De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF890ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hanz 17-04-2024
Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Prima werking, echter het display is slecht afleesbaar indien de plaat nabij een raam geplaatst wordt.

Pluspunten

• alle voordelen van een inductiekookplaat

Minpunten

• display moeilijk afleesbaar in lichte ruimte

m**************@g******** 04-04-2024

Super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Super mooie uitvoering en heel fijn om op te koken.
Leert heel snel en is gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Heel snel en eenvoudig schoon te maken
  • Minder kooktijd

webcare-7 05-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, wat een mooie complimenten 🤩
Wat leuk om te lezen dat je zo blij wordt van jouw inductiekookplaat. Hier worden wij natuurlijk ook heel blij van.

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst!

a***************@g******** 24-03-2024
Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Een fijne krachtige kookplaat die makkelijk te bedienen is en op 1,2 of 3 fasen kan worden aangesloten.
webcare-7 25-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Goed om te lezen dat je blij bent met het makkelijke gebruik van deze kookplaat.

Femke 14-03-2024

Fijne kookplaat voor gunstige prijs

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

We gingen na lang wikken en wegen over van gas naar inductie koken. We hebben uitgebreid op internet gezocht, we zochten nl een grote kookplaat. Uiteindelijk kwamen we op deze Etna uit. Hij is voor zijn grootte zeer gunstig geprijsd, het is een bekend merk en het design beviel ons goed. Nu we de kookplaat sinds enkele weken gebruiken valt het bedieningsgemak op. Er zitten niet teveel toeters en bellen aan en dat is voor ons als nieuwe inductie gebruikers prima. Ook fijn dat de kookplaat aangeeft als een pan niet geschikt is, dat is handig. We hoefden gelukkig niet al onze pannen weg te doen.

Pluspunten

• prijs
  • bedieningsgemak

webcare-7 15-03-2024

Beste Femke,

Wat fijn om te lezen dat jullie na lang zoeken uitgekomen zijn op deze inductiekookplaat en het dan ook zo goed bevalt! Door de handige bediening zijn jullie al snel gewend geraakt aan het koken op inductie.

We willen jullie bedanken voor de mooie beoordeling en wensen jullie heel veel smakelijke gerechten toe!

tevreden klant 14-03-2024

Een perfecte keuze

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Prima kookplaat, die voldoet aan onze eisen.
Mooi, strak vormgegeven en doet wat je ervan vraagt.
Alle ingebouwde veiligheden werken naar behoren.
Van harte aanbevolen.

Pluspunten

• Mooi
  • Veilig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel

webcare-7 15-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10 🤩 Wat leuk om te lezen dat jullie zo blij worden van deze nieuwe inductiekookplaat!
Door de strakke vormgeving staat deze mooi in jullie keuken.

We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

c****************@z******* 13-03-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Mooi design strakke verdeling.
Makkelijk in het gebruik . Grote pan rechts is erg handig
Wij zijn erg tevreden
webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Sef 09-03-2024

Prima kookplaat voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Ik was op zoek naar een brede inductiekookplaat en naar een kleine zoektocht kwam ik bij Etna uit. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Na plaatsing kregen we wel een storing melding, maar deze is uiterst professioneel opgelost. Sindsdien heb ik naar hartenlust kunnen koken. Ook stoofvlees maken is geen probleem, in tegenstelling tot mijn vorige gastoestel.
Al met al zeer tevreden over deze aankoop

Pluspunten

• Gelijkmatige verwarming
  • Geen last van verbranding
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

webcare-7 11-03-2024

Beste Sef,

Wat leuk dat je tijdens je zoektocht uitkwam bij ETNA. Vervelend dat er storing kwam, maar wat fijn dat het goed is opgelost. Goed om te lezen dat je sindsdien de kookplaat zonder problemen hebt kunnen gebruiken.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel kook- en bakplezier!

y*****@g******** 07-03-2024

Bevalt goed , zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Over gestapt van gas naar inductie. Na veel gekeken te hebben kwamen we uit op deze inductie plaat .Deze vol deed ook aan de afmetingen van het gat. Installatie was zo gebeurd met duidelijke beschrijving. Ben blij met de werking.

Pluspunten

• Makelijk te installeren
  • Duidelijke beschrijving

webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat je bij de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA. Fijn ook dat de nieuwe kookplaat perfect paste in het gat van de oude gaskookplaat.

jorian 04-03-2024
Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

top plaatje, kunt er prima op koken, echt een aanvulling op de vrouwelijke werkbank!

webcare-7 06-03-2024

Beste Jorian,

Wat leuk dat jij de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de kookplaat. Dankzij het gebruiksgemak van deze mooie kookplaat kan iedereen een heerlijk maaltje op tafel zetten.

