Pelgrim IDK795ONY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim IDK795ONY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Ontevreden over aankoop 11-04-2019

Aankoop Pelgrim inductie plaat

Geschreven voor: Pelgrim IDK795ONY

Spijt v d aankoop !!
We hadden een geruisloze keramische kookplaat. Dit inductie ding maakt ongelovelijke hoeveelheid kabaal..na een paar seconden slaat er een koelingsblazer oid aan - heel irritand!!
Ons is dit bij de aankoop niet verteld -

Pluspunten

• Sneller dan keramisch

Minpunten

• HEEL Veel langdurig LAWAAI tijdens gebruik

Officiele reactie van Atag 12-04-2019

Beste....
Vervelend te lezen dat deze keramische kookplaat niet aan uw verwachtingen voldoet. Heeft u al contact gehad met de keukenvakzaak hierover? Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice 088-8821802 of een mail sturen service@atagbenelux.com
Webcareteam Pelgrim

LVDup 12-02-2014
Geschreven voor: Pelgrim IDK795ONY

Deze kookplaat maakt een enorme herrie en een tikkend geluid. Heb er spijt van dat ik dit merk heb gekozen. Helaas is deze informatie niet aan ons verteld waar wij hem hebben gekocht, dat de pelgrim inductiekookplaat een behoorlijk geluid maakt. Wij komen van een elektrische kookplaat af die 0 geluid maakt. Erg jammer voor zo'n duur ding. We hadden t graag vooraf geweten, dan hadden we hem niet gekocht. Helaas waren er toen geen reviews over deze kookplaat dus wees gewaarschuwd voor de herrie. De plaat is gecontroleerd in de 2e week door iemand van pelgrim en het is normaal dat hij deze herrie maakt.