ETNA AKI670ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI670ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

j*******@u********* 16-08-2022

Mening van een gebruiker

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Geen eigen keuze. Bij aanschaf nieuwe keuken, op aanraden verkoper, gekocht.
Review bewust na meer dan 1 jaar geplaatst zodat ervaring meetelt.
Na 25 jaar koken op gas overstap gemaakt. Voordelen: snel warm, temperatuur redelijk snel te regelen. Nadelen, v.w.b. dit specifieke apparaat. Plaatsing van de toetsen. Erg onhandig. En speciaal bij element linksonder. Als je een pan hebt met groot oppervlak gebeurt het regelmatig dat door verschuiven van de pan alles gewoon uitschakelt. Bediening zou in een speciaal kader aan b.v. de zijkant geplaats moeten worden. Dit is werkelijk een groot minpunt! Verwarmingszones werken, naar mijn ervaring, niet gelijkmatig. B.v.; gebakken aardappelen worden op bepaalde plaatsen sneller bruin dan op andere plaatsen. Dit is een voorbeeld. Je kan ook lezen: speklapjes, biefstuk etc. Dus slechts ter illustratie hoe ik dit ervaar. Reiniging na het koken is ook niet eenvoudig. Vind het veel werk met over het algemeen teleurstellend resultaat. Blad is bovendien, ondanks alle voorzorgen, rg krasgevoelig.

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review na een jaar gebruik. Wij waarderen uw feedback zodat wij onze producten kunnen blijven verbeteren. Wij zullen deze doorzetten naar de betreffende afdeling.
Wij wensen u nog veel kookplezier toe!

Met vriendelijk groet,
Kim Webcare ETNA

Rene 23-07-2022

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Een prima kookplaat, ideaal dat hij de afzuiging zelf bijsteld. Ook het koppelen van 2 zones is een uitkomst voor grote hapjespan.
Afzuiging is erg krachtig, wel zorgen voor grote diameter afvoerbuis met zo'n grote capaciteit.

Pluspunten

• Koppelbare zones
  • Krachtige afzuiger

Minpunten

• Grote diamter afvoer naar buiten nodig

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste Rene,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat en afzuiging. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

We wensen je veel kook plezier toe.

Marijke

Michel 14-07-2022

Prachtige kookplaat voor een prima prijs

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Prachtig vormgegeven en gebruiksvrielijke inductiekookplaat.
Makkelijk te insaleren en schoon te houden .
Prijs kwaliteit verhouding dikke voldoende

• Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste Michel,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige score, een 10!
Wat leuk om te lezen dat het mooi vormgegeven design en het gebruiksgemak jou zo goed bevalt.
Fijn dat de installatie zo goed verlopen is, en het onderhoud, gelukkig ook zeer eenvoudig.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier van de kookplaat!

RGP 10-07-2022

Bevalt ons erg goed, is zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

We hebben gekozen voor deze kookplaat voor zijn mooie en strak design.
Ook de gebruiksvriendelijke manier van gebruik sprak ons erg aan.
Hij werkt perfect, alles is erg snel warm, en de regeling werkt super!
De automatische stand voor de afzuiging is ideaal, hij gaat vanzelf harder en zachter afzuigen.
Wij zijn erg blij met onze keuze, en bevelen hem aan om te kopen.

• Gebruiksvriendelijk
  • Filter gemakkelijk schoon te maken
  • Werkt erg snel

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie score heb jij de kookplaat gegeven, bedankt!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie design en gebruiksgemak van de kookplaat.
Leuk dat ook de automatische afzuiging zo goed bevalt!

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Tympie 08-07-2022

Top product, prijs kwaliteit is super

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

De oude kookplaat was overleden, dus moesten we op zoek naar een nieuwe. Na veel zoeken (iets met bomen en een bos :) ) kwamen we deze Etna tegen, installeren was een fluitje van een cent, en je kunt veel instellen op de kookplaat zoals piepjes (die vaak veel te hard staan) je kunt de piepjes ook helemaal uit zetten, wat een genot. Alarm piepjes blijven wel bestaan maar dat is voor de veiligheid natuurlijk. Automatisch kinderslot als je de plaat uitzet is ook een optie die je aan en uit kunt zetten. Er zit een goede en beknopte beschrijving bij, en de extra 3 jaar garantie is ook een pluspunt van Etna. Al met al heel tevreden, en we hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Kookplaat is lekker breed (70 cm)
  • Goede beschrijving
  • 5 jaar garantie
  • Prijs/kwaliteit
  • past in een standaard gat (56x49)

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Tympie,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review!
Wat leuk om te lezen dat jij in jouw zoektocht uitgekomen bent bij ETNA.
De installatie is inderdaad een fluitje van een cent, fijn dat dit zo goed verlopen is.
Deze kookplaat heeft veel mogelijkheden en wat goed dat jij deze al hebt ontdekt.