After sales afhandelung 28-02-2024
  • Product gekregen

After sales

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Wij hebben van Etna uiteindelijk een nieuwe inductiekookplaat gekregen, nadat gebleken is dat de binnen de garantie termijn onze Etna inductiekookplaat niet meer binnen redelijke termijn te repareren was. Deze nieuwe inductieplaat voldoet gelukkig uitstekend.

Pluspunten

• Goed functionerende inductie kookplaat
  • Betaalbaar en naar keuze 1-2-3 fase aansluitbaar

Minpunten

• Nog geen ervaringen op langere termijn

webcare-7 29-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat het is opgelost door een nieuwe kookplaat te leveren en installeren. Goed ook te lezen dat deze uitstekend werkt.
We wensen je nog veel kookplezier!

k********@q********** 07-02-2024
Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Gemakkelijk te bedienen mooie uitstraling.
Met de ruimte tussen de warmtebronnen genoeg ruimte voor alle pannen.
Zeer tevreden.
webcare-7 08-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je blij bent met het design en het gebruiksgemak. Fijn ook dat hij lekker ruim is.
We willen je bedanken voor deze review en wensen je nog veel kookplezier!

t*********@g******** 02-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Zeer mooie kookplaat. Snel en makkelijk te bedienen en vooral de 5 pits lekker ruim uit elkaar.
webcare-7 08-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van deze kookplaat. Dat is waar wij het voor doen.

Nelleke 17-11-2023

kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Tot heden is het een fijne kookplaat heb hem pas 1 week maar bevalt goed.
Is mooi en zitten veel functies op

webcare-7 22-11-2023

Beste Nelleke,

Wow, een 10! Leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over jouw nieuwe kookplaat!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kookplezier!

h**g@h**l.com 24-09-2023

Compliment op alle fronten

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Twee jaar geleden kocht ik deze inductie kookplaat. In vorige reviews heb ik mijn enthousiasme geuit over deze plaat. Dit enthousiasme is er nog steeds. In mijn laatste review maakte ik melding van een storing. Niet fijn, maar ik wil laten weten dat ETNA dit zeer goed oppakt. De service is ronduit geweldig. Geen gezeur en reeds bij de melding van de storing word je al te woord gestaan door een kundig iemand.
Dit mag ook wel gezegd worden vind ik. Kook nu weer met plezier op deze geweldig mooie plaat.

webcare-7 22-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij een update geeft over de afhandeling van de storing!

Het doet ons goed dat de storing zo goed en snel verholpen is! Nu kan jij weer gewoon zorgeloos koken en genieten van de heerlijke gerechten!

Wij wensen jou weer heel veel kookplezier!

Roland 26-08-2023

Fijne inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Een fijne (en mooie) inductiekookplaat met handige timers met verschillende functies. Zo heeft elke zone een eigen timer en houdt de plaat zelf de tijd bij zodat je altijd kunt zien hoe lang een pan op 'het vuur' staat.
Bediening is vrij gemakkelijk. Natuurlijk wel even wennen als je, zoals ik, jarenlang gewend bent om te koken op gas. De boost functie is erg fijn om snel water aan de kook te brengen.
De kookplaat is makkelijk schoon te maken. Een ware verademing na mijn 6 pits gaskookplaat.
Ik heb de plaat zelf geïnstalleerd op een 2 polige kookgroep. Dat ging supervlot. De installatiehandleiding is erg duidelijk. Deze kookplaat kan op meerder manieren worden aangesloten, ook op een 3 polige groep. De inbouwmaat was helaas net iets groter dan van mijn oude Pelgrim gaskookplaat maar ook dat was snel opgelost door met een diamantschijf het gat in het granieten aanrechtblad een cm rondom uit te slijpen.
Kortom: een erg fijne kookplaat. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Fraai design
  • Bediening eenvoudig
  • Functies (o.a. timers, boost, warmhouden)
  • Meerdere aansluitmogelijkheden
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Inbouwmaat (net wat groter dan mijn gaskookplaat)

Officiele reactie van Atag 28-08-2023

Beste Roland,

Dank je wel voor het schrijven van deze uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden en design van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Peter 26-08-2023

Top inductie glaskookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Netjes ontvangen in goed verpakte doos. Eenmaal uitgepakt blijkt de inductie glaskookplaat heel gemakkelijk aan te sluiten en pas ze perfect op de plaats waar het oude gastoestel stond. Bediening is erg makkelijk en overzichtelijk. Pannen worden direct herkend! De warmte bron is gemakkelijk in te stellen! Daarnaast is het kinderslot ook eenvoudig in te stellen. Wat een gemak met schoonmaken! Kortom een top product. Hadden we eigenlijk eerder moeten weten 😁.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Kinderslot
  • Pannen herkenning
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Ontbreken afdekplaat

