Siemens EH675FE17E

inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Bosch Serie | 6 PIF645FB1E

Jorld 20-10-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak is prima, zoals platen makkelijk schoon te maken. Het Touchsliding systeem is prima te gebruiken. Het enige nadeel is de grote plaat rechts onder, die je intuïtief zou gebruiken voor de grillpan te dicht op het elektronische gedeelte zit en door de warmte van de pan krijg je alarm op een hoge temperatuur van de elektronica. Dit kan je ondervangen door de linksboven medium zone te gebruiken. Dit is voor verbetering vatbaar, maar uiteraard niet onoverkomelijk.

Duurzaamheid niet beoordeeld omdat ik hem net in mijn bezit heb. Vormgeving is prima en simpel, niet veel poespas, prima plaat.

Gerry 02-10-2015 Product paar dagen in bezit

Voorheen altijd keramisch gekookt, maar heb er spijt van, niet eerder met inductie te zijn begonnen.
Wat een wereld van verschil, een stuk sneller en schoner. Er kan niets meer inbranden, omdat alleen het oppervlak van de pan wordt verwarmt, en na uitzetten een stuk veiliger, i.v.m. uitschakeling restwarmte bij inductie.

Toon 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige kookplaat. Snel en gemakkelijk in gebruik.
Mooie vormgevin en gemakkelijk te installeren.

Siemens EH675FE17E 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze kookplaat bevalt mij uitstekend,mooie vlakke plaat zonder verhoogde randen.
heb nu de mogelijkheid om met de pannen te schuiven.
Prima zo

Inwoonster Groenlo 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

De kookplaat is gemakkelijk te bedienen en heeft alle standen, van langzaam laten gaartrekken tot heet. Je moet er wel op letten dat de bodem van de pan volledig magnetisch is (zonder aluminium randje eromheen)anders gaat de kookplaat niet aan.

AvdS 25-08-2015 Product paar dagen in bezit

Na bijna 15 jaar trouwe dienst was onze vorige Siemens inductieplaat kapot gegaan. Het nieuwe exemplaar heeft slide touch, waarmee je makkelijk het vermogen per zone kunt instellen alsmede voor iedere zone een timer. De vormgeving is gedistingeerd door de rvs lijsten aan de zijkant, wat m.i. ook bijdraagt aan de duurzaamheid omdat de plaat zo beter beschermd is tegen stoten met pannen etc. Het geluid dat tijdens het koken wordt geproduceerd, is minimaal.
De duurzaamheid moet natuurlijk nog blijken, maar met ons vorige exemplaar hebben we 15 jaar probleemloos gekookt: de verwachtingen zijn dus hoog.

van den Boom 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven kookplaat. Met zeer gemakkelijke bedieningsgemak door middel van de touchslider. Boost functie is ook zeer snel.

Kil 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na dat de vorige inductieplaat het begaf deze aangeschaft. Hij bevalt prima. Erg gebruiksvriendelijk. En een mooi strak design.

E&T 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Erg makkelijk schoon te maken en handig te bedienen met slide functie. Daarnaast is de powerboost makkelijk om snel je pan op temperatuur te krijgen.

Jan Brons 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige kookplaat ! Dit is onze 2e Siemens kookplaat. Ergonomisch en technische vernuft. eenvoudige bediening,makkelijk schoon te maken. En vanaf nu ook overzicht op verbruik van energie !
Wij zijn er héél blij mee

wha 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige inductiekookplaat, gemakkelijk te installeren en goed ontwerp. Ziet er mooi uit in het nieuwe blad.
Werkt supersnel t.o.v van de keramische kookplaat.
Na een dag al positief .

schnauzer 15 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Past als vervanging oude Siemens plaat perfect.Klikbeugels zijn zelfde en was zo geplaatst. Super! En natuurlijk prachtig om te zien.We zullen er net als vorige plaat, veel plezier van hebben.

Telleman 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is echt een gebruiksvriendelijke kookplaat. Wel nog ff wennen, maar dat komt wel goed. Verder een heel mooi uiterlijk! En ook de mogelijkheden, teveel om op te noemen!

Fred Harteveld 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een schitterend apparaat. Dit is koken met een grote K. De bediening is zeer eenvoudig en reageert zeer direct. Ideaal met de flexzone in combinatie met de grillplaat. Je maaltijd kan niet meer mislukken. Voel je als amateur een sterren kok

paulaprins 05-06-2015 Product kwartaal in bezit

Het koken op inductie was nieuw voor mij maar
het is geweldig, het koken gaat sneller en de
plaat is heel gemakkelijk schoon te houden.
Ik zal iedereen aanbevelen om op INDUCTIE
te gaan koken.

Anneke Voorbij 03-06-2015 Product paar weken in bezit

Van gas overgegaan op inductie koken.
Het is zeer makkelijk in gebruik.
Heeft vele mogelijkheden doordat de platen te koppelen zijn.
Je kunt dus verschillende maten van pannen gebruiken.
Verder is de plaat zeer strak vorm gegeven. Was bang dat de facetlijst zou ontsieren, maar deze is nauwelijks zichtbaar.
Een heel goede koop!
De gratis pannenset was zeer welkom, omdat ik andere pannen nodig had door de wijziging.

Patrick van Tiel 02-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie inductie plaat. Gebruiksvriendelijk en goede functionaliteit! Jaren langs andere Siemens apparaten in bezit en in gebruik. Top apparatuur, mooi design en goede service. Ook de webshop is handig.

voseekhoorn 21-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe werkt het nieuw apparaat goed, het werken er mee voldoet aan door gestelde eisen.

wij hopen dat deze de zelfde voldoening geeft als de vorige.

fam. Gorter 18-05-2015 Product paar weken in bezit

overgestapt van keramisch naar inductie, wat een verbetering!! water kookt binnen enkele minuten, en met de Boost functie zelfs nog sneller. vermogensstand makkelijk in te stellen, en druk je per ongeluk de verkeerde pit aan, dan schakelt hij niet in. veel veiliger dan keramisch of gas! tel daarbij nog op het gemak van het schoonmaken van een inductie glasplaat, dan kan ik alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben met mijn overstap naar inductie, en dat ik niet voor gas gekozen heb.

R. uit Voorhout 18-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie inductie kookplaat, heel handig inductie-flex kan nu eindelijk mijn ovale pan gebruiken. en een grote ovale vispan aanschaffen. Zeer tevreden over het apparaat. Voldoet aan alle eisen.
Heb gelijk een teppanyaki en grillplaat aangeschaft :-).
Alle 4 kookplaten zijn met timer in stellen. Mijn vorige inductie kookplaat had 12 standen deze heeft er 9, dus dat is eventjes wennen. Hopelijk gaat deze ook weer 14 jaar mee.