ETNA KI1160ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI1160ZT op Kieskeurig.nl.

6,9

Bert 02-08-2021

Bevalt goed en is een aanrader

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Een fijne koopplaat alleen jammer dat er geen halve standen kan worden geselecteerd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen halve standen

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste Bert,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. “Een aanrader ” dat lezen wij uiteraard graag.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Marjolein 19-07-2021

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Pannen worden snel warm, tip toetsen werken perfect, de kookwekker ben ik erg blij mee.

Pluspunten

• Tiptoetsen
  • Kookwekker
  • Makkelijke toetsen

Officiele reactie van Atag 20-07-2021

Beste Marjolein,

Bedankt voor deze enthousiaste review met maximale review score. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KI1160ZT.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Anne 16-05-2021

Pendelprobleem

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Eenvoudige mooie plaat met een handig bedieningspaneel, dat was de reden dat we voor deze kookplaat kozen. In de praktijk functioneert de plaat volgens ons niet goed. Etna geeft aan dat de plaat pendelt en benoemen dat dit heel normaal is. Dat pendelen doet hij bij ons al als er maar één pit aanstaat. Vervelend, de plaat gaat aan en uit, er is geen constante manier van koken mogelijk en dat hoor je ook door getik. Maakt niet uit wat voor een pan we erop zetten. We hebben eerder gekookt op inductie (een relatief goedkope) maar deze nooit problemen gehad. Ook als we alle pitten op maximaal vermogen hadden, ontstond er geen pendel probleem. Aansluiting is tweefasen met periflex stekker, daar ligt het niet aan. Helaas sluit deze inductieplaat niet aan bij onze verwachting. Na overleg met de keukenleverancier gaan we nu helaas een nieuwe aanschaffen zonder enige tegemoetkoming vanuit Etna.

Pluspunten

• Bedieningspaneel

Minpunten

• Pendelen, al bij een pit op lage stand
  • Maakt veel geluid bij pendelen
  • Lastig schoonmaken

Officiele reactie van Atag 18-05-2021

Beste Anne,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat de KI1160ZT niet aansluit op je verwachting. Veel inductiekookplaten hebben de eigenschap dat de kookplaat niet constant verwarmt.
Dit kan ook bij één zone zijn. Een inductiekookplaat regelt namelijk bij de lagere kookstanden (meestal de standen van 1 tot en met 7) het vermogen door kortstondig de zone in en uit te schakelen. Afhankelijk welke generator er wordt gebruikt is dit per merk en model weer verschillend. Ondanks dat dit de normale werking is van dit model kookplaat betreurt het ons wanneer een klant niet tevreden en hadden wij het ook graag anders gezien. Wij hopen dan ook dat je er met de keukenleverancier uit zal komen en wensen je straks veel kookplezier toe.

Jermaine 22-03-2021

Kwalitatief en Makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Een mooi product voor een prima prijs. Werkt zoals een kookplaat moet werken. Aansluitsnoer is lang genoeg om de pyrex stekker aan te sluiten.Makkelijk in gebruik. vergrendeling doet het goed als je de plaat wilt schoonmaken. Een aanrader voor iedereen met een beperkt budget.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Met electra kennis makkelijk zelf te installeren.
  • Goede handleiding
  • Goede product beschrijving

Officiele reactie van Atag 23-03-2021

Beste Jermaine,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat de KI1160ZT van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst met je aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Michel 27-01-2021

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Deze kookplaat overtreft onze verwachtingen, ontzettend makkelijk in het gebruik en dat alles voor een prima prijs.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed schoon te houden

Officiele reactie van Atag 28-01-2021

Beste Michel,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee maar nog mooier om te lezen dat dit model de verwachting overtreft. Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling en wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Jai 30-12-2020

Not working within 1 month itself

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

We bought this induction last month itself and yesterday it broke. We tried all possible options according to manual but still not working. I am trying to contact Etna customer service. Worst part is my wife is pregnant and in this corona times, there is no way we can get this fixed quickly. Hoping that ETNA supports to fix this asap.

Pluspunten

• Easy to Use
  • Booster

Minpunten

• Loud Noise
  • Reliability

Officiele reactie van Atag 31-12-2020

Beste Jai,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de kookplaat na een maand problemen gaf. Mocht je nog geen contact hebben gehad met onze klantenservice, stuur dan je gegevens in een mail aan webcare@atagbenelux.com dan kijken we of en wat wij kunnen betekenen voor je.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Evelien 23-10-2020

Fijne plaat

Geschreven voor: ETNA KI1160ZT

Minimalistisch design, eenvoudig te gebruiken. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Inductieplaten maken wat geluid, maar bij deze niet storend.

Pluspunten

• Naadloos, strak design
  • timer is handig

Minpunten

• Kan niet worden ingesteld op temperatuur

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Evelien,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak van de inductiekookplaat.
Heel veel kookplezier!