Bosch PIA611F18E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIA611F18E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dci 17-11-2020

Prima bediening mooi design.

Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Mooi design en bediening. Matige powerboost bediening. Voor maar 1 kookzone tegelijk. Eenvoudige tijdinstelling. Nov 2020 niet meer nieuw leverbaar. Bosch staat als goed bekend maar viel bij dit product tegen. Bosch gebeld, na storing, en kon mij niet vertellen wat de kosten kunnen worden op storings indicatie. Wel 99 euro voorrijkosten buiten materiaal en montagetijd. Na contact met andere monteurs was dit een bekend euvel. Zone printplaat defect. Reken op minimaal 350 euro reparatie kosten. Nieuwprijs ongeveer 400 euro 4 jaar geleden. Dus total-loss. Dus let op als die als demo of overjarig model wordt aangeboden.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Boost op 1 zone

Ingrid 13-12-2018

Inductiekookplaat PIA611 F18E Bosch

Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Sinds maart 2015 in het bezit van de inductiekookplaat van Bosch type nummer PIA611 F18E. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat, mooie design. Snel warm. Nu 3,5 jaar later is de printplaat kapot. Bij een een persoonshuishouding. Aangegeven bij Bosch en ik hoop dat ze iets kunnen betekenen. Want een nieuwe printplaat is 50% van de nieuw waarde.

Fam Otto 23-11-2016

Super inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

We koken al 12 jaar tevreden op inductie. Onze oude Bosch begon kuren te vertonen en dat ging irriteren. Reparatie van de printplaat kostte meer dan een nieuw exemplaar. De oude kostte 12 jaar geleden nog 1000 euro plus de installatie voor 380v. De nieuwe Bosch is 220 v en kost 350 euro bij een dik blauw mannetje. Dus minder geld, meer mogelijkheden en sneller koken.

Pluspunten

• Bediening
  • Schoonmaak

Minpunten

Ger 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Voor Mij is dit een superplaat.Ik heb hem nu 3 maanden en zou niet graag naar gas terug willen.Gemakkelijke bediening en gemakkelijk schoon te maken.

Hessel 13-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

De bediening is erg logisch,bij gebruik van de boostfunctie is het gerecht snel aan de kook,
ook de timerfunctie is erg handig.En last but not least het schoonmaken van de kookplaat: een fluitje van een cent.

NK 06-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Erg fijne inductieplaat. Vrij groot dus genoeg ruimte voor pannen en ook handig dat de stekker in een normaal stopcontact past.

Aangepast Wonen 29-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Prima apparaat en eenvoudig in gebruik en goed voorbereid voor de installatie. Gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en kookplaat is zeer geschikt voor onze doelgroep met beperking voor staand koken.

Esther 26-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Mooi ogende strakke kookplaat. Doet alles wat je ervan mag verwachten, handige kookwekker is ingebouwd.

Barry 22-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Prima kookplaat die simpel te bedienen is. Zeker voor de prijs.

Verwacht geen uitgebreide functies, wat ik overigens niet nodig vind.

+ punt is dat deze op 1 groep werkt. Vermogen is wel afhankelijk van de amperage.

Els 13-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Ik heb de kookplaat nu een aantal weken in bezit. Ik ben zeer tevreden. Het koken gaat vlot en als je de inductieplaat hoger/lager zet reageert hij direct. De kookplaat ziet er mooi strak uit. Over duurzaamheid kan ik op dit moment nog niet veel zeggen.

Masha 13-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Warmt snel op, zeer makkelijk voor gebruik, goede prijs\kwaliteit verhouding. Heel makkelijk om schoon te maken wat ik zeer waardeer.

ger 01-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Deze kookplaat is super gemakkelijk in de bediening en zeker in onderhoud.Mijn buurman heeft hem 2 week in gebruik vandaar mijn mening.Ik zelf heb hem 1 dag.