Officiele reactie van Atag 28-08-2023

Beste peter,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen bij jouw overstap van gas naar inductie koken en deze keuze positief is bevallen.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

h***************@h********** 03-08-2023

Tevreden en bedenkingen

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

We hebben deze prachtige inductieplaat gekocht in februari 2021. Sinds die periode koken wij met veel plezier op deze plaat. Heb in die tussenliggende periode twee zeer positieve reviews geschreven en sta hier eigenlijk nog steeds achter. Een minpuntje is wel dat we nu voor de tweede keer een monteur moeten laten komen (de eerste in juni 2022) en nu dus weer. E.e.a. i.v.m. foutcodes. Erg vervelend allemaal. Je kunt niet koken en, ondanks onze volle tevredenheid over het kunnen van deze plaat, toch teleurgesteld! Mag hopen dat na deze reparatie het vertrouwen in dit product terugkeert.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • mooi design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nu al 2x storingsmeldingen

Officiele reactie van Atag 04-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze update over jouw ervaringen met de kookplaat. Fijn dat jij nog altijd tevreden bent. Wij kunnen ons goed voorstellen dat de storingen toch het vertrouwen in de kookplaat beschadigen. Wij gaan ervan uit dat onze monteur het probleem goed zal verhelpen zodat jij weer lekker kunt genieten van jouw kookplaat! Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jou snel weer heel veel kookplezier!

t***********@h********** 25-01-2023

Wat een ruimte. Top.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Geniaal wat een ruime kookplaat. Met 90 centimeter nooit meer pannen die elkaar in de weg staan.

De koppelbare kookgroepen op rechts zijn perfect bij het gebruik van een grillplaat. helemaal top!
Perfect dat iedere kookgroep zijn eigen kookwekker heeft! Ook kinderslot werkt goed en is een uitkomst.

De kookplaat is bij ons op 2 fase 7200Watt geïnstalleerd en alleen bij 3 pannen die te gelijk op hoog vuur moeten zal een van de kookgroepen automatisch een standje terug schakelen. Dit is bij ons op te lossen door naar een 3 fase installatie te gaan en het ligt dus absoluut niet aan de kookplaat! Ik zie nu nog geen noodzaak om de installatie van de meterkast naar 3 fase om te zetten.

Voor ons gebruik is dit een perfect ruime kookplaat!

Pluspunten

• groot
  • koppelbare kookgroep voor grillplaat
  • kookwekker voor elke zone
  • kan op 1, 2 en 3 fase aansluiting
  • kinderslot

Minpunten

• groot gat in aanrechtblad.

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Wat fijn dat de functies zoals de kookwekker en flexzones tot nu toe zo goed bevallen. Ook fijn dat het een ruime kookplaat is.
We wensen jullie nog veel kookplezier!

h***************@h********** 20-01-2023

Kookplezier

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Nog steeds super tevreden over deze kookplaat. Heb de plaat nu sinds februari vorig jaar en zou niet meer anders willen. Ontdekte steeds meer mogelijkheden. De plaat heeft bijv. veel standen, waardoor je kookt, braadt, stooft, slow cooking kan toepassen enz. Ook fijn, mocht je het even vergeten, dat de plaat zichzelf uitschakelt én redelijk snel afkoelt. Én, het gebruiksgemak overtreft mijn verwachtingen. Fantastische kookplaat....was eerst even wennen (kookte eerst op gas), maar wil niet meer anders.

14 juni 2022
Deze kookplaat is gemakkelijk in gebruik en erg gemakkelijk schoon te maken. Kortom; toppie! Èn, het onderhoud......wat ' n makkie!🤩

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze update over jouw ervaringen.
Wat fijn dat het gebruik van de kookplaat jou ook zo goed bevalt!
Leuk om te lezen dat jij inmiddels de vele mogelijkheden goed onder de knie hebt!

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier!

Hennie 14-11-2022

Maandagmorgenproduct

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

In mei is de inductiekookplaat geïnstalleerd. Al vrij snel kwamen we erachter dat maar 4 zones van de 5 werkten. Ook de brugfunctie functioneerde niet. Volgens de monteur waren onze pannen niet geschikt. Zelfs de nieuw gekochte niet! Op zijn advies Ikea pannen gekocht. Aangezien wij geen geldboom in de tuin hebben, is hier een week of 6 overheen gegaan. Nog steeds dezelfde klacht met deze nieuwe pannen! Weer monteur geweest. Al snel bleek dat bij alle zones 2 van de 4 schroeven niet aangedraaid waren. Het is nu afwachten of de plaat goed blijft functioneren, het vertrouwen ben ik een beetje kwijt. Wat je noemt een maandagmorgen product!

