Bosch PIB775N17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIB775N17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marten 22-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

De plaat is heel snel warm en de bediening van de inductiekookplaat wijst voor zich. De wekker functie op de plaat is ook ideaal.

Rene Menges 28-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

De inductieplaat is erg duidelijk in de bediening.
Alles overzichtelijk aan de voorzijde
Mooie vormgeving

Gebruiker30610 28-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Bediening is even wennen. Zeker als je oude kookplaat nog aparte knopjes had per kookzone. Maar daar ben je met twee dagen al aan gewend zo intuitief werkt t, Lekker veel vermogen ook. Een pan water is zo aan de kook. Alleen de kookwekkerfuncie is nog wat lastig en de knopjes reageren een beetje "sponzig"/traag

motten 28-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Pas kort in bezit, dus kan niets zeggen over duurzaamheid. Maar de bediening van de kookplaat is zeer intuitief, en de plaat biedt veel ruimte. De pit voor extra grote pannen is ideaal.

ZV3431E 06-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Mooie brede kookplaat, die toch paste in het kleine gat van mijn vorige kookplaat. Pannen passen nu veel beter op de plaat. Is makkelijk te bedienen, alleen het instellen van de timer was even proberen en wennen. Maar dat gaat nu prima.

ACA de Mooij 30-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Na 18 jaar een ATAG inductiekookplaat gehad te hebben,nu Bosch. Zeer makkelijk te bedienen. Fijn dat voor elke zone een tijd ingesteld kan worden. Ziet er strak uit door de aluminium rand. De boost functie laat alles inderdaad zeer snel aan de kook komen. Door de 70 cm maat, net iets meer ruimte voor mijn pannen. Vooral als er een grote wok op staat, toch genoeg ruimte om rijst en saus op de andere zone's te bereiden. Hoop er veel kookplezier aan te beleven.

Klaas 25-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Na snelle installering, was koken geen probleem. Logisch en makkelijk in gebruik. Schoonmaken geen probleem. Wat een verschil met op gas koken.

Lisette 28-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Mooie vormgeving ('less is more'), weinig fratsen. Waar ik erg aan moet wennen is dat ik eerst de pit moet selecteren, en dan pas de temperatuur kan bijstellen. Het selecteren van de pit vergeet ik steeds.

Yvonne 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Prachtige inductieplaat, die perfect uitkomt in onze nieuwe keuken, makkelijk te bedienen. Mooie vormgeving en zelfs een ingebouwde kookwekker. Een grote zone voor een grote of ovale pan is ook erg handig.

Peter 15-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Mooi apparaat. Goed vorm gegeven en een uitstekend gebruiksgemak. Kortom een goede prijs-prestatieverhouding.

M van de Kraats 02-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Erg handig te bedienen. Reageert heel direct. Pan moet wel volledig op de warmtebron staan voor goed contact

Martha 01-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Korte kooktijd en weinig energieverbruik. De boosterfunctie maakt het mogelijk om in een zeer korte periode het gewenste resultaat te bereiken.

VoidCutter 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

De kookplaat heeft een prachtig design. Hij is erg eenvoudig zelf te installeren. Zeer prettig dat deze 70cm plaat in een gat van 490x560 past (de oude was maar 60cm maar heb niets aan hoeven passen aan de keuken). De bediening is ook zeer eenvoudig en intuitief. Het is een degelijk en solide apparaat. Absolute aanrader.

Over de kwaliteit op lange duur kan ik nog niet veel zeggen.

Mich001 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

De inductiekookplaat ziet er strak uit en is zeer makkelijk schoon te maken.

Als ik één kookzone uit wil zetten drukte ik in het begin nog wel eens op de alles-uit-knop, terwijl je de zone op nul moet zetten.

Handig dat je voor elke kookzone apart een wekker kunt zetten en die ook zo kunt instellen dat deze automatisch uit gaat.

Wel vind ik dat de plaat/kookzone soms snel oververhit is en uitgaat.

Ik kan niet zien wanneer de extra zone, het stukje waardoor die ovaal wordt, aan is. Bij een vierkante grillpan blijft het linker gedeelte vaak kouder dan rechts. Dan denk ik dat deze niet aan is, maar ik kan dat niet zien.

Ook vond ik het onhandig dat er alleen een klem voor een houten aanrechtblad bij zat. In mijn granieten aanrechtblad ligt de kookplaat er nu los op.

Verder vond ik het jammer dat de pannen van de gratis pannen actie geen echte inductiepannen waren. Nu waren ze alleskunners met ijzeren stelen. Gelukkig voldeden mijn oude pannen nog.

Richard de Boer 20-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Apparatuur ziet erg mooi en duurzaam uit. Vooral het instellen van de kloksnelheid gaat eenvoudig met 2 simpele klikjes. Heel blij met onze nieuwe aanwinst.

Seyhan 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Ben zeer tevreden met deze inductiekookplaat! Veel ruimte voor 4 pannen tegelijk.dat was de wens. Voldoet aan alle verwachtingen: Gebruiksvriendelijk, duidelijk bedieningspaneel, mooie afwerking,inbouwkookwekker is heel handig. Boostfunktie mogelijk voor alle kookplaten. Zeker aan te bevelen.

Seiw 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Niet eerder op inductie gekookt maar wil niet meer terug op gas.
Makkelijke bediening en schoonmaken. Uitstraling is perfect

M.Damhuis 09-05-2015

Mooie strakke inductiekookplaat.
Alle kookzones zijn individueel met booster te gebruiken en op alle zones kan een wekker of eindtijd ingesteld worden. Bij vorige plaat kon dat maar bij 2 kookzones.
Zeer gebruiksvriendelijk!

Phoa-Rutten 07-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Tot nu toe tevreden met deze inductie kookplaat. Oppervlak moeilijk schoon te houden, vlekken zijn zo zichtbaar. Jammer.

Yvonne Hogema 04-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

De plaat is zeer gebruiksvriendelijk, makkelijk in onderhoud en zeer fraai qua design. We hebben hier nu al in korte tijd zeer veel plezier van.

hannie 23 29-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Voor het eerst op inductie gekookt het bevalt me prima,snel warm en reageert goed op het lager zetten van de temperatuur.
Schoonmaken is heel eenvoudig

Jeroen789456123 26-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Mooie vormgeving en makkelijk te bedienen inductiekookplaat. Staat ook zeer mooi bij de overige apparaten.

Catharina 2 20-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Gebruik hem nog maar kort, maar het bevalt me prima.
Het is erg overzichtelijk en het gaat snel, heb nog niet alles uitgeprobeerd maar ga
dat zeker nog allemaal doen.

Groen2015 16-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIB775N17E

Geweldig apparaat, zuinig en kindvriendelijk.

fam Klaver 14-04-2015

Prima apparaat.
Lekker snel, moeie uitstraling.
Kunnen 4 grote pannen opstaan.
Zelfs een 5de pannetje.
Makkelijk schoon te houden.