Wij wensen jou natuurlijk ook nog heel lang kookplezier!

m********@g******** 16-06-2022

aanrader voor overstappers van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Wij wonen in een proefwijk en moeten voor 2030 van het gas af en ik heb me dus ingelezen op de mogelijkheden van Inductie koken. Omdat deze uitvoering zowel op 1 fase kan en eventueel later op 2 fase, mocht 1 fase niet voldoen, had dit model onze voorkeur. Hierdoor voorkomen wij nl.de kosten van het aanleggen van een Perilex aansluiting en wijzigingen in de meterkast.
Aansluiting op 1 fase is een de montage is eenvoudig en tot op heden werkt het op 1 fase goed.
Weliswaar hebben we nog niet al te veel ervaring met alle pannen tegelijk, maar de eerste indruk is goed. De breedte van de plaat , de referenties die we gelezen hebben en het feit dat we niet gelijk een dure investering te hoeven doen qua installatiekosten hebben ons voor deze inductieplaat doen besluiten.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • zowel 1 als 2 fase mogelijk
  • brede uitvoering, ruimte voor pannen

Officiele reactie van Atag 17-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

v********@g******** 04-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Mooie kookplaat makkelijk bedienbaar.Na het koken is de plaat makkelijk schoon te maken.Als er resten achter blijven kan men deze met behulp van een spatel die bijgeleverd is verwijderen.

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het design en de gebruiksvriendelijkheid van de kookplaat. Bedankt voor de mooie feedback.

C**********@g******** 29-05-2022

Aanrader

Mooi apparaat
Snel te bedienen
Goede afzuiging
Links grote kookzone voor bv grillpan

Minpunten

• Neemt veel kastruimte in

Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle bediening, afzuiging en de koppelbare zones.

Henk 05-04-2022

Eenvoudig bedienbaar en mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Op zoek naar vervanging van ons gaskooktoestel en door de eerdere reviews uitgekomen bij deze Etna.
Heeft alle opties voor een nette prijs en heel belangrijk, hij past in de bestaande uitsparing aanrechtblad.
Scheelt zagen en gedoe. Daarnaast na registratie via de website van Etna ook nog eens 3 jaar extra garantie na de 2 jaar fabrieksgarantie (2+3). Kortom prima start & blij mee!

Pluspunten

• inbouwmaat
  • iets breder (70cm)
  • extra garantie via leverancier

Minpunten

• moet ik nog ervaren
Officiele reactie van Atag 07-04-2022

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je door eerdere reviews bij deze inductiekookplaat bent uitgekomen en wat fijn dat de uitsparing niet gewijzigd hoefde te worden!
Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe aankoop!

Kim Webcareteam ETNA

m***@n******* 01-01-2022

Prima kookplaat, een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

Mooie grote glasplaat, werkt uitstekend ondanks de 1 fase aansluiting. Blij mee !!

Pluspunten

• Werkt goed ondanks de 1 fase
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen. Bedankt voor deze feedback.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat.

Webcareteam ETNA

v*************@o********** 11-11-2021

goede kookplaat, zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA AKI670ZT

gemakkelijk in gebruik - het klokje is handig als je pasta wil koken, je stelt de kooktijd in en vuur gaat daarna automatisch uit. Chocolade hoeft niet meer in bain-marie gesmolten worden, maar kan rechtstreeks in pannetje door de toets voor smelten/warm houden. Fijn dat je één plaat kan verbinden (bridge kookzone) om zo een grotere pot te plaatsen. Kookplaat is groter dan standaard 60 cm maar toch past het in een kast met opening van 60cm. Wij hebben hem zelf kunnen plaatsen en was vrij snel gebeurd.

Pluspunten

• grootte plaat
  • handig in gebruik
  • bridge zone

Minpunten

• voorlopig nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 12-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat een topscore! Een 10! Fijn om te lezen dat je veel waarde hecht aan gebruikersgemak. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe aankoop!

Niki Webcareteam ETNA