Roeneroet 10-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Naar aanleiding van de alleen maar positieve reviews hier op Kieskeurig hebben wij besloten over te gaan tot het aanschaffen van deze kookplaat. We zijn meer dan tevreden over het gebruikersgemak die deze kookplaat heeft. De bediening is eenvoudig en snel te leren en de plaat reageert bijzonder snel. We zijn overgestapt van gas naar inductie en dat is gewoon geweldig! We hebben voor Bosch gekozen omdat dit voor een goede kwaliteit/prijs verhouding staat. De gratis pannenset is van goede kwaliteit en wordt binnen een week geleverd.

Van Dalen 02-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Fijne plaat om op te koken. Erg handig dat je door met het schuiven van de vinger een pan harder of zachter kunt zetten.

karin germann 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

ziet er mooi uit,goede prijs en wat voor mij het belangrijkste is ,instelbaar op verschillende amp,een groep van 16 amp is voldoende

Henk van den Bos 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Eenvoudig in te bouwen dankzij de 220/240 volt aansluiting.
Is zeer precies in te regelen
De kookplaat is zeer eenvoudig te reinigen en schoon te houden.

Van den Abbeelen 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Vandaag geinstalleerd, eerst ga ik maar eens koken, als mijn nieuwe pannenset er is?
Het is heel fraai om te zien dus daar ben ik al heel blij mee.

t.keuper 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

past super in de keuken, en de bediening is voortreffelijk. Mijn eerste kookresultaten waren uitstekend.

wwendy1976 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Een mooi design, goed schoon te houden, hij reageert snel naar warmer en koud vergelijkbaar met gas. Water koken gaat veel sneller dan in een waterkoker.

Bjank72 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Pas twee weekjes in het bezit van deze mooie kookplaat, maar hij voldoet aan alle verwachtingen. Vooral de boosters werken ideaal. Kortom wij zijn heel tevreden!

versteeg725 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

mooi apparaat met veel functie's i.c.m. gratis pannenset goede keus en lage prijs en heeft geen dubbele groep nodig

jeroen 78 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Super mooie plaat. Makkelijk aan te sluiten, en werkt perfect! Niet voor niets voor Bosch gekozen, altijd kwalitatief goede apparatuur

Randy 1971 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Ik heb al een paar jaar een glazen gaskookplaat met 5 branders erop. Met mijn geknoei met rijst wokken (ik ben Indo)was dat echt een drama om schoon te maken. Had eerst keramisch (halogeen) en daarmee kon ik echt niet fatsoenlijk koken. Dat heeft me lang afgeschrikt om inductie te kiezen. Maar wat een genot. Als je twijfelt over inductie: Niet doen! het kookt geweldig. Beter dan gas (sneller) en halogeen (nauwkeuriger).
Had ik maar eerder voor inductie gekozen.

Gebruiksgemak: Fantastisch! Schoonmaken is een eitje. Tip: als je zoals ik nogal veel met de pannen schuift, helpt een stukje keukenrol of bakpapier tegen het risico van krassen. Aansluiten met een 220v snoer (wel nog stekker op zetten) is helemaal easy. Geen gezeur met extra groep, krachtstroom of perilex stekker.

Vormgeving: Tja, kan er weinig over melden: 't is een platte glazen plaat. Daar valt weinig vorm aan te geven. Lekker strak gewoon.

Mogelijkheden: Met de timer erop is het extra veilig. Nooit meer vergeten om iets uit te zetten.

Duurzaamheid: Geen idee. Nog te kort in bezit. Maar hey. 't is Bosch hè ;)

marsdiep 9 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

uitstekende kwaliteit kookplaat, gemakkelijk in gebruik en goed schoon te houden, voldoet prima aan onze verachtingen, een aanrader.

Jan696 23-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIA611F18E

Geweldige kookplaat werkte in 1 keer.Makkelijk aan te sluiten op 220 volt.
Makkelijk bedienbaar.
Ook nog een pannenset er bij kado