De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI670ZT op Kieskeurig.nl.

m**l@n**c.nl 01-01-2022

Prima kookplaat, een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Mooie grote glasplaat, werkt uitstekend ondanks de 1 fase aansluiting. Blij mee !!

Pluspunten

• Werkt goed ondanks de 1 fase
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen. Bedankt voor deze feedback.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

v**s@o**k.com 11-11-2021

goede kookplaat, zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

gemakkelijk in gebruik - het klokje is handig als je pasta wil koken, je stelt de kooktijd in en vuur gaat daarna automatisch uit. Chocolade hoeft niet meer in bain-marie gesmolten worden, maar kan rechtstreeks in pannetje door de toets voor smelten/warm houden. Fijn dat je één plaat kan verbinden (bridge kookzone) om zo een grotere pot te plaatsen. Kookplaat is groter dan standaard 60 cm maar toch past het in een kast met opening van 60cm. Wij hebben hem zelf kunnen plaatsen en was vrij snel gebeurd.

Pluspunten

• grootte plaat
  • handig in gebruik
  • bridge zone

Minpunten

• voorlopig nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 12-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat een topscore! Een 10! Fijn om te lezen dat je veel waarde hecht aan gebruikersgemak. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankoop!

Niki Webcareteam ETNA