De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PUE611BF9E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Margriet van Rhienen 19-04-2021

Even wennen maar dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Bosch PUE611BF9E

Omdat mijn gasfornuis na vele jaren gebruik gevaarlijk werd, gladde pandragers, kozen wij, ook gezien de kosten van gas, voor inductie. In het begin was het echt wennen maar na veel oefening ging het steeds beter. Dit is een geweldig apparaat, veel gemakkelijker schoon te maken dan mijn gasfornuis en een blikvanger in mijn keuken. Met € 50,00 cashkorting was het helemaal niet duur.

Pluspunten

• kosten
  • schoonmaken

Minpunten

• geen
  • geen

Ferhat 19-03-2021

Bosch kookplaat

Geschreven voor: Bosch PUE611BF9E

Heel mooi kwalitatief product erg blij mee, kan het erg makkelijk bedienen en ook nog eens erg veilig voor als je huisdieren of kinderen thuis hebt. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Kinderslot
  • pan detectie
  • nette design
  • kwalitatief

Gitta 15-03-2021

Mooi apparaat, makkelijke bediening, goede prestaties

Geschreven voor: Bosch PUE611BF9E

Goede prijs kwaliteit verhouding, grotere kookzones dan bij de meeste vrijstaande inductie kookplaten, uitzetten piepgeluidjes mogelijk (erg fijn), goede prestaties ook met grotere pannen.

Pluspunten

• grote kookzones
  • piep geluiden kunnen uitgeschakeld worden
  • mooie vormgeving
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• maakt allerlei geluiden bij koken op meerder zones