De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 131 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV164RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janny 02-04-2024

Gebruiksvriendelijke aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Eenvoudige intuïtieve bediening. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi vormgegeven. Presteert als verwacht. Super makkelijk dat het op een normaal stopcontact aangesloten kan worden.

Pluspunten

• Intuïtieve bediening.
  • Vormgeving.

webcare-7 03-04-2024

Beste Janny,

Bedankt voor deze topscore!
Fijn dat jij zo tevreden bent met de mooie kookplaat. Het gebruiksgemak, mooie design en handige plug&cook aansluiting bevallen jou goed.

l********@z******* 10-03-2024

goed product

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

helaas was onze vorige de glasplaat kapot gegaan omdat er een kruidenpotje op gevallen was en hebben we weer de zelfde besteld omdat deze goed bevallen was
webcare-7 12-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Jammer, dat bij de vorige de glasplaat kapot is gegaan. Gelukkig waren jullie verder heel tevreden met de kookplaat.
We wensen jullie nog vele jaren kookplezier!

P*************@q********** 09-03-2024

Topper

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Heel mooi design en makkelijk in gebruik koken Heel snel en makkelijk schoon te maken en goede aankoop en topper en aanrader

Pluspunten

• Mooie
  • Makkelijk bediening

webcare-7 12-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat jullie blij zijn met het design van de kookplaat en dat hij makkelijk in onderhoud is.
We wensen jullie nog veel kook- en bakplezier!

j*************@g******** 29-02-2024

Aanschaf van het jaar !!

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Voor t eerst een inductie plaat gekocht en kan niet anders zeggen dat ik dat veel eerder had moeten doen. Was huiverig, maar ben blij dat ik aanschaf gedaan heb. Wat een perfect apparaat !! Water kookt voordat je het weet en alles is veel sneller klaar. Ook schoonmaken is veel makkelijker. Is gladde plaat, dus doekje erover en klaar. Ben erg blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk schoon te maken
  • ziet er goed en robuust uit
  • maakt amper geluid

Minpunten

• moet ik nog ontdekken

webcare-7 29-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk te lezen dat je nu al niet anders meer wil. Fijn dat alles vlot aan de kook is en dan onderhoud zo makkelijk is.

Toine 14-02-2024

Dit is zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Lang gezocht naar een goede 1-fase vrijstaande inductiekookplaat. Na veel reviews gelezen te hebben, kwam deze ETNA KIV164RVS als het meest geschikt voor mij naar voren: Allerlei poespas zoals boostfunctie en combineerbare inductiezones hoeft voor mij niet. Wel wilde ik een degelijk product. Het feit, dat het ETNA-webcare-team op elke review prima reageert, gaf voor mij de doorslag. Nu nog hopen, dat de 5 jaar garantie niet nodig zullen zijn.

Pluspunten

• Prijs
  • Prachtige uitstraling

Minpunten

• geen
  • geen

webcare-7 29-02-2024

Beste Toine,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je na het lezen van verschillende reviews bent uitgekomen. De extra garantie is een plus, maar ook wij hopen dat hier geen gebruik van gemaakt hoeft worden.

j***************@g******** 04-02-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Wilde graag van het gas af,hebben gekozen voor Etna inductie.Moet aangeven dat na een week deze gebruikt te hebben ,ik erg tevreden ben.Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Mooie kookplaat,makkelihk zuiver te houden

Minpunten

• Alles even goed in de gaten houden

webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat je bij de overgang van gas naar inductie hebben gekozen voor ETNA. Fijn om te lezen dat je na een week al zo tevreden bent.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier.

Ada 24-01-2024

Dit is echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Het is ff wennen om op inductie te koken maar het bevalt uitstekend.
Mooie inductie kookplaat . 1 minpuntje de symbolen zijn niet goed te zien,
Verder een heerlijke kookplaat en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijk om op te koken
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• symbolen niet erg duidelijk te zien

webcare-7 24-01-2024

Beste Ada,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat, na een periode van wennen, het koken op inductie je zo goed bevalt!

We zullen je feedback over de symbolen meenemen in de verdere productontwikkeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Pieter 16-12-2023

Goed maar kan nog iets beter

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Allereerst: de kookplaat ziet er goed uit! Misschien kan er in de hoogte bij toekomstige modellen een centimetertje af maar verder heeft het apparaat een moderne en 'strakke' uitstraling. Mijn kritiekpuntjes: de geluidproductie vond ik eerst wel meevallen maar als je bijv stoofvlees op een lage stand langere tijd laat pruttelen dan is het jammer dat de ventilator op dat moment niet wat stiller kan. Na verloop van tijd wordt het namelijk toch wel een beetje hinderlijk (al heeft de een er ongetwijfeld meer last van dan de ander). Verder zoek ik soms een beetje naar de toetsen (bij weinig licht) en vind ik het achteraf jammer dat ik niet voor de nieuwe versie met de 'slide' bediening ben gegaan. Nog een laatste punt: als je kookt met een grote pan dan heb je soms dat deze per ongeluk over een tiptoets schuift en er op die manier onbedoeld een 'opdracht' gegeven wordt. Als het technisch mogelijk is zou het handig zijn als de toetsen niet op metaal reageren. Conclusie: een prachtig apparaat met nog wel een paar verbetermogelijkheden (die ten dele al in nieuwere modellen zijn gerealiseerd)