Pluspunten

• Fijne bediening
  • supersnel

Minpunten

• Slecht gemonteerd
  • Gevoelig

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste Hennie,

Ontzettend vervelend dat de kookplaat een defect vertoonde en het serviceverloop niet gegaan is zoals jij en wij graag hadden gezien. Dat je hierdoor het vertrouwen een beetje kwijt bent en dit het plezier van een nieuwe kookplaat overschaduwd is natuurlijk niet wenselijk. Ondanks dit natuurlijk geen opzet is bieden wij hiervoor onze excuses aan. Wij gaan ervan uit dat in de loop van de tijd, na vele keren koken, het vertrouwen weer terug zal komen. Bedankt voor de feedback.

Wij wensen je vele jaren van kookplezier toe.

Martijn 10-10-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Erg mooie inductieplaat, strak design en voegt iets toe aan je keuken! Grote plaat met een braadzone. De 5 zones zijn goed verdeeld en je hebt genoeg ruimte voor de pannen. Het touchscreen display werkt goed en is gevoelig genoeg bij aanrakingen. Voor de prijs i.c.m. de kwaliteit is dit echt een aanrader!

Pluspunten

• 5 kookzones
  • Strak design
  • Touchscreen
  • Prijs/kwaliteit

Beste Martijn,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review met deze topscore!
Wat leuk om te lezen dat het mooie design van de kookplaat zo'n mooie toevoeging is in jouw keuken.
Het gebruik bevalt jou ook goed, jij hebt genoeg ruimte en de bediening is eenvoudig.

een tevreden gebruiker 10-10-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

De omschakeling van koken op gas naar inductie viel zeker niet tegen. De bediening van de kookplaat is makkelijk. Voor de vragen die er zijn is de handleiding prima. Het schoonmaken van de inductiepaar is super. Enkel met een vaardoekje met afwas sopje en daarna afnemen met met warmwater. Geen gezeur met een schuursponsje.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• nog geen ervaren

Beste heer / mevrouw,

een tevreden gebruiker, daar worden wij natuurlijk blij van!
Fijn om te lezen dat het gebruiksgemak van de kookplaat jou zo goed bevalt.
Ook het eenvoudige onderhoud is natuurlijk ideaal!

f*******@q********** 10-10-2022

Snelle aanrader .....

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Ruime makkelijk bedienbare plaat waarmee je razend snel je gerechten koopt of bakt. Zelfs voor mij met niet aangeboren hersenletsel makkelijk te bedienen! Ook de dubbel instelbare "pitten" zijn geweldig, want daarop grill ik mooi egaal mijn vis en biefstuk op een bijgekochte grote gietijzeren plaat. Glasplaat is heel makkelijk achteraf te reinigen. Grote extra losse glazen werkplank van 90 x 52 cm. erop nadat de plaat afgekoeld is, waardoor er een extra werkplek ontstaat.
En last but not least: veel goedkoper eten bereiden door het bereiden op elektra i.p.v. gas als je geen zonnepanelen hebt en heb je die wel dan gratis!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • 2 gelijkl instelbare "pitten" voor grillfunctie

Wow, een 10!
Wat een mooie score, bedankt!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden die de kookplaat biedt.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier!

f****@k********* 06-10-2022

De beste keus

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

prima product en betere indeling kookplaat
lings braadslede mogelijk midden twee pannen en rechts de grote / wok pan

Pluspunten

• indeling
  • groote
  • makkelijke montage
  • garantie

Minpunten

• Helderheid verlichting bediening niet instelbaar

Officiele reactie van Atag 07-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze topscore! Een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, de handige indeling en de verschillende mogelijkheden.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

j**********@p******** 15-09-2022

Zeer tevreden.

Geschreven voor: ETNA KIF890ZT

Ervaring met een 2-pits inductiekookplaat. Tijd voor een grotere. Voldoet zeer goed aan de verwachtingen. Bediening is gemakkelijk. Zowel kleine als grote pannen werken prima op de zones.

Pluspunten

• Prima prestaties
  • Goede bediening

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt.

Officiele reactie van Atag 16-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, prestatie en het gebruiksgemak van de kookplaat. Hartelijk dank voor de mooie review en reviewscore.

Wij wensen je veel kookplezier toe.