Siemens EH675FV17E - Reviews

Best Reviewed nov 2015 Siemens EH675FV17E
Best Reviewed november 2015
Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 153 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nick 11-06-2016 Product maand in bezit

Makkelijk te gebruiken kookplaat

Heb geen vergelijking met andere inductiekookplaten, wel een keramische hiervoor gehad.
Deze kookplaat doet het goed en snel, flexzones en bediening is erg makkelijk. De pannen die we gebruiken zijn hiervoor 4 jaar lang op een gasfornuis gebruikt, ze werk allemaal goed.

Hugo 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een aanrader even kookplaat met kook zones. Geen rekening Houden met het formaat van de pan. Sinds kort de timer van de kookplaat uitgevonden, makkelijk in gebruik en super handig. De kookplaat is zo mijn nieuwe hulp geworden.

Marcel 05-09-2015 Product maand in bezit

Fijne plaat met panherkenning,bij schudden van de pan gaat hij niet uit. mooi design glasplaat. De flexzones zijn gemakkelijk in het gebruik.

Kookgek71 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds 12 jaar inductie plaat van Siemens in bezit. In ons nieuwe huis weer een nieuwe van Siemens. Schoon maken is gemakkelijk er brand niets in als het al overkookt.

Margreet 09-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Uitstekend koken met inductie kookplaat van Siemens.

Kook al 15 jaar op een inductie kookplaat van Siemens . Deze toedertijd gekocht omdat de kinderen klein waren en het voordeel is dat de plaat snel afkoeld. Destijds begon inductie koken een opmars. Nooit spijt gehad. Daarom nu opnieuw voor een inductie kookplaat van Siemens gekozen, maar nu uitgebreid met flexzone zodat ik helemaal niet meer na hoef te denken waar ik mijn pan neerzet. Ideaal koken.

iozer 05-04-2016

Handig, vrije kookzone

Super handige plaat met vrije kookzone en timer. Nooit meer bang dat het zal aanbranden met de handige timer. Ook makkelijk schoon te maken. Een juweel op onze aanrecht. Geen minpunten.

Prinnies 25-03-2016

Prachtig design en werkt prima

Ik heb deze induciekookplaat nu een jaar in gebruik en ben er super blij mee. De plaat ziet er erg mooi en strak uit. Wat mij betreft zijn twee rechthoekige kookvakken namelijk veel mooier om te zien dan van die rondjes op andere kookplaten. Maar goed, ik houd dan ook van symmetrie. De plaat functioneert tot nu toe prima. Op de booststand wordt de pan echt flink heet en kun je ook wokken. Water kookt dankzij de booststand ook super snel, veel tijdwinst ten opzicht van mijn oude gaskookplaat. Ik ben erg blij dat we de overstap gemaakt hebben van gas naar deze inductieplaat. Veel veiliger, makkelijker schoon te maken en sneller dan gas. De plaat neem ik na het koken af met een beetje afwasmiddel en water, even droogwrijven met een microvezeldoek en hij is weer als nieuw. Er is na een jaar gebruik nog geen krasje op te zien, dus valt me ook reuze mee. De bediening van deze plaat is centraal. Je hebt dus niet voor elke kookzone een losse bediening, maar je selecteert nu eerst welke kookzone je wilt instellen en kiest dan het niveau of de timer. Dat is even wennen en natuurlijk een handeling meer dan als je vier aparte bedieningen hebt. Maar dit vonden wij er wel veel mooier uit zien en went snel. Maar voor oudere mensen wellicht niet handig. De kookwekker c.q. timer is ook erg fijn in gebruik!

Wilting 23-03-2016

Simple to USE, Cook and Clean!

Hebben het product sinds januari 2015 in gebruik, de bediening is in 1 woord fantastisch. Eenvoudig te bedienen en alles wat je nodig hebt. Boost functie, instelbare timer, voor grote pannen de makkelijk te combineren vlakken. Verder is de glasplaat eenvoudig schoon te houden met een doekje en af en toe een speciale spray.