Pluspunten

• uitstraling
  • geen fijnstof
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• geluid
  • display en bediening

webcare-7 18-12-2023

Beste Pieter,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Fijn om te lezen dat het design van de kookplaat bevalt. Wat betreft uw kritiekpuntjes zullen we deze zeker doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling voor toekomstige ontwikkeling. Mochten wij je ooit ergens mee kunnen helpen, kan je ons bellen op 088-8821803.

a*****@h****** 10-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

een woord TOP werkt zoals het moet ik heb altyd gas gebruikt maar nu door de gekke tyd gekocht .
Dit had ik veel eerder moeten doen

r**m@h**l.com 18-09-2023
Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Ter vervanging voor een gasfornuis gekocht. Eenmaal in gebruik, echt een plezier om te mee koken! Veel sneller en gebruiksvriendelijker dan met gas. Even een nat doekje over de plaat en hij is weer schoon! Kan het nog makkelijker? Echt een aanrader! En dan de service van 5 jaar garantie! Waar vind je dat tegenwoordig?

R**n@f**m.nl 16-09-2023

Etna kookplaat, een plezier om mee te werken!

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Ik kookte zelf nog via gas en toen ik hoorde en zag hoe gemakelijk in bediening en onderhoud zo'n kkokplaat was, die ook nog eens heel gemakkelijk over het gas-stel geplaats kon worden was ik behoorlijk enthousiast. Ik heb er toen gelijk een besteld. Ik heb hem nu een paar weken in gebruik en ik moet zeggen het eten is vaak nog sneller klaar dan voorheen. Mooi en voordelig product!

Pluspunten

• Onderhoudsvreindelijk
  • Gebruiksgemak
  • Gemakkelijk over het gasfornuis te plaatsen
  • Het eten is sneller klaar dan voorheen

Minpunten

• Nog geen gevonden.

m***********@h********** 05-08-2023

Gebruik etna inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Voldoet aan verwachtingen makkelijk te bedienen makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 07-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de inductiekookplaat voldoet aan jouw verwachtingen.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Bianca 09-07-2023

Geweldig!

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Kookte nog op gaskookplaat.
Crime om schoon te maken altijd en
Omdat ik van gas afwilde deze besteld omdat de reviews zo goed waren.
Mooi design , gewoon stekker erin en klaar. Eenvoudige bediening snel warm en makkelijk schoonmaken.
Heb m nu 6 maanden in gebruik en
Overtreft zelf nog mijn , al hoge, verwachtingen. Topproduct voor een goede prijs!

• Snel warm
  • Gewoon in stopcontact
  • Makkelijke bediening
  • Kan zeker meerdere pannen tegelijk gebruiken

Officiele reactie van Atag 11-07-2023

Beste Bianca,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het koken op inductie en de kookplaat. Fijn dat de KIV164RVS bij heeft kunnen dragen aan deze positieve overstap. Dat je daarnaast zo blij bent met het design, vermogen en gebruiksvriendelijkheid van de kookplaat doet ons uiteraard goed.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

s*****************@h********** 18-06-2023

Prachtige mooie design kookplaat!

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Wat een mooie ruime kookplaat die ook nog eens mooi oogt in je keuken!
Zeer makkelijk en veilig in gebruik.
Schakelt zichzelf uit bij oververhitting en bij een té hoge temperatuur verlaagd hij automatisch de temperatuur.
Er zit ook een kookduurbegrenzer op dus mocht je vergeten om de kookplaat uit te schakelen dan wordt de begrenzer geactiveerd, heel veilig!
Wij zijn er super blij mee.
Momenteel een mooie prijs bij Coolblue die snel leveren!

• Ruime kookplaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Met beveiliging en kookduurbegrenzer

Officiele reactie van Atag 20-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw nieuwe kookplaat! Hier worden wij natuurlijk ook enthousiast van 😀

Het design en de veilige werking van de kookplaat bevallen jou gelukkig goed.

We willen je bedanken voor deze prachtige beoordeling en wensen je veel kookplezier toe!

p********@g******** 09-05-2023

Topper

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Geweldige kookplaat. Had ik eerder moeten doen.ziet er ook mooi uit.uistekend goede kwaliteit

Pluspunten

• Werkt snel
  • Ziet er prachtig uit

Officiele reactie van Atag 10-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt en dat jij tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak.

j************@g******** 18-04-2023

Elektrische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Etna dat merk is gewoon ziet er mooi uit en koken op deze plaat geweldig makkelijk dit hadden we eerder moeten doen heel blij dus

Officiele reactie van Atag 19-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de kookplaat. Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden van de kookplaat.

p********@g******** 10-04-2023

Geweldige inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Geweldig product. Ziet er mooi uit.gekocht omdat iik deze Geweldig vond met veel mogelijkheden.

