Siemens EH875FM27E - Reviews

Best Reviewed okt 2016 Siemens EH875FM27E
Best Reviewed oktober 2016
Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

8,9

M.de Groot 03-12-2016 Product paar maanden in bezit

makkelijke bediening makkelijk in onderhoud

Voor eht eerst dat ik keramisch kook, vind het een geweldige snelle manier van koken en bakken.
plaat is goed schoon te houden en zeer vriendelijk in gebruik.

Pluspunten

• bediening
  • reinheid

Peter Janssen 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Kookplaat

Kookplaat werkt fantastisch zeer gemakkelijk in bediening en goed schoon te maken wij hebben de kookplaat op krachtstroom aangesloten en werkt hierdoor zeer snel op alle kookzones tegelijk een top product

Pluspunten

• grote kookzones
  • makkelijke bediening

Schippers 16-11-2016 Product paar weken in bezit

groot 'kookveld'

Van gas op inductie over, ik was wat huiverig maar ik ben echt onwijs tevreden over de kook mogelijkheden met deze inductieplaat. Ideaal met een timer en ik laat met een gerust hart een pannetje aanstaan terwijl ik even de kinderen uit school haal en we bij terugkomst lekkere warme verse eitjes hebben bij de lunch. Makkelijk bedienbaar.

Pluspunten

• snel warm
  • weinig warmteverlies
  • veilig
  • makkelijk schoonhouden
  • bedieningsgemak (oa timer)

tb 13-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

beoordeling

Apparaat voldoet geheel aan onze verwachtingen. Makkelijk in gebruik en schoonmaak. Snelle opstart en zeer snelle afkoeling. veilig in gebruik.

Lon21 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk en fijn in het gebruik, veel opties.

Een superfijne kookplaat met veel optie en heel fijn en duidelijk in gebruik. Mooi design. Veel ruimte en fijn met 5 plekken voor te koken. Ideaal dus.

Pluspunten

• Groot oppervlakte
  • Zones allemaal apart te regelen.
  • Boost en warmhoudfunctie
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Krasgevoelig
  • Andere pannen aanschaffen

Harry 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemens Inductiekookplaat

Aangeschaft ter vervanging van de 14 jaar oude gelijkwaardige kookplaat.
Inmiddels meer mogelijkheden en gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • vormgeving
  • aantal pitten
  • mogelijkheden

Rene 19-10-2016 Product paar weken in bezit

fijne kookplaat

De bediening is erg intuitief en veelzijdig. Hierdoor maak je snel gebruik van alle functies die het apparaat heeft Voor het eerst vijf pitten, erg handig!

Pluspunten

• bediening
  • aantal pitten

Nathalie 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Inductie koken

Ik wilde heel graag 5 pitten en makkelijk schoonmaken en dat is precies wat ik heb gekregen. Maar ook een schitterende vormgeving, gebruiksgemak, eerlijke prijs en snelle levering. Ondanks mijn aanvankelijke twijfel over inductie, ik heb altijd op gas gekookt, snel gewend en erg tevreden. Ik wil nooit meer anders!

Pluspunten

• Zeer snel heet.
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Niet alle pannen zijn geschikt.
  • Kras gevoelig

omarhrc 02-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima aparaat

Dit is mijn eerst kookplaat en ik ben helemaal tevreden ermee. Koken wordt veel snel gedaan. Het is makkelijk om het apparatuur schoon te maken

Tom 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Mooie kookplaat qua vormgeving, strakke lijnen en makkelijk te bedienen. Werkt prettig en werkt snel. Water heb je zo aan de kook.

Peters 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

ruim, makkelijk in gebruik, snel en een strakke uitstraling

hij is zeer snel warm en is ruim genoeg. makkelijk in gebruik en ziet er ook zeer strak uit! onze tip: ga altijd voor een 5 pits!

Pluspunten

• ruim
  • mooi afgewerkt
  • makkelijk in gebruik

Henk 14-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

SIEMENS Inductiekookplaat met wokplaat in het midden

Oude Siemens plaat met in het midden warmhoudplaat was aan vervanging toe. De nieuwe plaat de EH875FM27E paste precies in het gat van de oude plaat, perfect. In het midden een 24 cm grote wokgedeelte. Helemaal fantastisch alle werkt perfect. Goed gedaan Siemens.

Pluspunten

• Extra wokgedeelte.
  • aansluting hetzelfde.

Bart 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Inductie Siemens

Wij hebben voor onze eerste woning gekozen voor de apparatuur van Siemens, met name het design en uiteraard de kwaliteit spraken ons aan. De inductieplaat van Siemens is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een modern uiterlijk. Er is een uitgebreide maar duidelijke instructie aanwezig zodat je snel met het apparaat kunt werken. Wij zijn zeer tevreden met het de inductieplaat en hopen hier nog lang plezier van te hebben.

stefan 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goed, groot en handig in bediening!

Deze goed uitziende kookplaat is erg stil, zeer handig in bediening en het grote formaat maakt het mogelijk om met meerdere grote pannen tegelijk te koken!

Anita 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en strak design

De kookplaat past perfect in onze nieuwe keuken. De eerste kookervaringen zijn positief, zowel qua koken als bakken. Ik had hiervoor een gasfornuis met altijd gedoe met schoonmaken: nu is het in 1 handbeweging schoon! Ideaal! Ook een groot voordeel is dat de kookplaat vanzelf uitgaat, dus energie besparen gaat bijna vanzelf! Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, want ik heb het apparaat net in bezit, maar ik heb hoge verwachtingen!

Hans4105 02-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Super gemakkelijke bediening; snel op temperatuur, zeker met de turbo / boostfunctie. Goed schoon te houden met glasreiniger.

Ferdy 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne kookplaat! Onze eerste ervaring met een inductieplaat (hiervoor gas). Maar werkt erg prettig. Een ruime plaat voor meerdere pannen tegelijk.

Wijnhoven 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben erop vooruit gegaan,kan mijn pannen met vier tegelijk gebruiken en grote pannen! Dat is een hele vooruitgang,zonder dat ik de pannen tegen de muur aanstoot. En vijf pits ook erg fijn,kwam er meestal eentje tekort.En gemakkelijk om schoon te maken.

Dannie 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hele mooie kookplaat, met heel veel mogelijkheden net in het bezit we zijn nog aan het ontdekken wat hij allemaal , over de duurzaamheid kunnen we nog even niet veel zeggen

Ellen 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is net bezorgd en ik kan er dus nog niet veel over zeggen....Het ziet er prachtig uit, er zit een duidelijke handleiding bij en wat eerste tips om met het koken te kunnen beginnen. Wij zijn enthousiast!