Jeanne55 11-03-2016

Gaat echt heel snel

Ik ben zeer tevreden hoe het werkt.
Wel is het zo dat het schoonmaken niet moeilijk is, maar om alles streeploos schoon te krijgen kost wel wat moeite

Jdus 10-01-2016

Snel warm - snel afgekoeld

- Fijne bediening met tiptoets (alsof je een smartphone bediend)
- Zeer eenvoudig te reinigen
- Alle formaten pannen passen

nico56 28-12-2015

grote kook zones

na 20 jaar was mijn inductieplaat niet meer bruikbaar. Deze is fantastisch, je kan er grootte pannen opzetten kookzone 240x240 mm. En deze is te vergtoren naar 240x400 mm. IDEAAL! Heb ook de grillplaat gebruikt voor paprika's. snel en simpel.
Ik was gewend met een regeling per zone, nu moet je eerst je zone selecteren voordat je deze kan aanpassen. dat is met 4 panne tegelijk wennen

Mark Weerts 07-12-2015

Prima kookplaat EH675FV17F of E

Mooie, snelle en intuïtief te bedienen plaat.

LET OP dat u niet type: EH675FV17F besteld. De laatste F staat voor Franse bedieningsopdruk. Het E type werkt met taalonafhankelijke symbolen. Sommige internetwinkels verkopen deze.

WCLB 04-12-2015

Wat een verschil!

Al veel langer wilde ik overgaan op inductiekoken, maar mijn halogeenkookplaat was nog prima. Één nadeel daarvan hielp me over de brug, de wat onlogische indeling van de 4 afzonderlijke zones; de flexibele indeling van de kookzones zou het gebruik van verschillend formaat pannen gemakkelijker maken dus de keus werd uiteindelijk gemaakt. En het gemak was er direct. Niet alleen de flexibele kook zones, ook het koken op inductie is zoals alle reviews het aangeven: wat een gemak! En hoe schoon blijft de plaat na, want er spat nog wel eens wat natuurlijk.
En het ziet er ook geweldig uit in het aanrechtblad.
Blij!

Esthe 26-10-2015

Fijne kookplaat

Bediening is niet wat ik ervan verwacht had, maar het is een prima kookplaat. De slidebediening werkt niet heel soepel.

Pouw 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig mooie plaat, werkt super makkelijk op basis van touch slide, en super handig de flex plaat waar door je nooit een verkeerd plaat kunt kiezen, de pannen in mijn geheel altijd verwarmd worden en de pannen dus ook nooit meer kantelen tov onze oude gas pitten.

Tino 22-10-2015 Product paar weken in bezit

We hebben direct gebruik kunnen maken van de kookplaat. Bediening is duidelijk. de kookplaat warmt de pannen snel op.
Binnenkort ook andere mogelijkheden verder uit te proberen.

B M van Rooijen 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb hiervoor de EH675FV11E gehad welke zeer goed is bevallen, echter door een glasbreuk van de oude heb ik de EH675FV17E aangeschaft, ik zou dit niet gedaan hebben als de verwachting voor dit apparaat niet goed zou zijn.

Joris 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende inductiekookplaat. Makkelijk te bedienen, veel verschillende vermogens in te stellen, dus de ideale temperatuur te krijgen voor allerlei kook-functies. Boostfunctie per deel in te stellen en zelfs een extra boost te krijgen door de middelste twee compartimenten te gebruiken. Ook de pan-herkenning werkt ideaal; de kookplaat stelt zelf de juiste zone(s) in voor de pan die er op staat.

wmulders01 12-10-2015

Strak, tijdloze en geweldige kookplaat

Sinds een aantal weken gebruik ik deze inductie kookplaat. Wat een mooi apparaat is dit! De Flexinductie is erg handig, je kan meerdere zones koppelen, waardoor er grote bakpannen op kunnen. De plaat koelt snel af. Touchslider functie ook handig gewoon met je vinger de stand invegen. De extra functies zijn ook handig in te stellen, zoals beschreven in de uitgebreide handleiding. deze is duidelijk en in het Nederlands. Zo kan je na elke kookactie zien hoeveel KwH je hebt gebruikt. De plaat geeft aan of de kookplaat Heet is of Warm d.m.v een h (warm) of een H (heet). Gemakkelijk schoon te maken. De zilveren metalen randen aan de zijkant zijn erg handig tegen eventueel stoten en geven de kookplaat een extra design look. Perfect apparaat!

Aerts 05-10-2015 Product kwartaal in bezit

Zone-loos is makkelijk koken met pannen in verschillende grootte. De kookplaat wordt wel snel vies na het koken waarbij de vlekken alleen eraf gaan met speciaal schoonmaakmiddel van HD. Het schuifmechanisme van de kookstand is even wennen in gebruik.