Officiele reactie van Atag 11-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Het doet ons goed dat jij zo'n mooie score geeft voor het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden.

Dirk 29-03-2023

ETNA Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Het product werkt goed zoals beschreven koelt snel af de kookplaat en is handig te bedienen.
Zeer fijn in gebruik (Gebruiksvriendelijk)

Ik raad het andere mensen ook aan

Echt een top product en ook een fijn merk.

Pluspunten

• Koelt snel af
  • Gebruiksvriendelijk
  • Wordt snel warm

Officiele reactie van Atag 30-03-2023

Beste Dirk,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden. Ook het oog wil natuurlijk wat, met dit mooie design zit jij helemaal goed!

k****@l****** 26-03-2023
Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Wat een prachtig en fijn apparaat blij dat ik hem gekocht heb ik zou hem iedereen aanraden

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden met jouw inductiekookplaat en deze aanraadt voor andere.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

Ilona 16-03-2023

Ideaal en met 5 jaar garantie!

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Omdat ik van het gas af ga, hebben we gekozen voor een vrijstaand inductie kookplaat. Werkt perfect, snel warm. Extra garantie vanuit etna, hebben we nu 5 jaar garantie! Hoe fijn is dat?!

Pluspunten

• Mooie uitstraligng
  • Makkelijk in gebruik
  • Met kinderslot
  • Snel warm

Minpunten

• Niet alles kan tegelijk op hoogste stand

Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste Ilona,

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat de overstap van gas naar inductie goed is gegaan én natuurlijk dat het koken op inductie jou goed afgaat!

Het toestel warmt snel op en ook de uitstraling en het gebruiksgemak bevallen jou goed.

We wensen jou heel veel kookplezier toe!

o**********@g******** 16-03-2023
Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Na maanden ingebruik nog steeds zeer tevreden en het blijft een fantatisch toestel.
Vooral omdat dit overal te gebruiken is op een gewone 230V 1-phase aansluiting.
Een klein minpuntje is de zichtbaarheid van de tiptoetsen, maar daar kunnen we mee leven.
Vandaar voor mij een **** i.p.v. ***** voor de tiptoetsen. maar het blijft een zeer handig en goed toestel.
Officiele reactie van Atag 17-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jouw ETNA inductiekookplaat goed bevalt. Het toestel aansluiten en de mobiliteit bevallen jou goed.

We zullen je feedback over de tiptoetsverlichting meenemen in de verder productontwikkeling.

Okkieburg 11-03-2023

Het is geen miskoop

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Ik heb dit apparaat de kiv164rvs aan geschaft ,we zijn heel tevreden het apparaat is keurig afgewerkt en ziet er mooi uit.
Ook de bediening is kinderlijk eenvoudig, het is een lust om mee te koken.
Ik ben blij dat ik dit apparaat heb aangeschaft,en hoop er nog jaren plezier van te hebben.
Een goede koop ,het is aan te raden.

Pluspunten

• Mooie uitvoering

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt. Jij bent tevreden over het gebruiksgemak en mooie design, daar doen wij het voor!

t********@k*********** 06-03-2023

prima apparaat

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

nog steeds een prima apparaat wij zijn in ieder geval tevreden en hebben geen op of aanmerkingen

Officiele reactie van Atag 07-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn.

Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Willem H. Scholten 06-03-2023

ETNA , to by good

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Net als de door mij gebruikte producten van ETNA uit het verleden , kan ik zonder twijfel schrijven dat de producten van ETNA doen wat ze beloven : ZE FUNCIONEREN EN GOED OOK !!!!!. En dat al die jaren zonder problemen . Nooit was er een monteur nodig en daarom is de keus snel gemaakt : ETNA . dan weet je wat kwaliteit is .
Daarom dank aan ETNA .

Heb het goed , warme groet
Willem H.Scholten

Pluspunten

• gebruikers gemak
  • vormgeving ( ziet er erg mooi uit
  • de prijs , erg aantrekkelijk
  • afwerking
  • lange " levensduur "

Officiele reactie van Atag 07-03-2023

Beste heer/mevrouw Scholten,

Klinkt als een mooie slogan; ETNA, to by good. Erg fijn om te lezen dat je nu weer gekozen hebt voor ETNA apparatuur en ook dit toestel zo goed bevalt. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de enthousiaste feedback.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Warme groet terug. ;-)
Femke

Paul 26-02-2023

Prima

Geschreven voor: ETNA KIV164RVS

Gekocht om de glasplaat te vervangen.
Simpel te bedienen en te onderhouden.

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste Paul,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat jij zo tevreden bent met deze mooie kookplaat.
Ook het gebruiksgemak bevalt jou goed.