binnenkort ook andere mogelijkheden verder uit te proberen.

B M van Rooijen 17-10-2015

ik heb hiervoor de EH675FV11E gehad welke zeer goed is bevallen, echter door een glasbreuk van de oude heb ik de EH675FV17E aangeschaft, ik zou dit niet gedaan hebben als de verwachting voor dit apparaat niet goed zou zijn.

Joris 12-10-2015

Uitstekende inductiekookplaat. Makkelijk te bedienen, veel verschillende vermogens in te stellen, dus de ideale temperatuur te krijgen voor allerlei kook-functies. Boostfunctie per deel in te stellen en zelfs een extra boost te krijgen door de middelste twee compartimenten te gebruiken. Ook de pan-herkenning werkt ideaal; de kookplaat stelt zelf de juiste zone(s) in voor de pan die er op staat.

Aerts 05-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

Zone-loos is makkelijk koken met pannen in verschillende grootte. De kookplaat wordt wel snel vies na het koken waarbij de vlekken alleen eraf gaan met speciaal schoonmaakmiddel van HD. Het schuifmechanisme van de kookstand is even wennen in gebruik.

Anelita 01-10-2015

ik gebruik voor het eerst inductie om te koken heb altijd op gas gekookt ik zag er tegen op en dacht dat het eten minder lekker zou smaken,,,ik ben verbaasd hoe snel ik klaar ben met koken en schoonmaken is stuk prettiger. ik ben helemaal verliefd op deze manier van koken en daarnaast is het een mooi aanzicht in de keuken en heel chique.

Marcel 28-09-2015

Nog maar net in bezit dus geen mening over de duurzaamheid. De plaat ziet er echter prachtig uit en de bediening is erg voor de handliggend.

Jeannette 26-09-2015

De kookplaat werkt fantastisch. Hij is eenvoudig te gebruiken, maar hiervoor moet je wel even de (goede) handleiding doorlezen. Het koppelen van zones werkt fantastisch, bovendien is inductie heel snel en met de boostfuntie zelfs supersnel. Ik kan iedereen deze kookplaat aanraden!

Aanradertje 22-09-2015

Geweldig, heel simpel in het gebruik en heel mooi om te zien. Schoonmaken is een fluitje van 'n cent. Aanradertje

Remco 17-09-2015

Mooie kookplaat en eenvoudig te bedienen. Vooral het ruime oppervlak geeft de mogelijkheid om diverse afmetingen pannen te gebruiken. Nu zones te combineren en ook dat werkt heel goed, een mooie aanwinst. Dit is de derde inductie kookplaat in 20 jaar en nog maar kort in gebruik maar geeft al een goede indruk.

Bou 17-09-2015

Wederom gekozen voor een inductie van Siemens. Vorige was een inductieplaat met twee kookdelen in combinatie met twee gaspitten.
Na 15 jaar toch gekozen voor volledige inductie. Een fantastische nieuwe ervaring van Siemens voor de komende 15 jaar. Daar ben ik van overtuigd.

AHT 08-09-2015

Duurzaamheid is naar ik verwacht goed, dit gebaseerd op alle andere Siemens apparaten in mijn huis en de levensduur van mijn vorige Siemens inductie-kookplaat (14 jaar). Vormgeving is goed en de plaat is mooi om te zien. Mogelijkheden zijn groot met de inductie flexzones: voor alle formaten pannen geschikt en ook voor een grote grillplaat, chafing dish of braadslede. Gebruiksgemak is naar ik verwacht goed, ik heb de plaat echter pas net in gebruik en moet nog even wennen. Tevens heb ik 2 jaar extra loyaliteitsgarantie gekregen van Siemens en kom ik in aanmerking voor een gratis pannenset via Siemens. Al met al zeer tevreden.

Niels Pauwels 23-08-2015

heb de kookplaat nog maar net, dus duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.
Kwa vorm , 1 van de mooiste die je kan vinden.
Kwa gebruik, denk het meest flexibele dat je kan vinden.

smit 23-08-2015

super mooie plaat. en net even anders dan alle andere platen. fijn in gebruik. makkelijk schoon te maken. we zijn er erg blij mee