Siemens ET645HF17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ET645HF17E op Kieskeurig.nl.

KOKSMAATJE 08-06-2017

Heel tevreden met de kookplaat !

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

Bij de keuze gas of keramisch ben ik heel blij dat het laatste geworden is!
Zalig zo makkelijk te bedienen en schoon te houden!

Péjé 05-11-2020

Kookplaat ET 645, ca. 1 1/2 jaar in gebruik

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als de kookplaat eenmaal in gebruik is, werkt hij prima. Maar ik heb moeite met de tiptoetsen. Deze reageren slecht op mijn vingers. Meestal gebruik ik stukjes keukenpapier tussen de tiptoets en mijn vinger, anders kan ik de plaat niet snel bijv. lager zetten of uit zetten.

Roel 16-03-2020

Elektrische Kookplaat

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Schitterende kookplaat makkelijk in gebruik en werkt perfect, een ieder kan ermee koken.

Pieternella 22-05-2019

gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

Ik vind het een omissie dat de gebruiksaanwijzing nergens vermeldt hoeveel Watt (= capaciteit) elk van de 4 kookzones hebben. Ik heb nog niet echt gebruik kunnen maken van de kookplaat omdat mijn nieuwe keuken nog niet helemaal gereed is.

Harrie19Jose 14-01-2019

Siemens, vertrouwd merk en geweldig.

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

Ik heb weer voor Siemens gekozen omdat ik hier volledig vertrouwen in heb. De vorige kookplaat was ook van Siemens en 24 jaar oud en dagelijks gebruikt. Een makkelijk te bedienen kookplaat.

ja46wo 19-09-2017

Complimenten

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

Keramische kookplaat, die geleverd is voldoet aan al onze verwachtingen. De monteur die het ingebouwd heeft heeft dit perfect gedaan.
Een 100% vakman.

Jaap Wolters, Erica.

amis 05-10-2016

jammer van de bediening

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

1 maand in gebruik, doet precies waar we hem voor gekocht hebben.
jammer dat de bediening aan de voorkant zit want daar ben je juist vaak bezig en het gebeurd dan vaak dat je onbedoeld de bediening aanraakt en alles weer uit is zodat je hem opnieuw moet instellen.

KokTon 21-08-2016

Perfecte snelle kookplaat

Geschreven voor: Siemens ET645HF17E

Enkele weken geleden aangeschaft, door installateur laten aansluiten, en tot nu toe zeer tevreden over kookplaat. Met name de zeer snelle opwarmtijd is het grote verschil met onze vorige kookplaat van Siemens. Enig minpunt is de luide piep bij inschakeling van een kookplaat.