De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 316 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 02-04-2024

Fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie matte inductie kookplaat van etna
Eenvoudig te bedienen, en alles erop en eraan

Pluspunten

• Alles erop en eraan
  • Mooi matzwart

a*********@k********* 26-03-2024

mooie plaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ik heb mijn kookplaat een paar dagen en het is zeker wel wennen, omdat ik altijd gas gewent was. Het gaat prima en valt me zeker niet tegen. Het is een mooie plaat met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• mogelijkheid samenvoegen van zone
  • mooie uitstraling

webcare-7 26-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat je bij de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA. Een nieuw apparaat is natuurlijk altijd wennen maar nu extra omdat je anders moet bedienen. Fijn dat het tot nu niet tegen valt.
We wensen je veel kook- en bakplezier!

Ine 13-03-2024

Etna levert top kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ben 45 jaar getrouwd en heb nu na 45 jaar mijn Etna gasfornuis weg gedaan en overgestapt naar Etna inductie. Na een maand gebruik weer dik tevreden over kwaliteit en werking…. Dik tevreden klant…. Ze worden niet rijk bij Etna want apparaten gaan veel te lang mee hihi

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening

Minpunten

• N.V.T

webcare-7 13-03-2024

Beste Ine,

Leuk om te lezen dat je na 45 jaar weer opnieuw voor ons mooie merk hebt gekozen en ook nu weer zo dik tevreden bent! bedankt voor de leuke feedback met maximale score. Wij zijn daar uiteraard erg blij mee.

Wij wensen jou weer vele jaren van kookplezier toe.

Sonja 18-02-2024

Breede inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

We waren op zoek naar een iets brede kookplaat. Die betaalbaar was. Nog steeds geen moment spijt van gehad. Makkelijk in gebruik. Het eten is snel klaar.

Pluspunten

• Breede plaat
  • Makkelijk te bedienen
  • Je kan er een grillplaat op gebruiken

webcare-7 19-02-2024

Beste Sonja,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat deze nieuwe kookplaat jullie zo goed bevalt! Het warmt lekker snel op en is gemakkelijk te bedienen.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Patrick 24-01-2024

Mooi strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Het is qua uiterlijk een mooie strakke plaat. En hij is een stuk groter als de oude, maar past wel in het zelfde gat. Hij doet en kan wat er beloofd wordt. Is makkelijk schoon te houden. Nu er een storing in één van de pitten is word er gelukkig snel gereageerd door Etna dit weer te verhelpen.

Enig min puntje dat ik kan bedenken is dat ik soms een beetje moet zoeken met de pan wanneer hij in het midden van de pit staat voor een gelijkmatige verwarming

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Flexibele kookzones
  • Pauze functie

Minpunten

• Midden van pit zoeken soms lastig

webcare-7 24-01-2024

Beste Patrick,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw inductiekookplaat van ETNA. Helaas gaf het een storing aan, maar deze hebben we gelukkig naar tevredenheid opgelost.

Tip! Voor elke zone geldt een minimale pandiameter. De diameter die door de plaat wordt herkend is niet altijd hetzelfde als de daadwerkelijke maat van de bodem.
De plaat herkend namelijk alleen het magnetische materiaal in de pan. Bij sommige pannen is de buitenste ring niet magnetisch. Je kan dit testen met bijvoorbeeld een koelkastmagneetje.
Ook moet de bodem goed vlak zijn voor de beste werking.

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je weer heel veel jaren kookplezier (zonder storingen) toe!

Beans 25-10-2023

Super fijne Inductie kookplaat KIF670DS

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Waren al een tijd aan het overwegen om op Inductie over te gaan. Na kijken en vergelijken op het internet en diverse websites, zijn we op de deze hele mooie inductie kookplaat gekomen,
Na de installatie van de 2 fase aansluiting en de plaat zijn we direct aan de slag gegaan.
Ondanks de goede gebruiksaanwijzing was het zogezegd een (fluitje van een cent) om het te gaan gebruiken.
Heldere tiptoetsen zorgen ervoor dat het allemaal heel simpel is.
Overigens past deze plaat in de standaard uitsparing van een 60 cm keukenblok.

Wij zijn heel erg blij met onze "KIF670DS", en hopen er nog jaren plezier van te hebben.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • snelheid

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Het doet ons goed dat het koken op inductie zo goed bevalt! Jij bent tevreden over het gebruiksgemak en mooie design, daar worden wij natuurlijk blij van!

Olgers 22-10-2023

Mooi, maar een tegenvaller.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Wij kozen deze kookplaat vanwege het mooie matzwarte uiterlijk.
Maar het werken ermee wekt geregeld ergernis op en we overwegen dan ook overstap op een andere:
a) De kookzones zijn slechts aangegeven door nauwelijks zichtbare strepen. Op het, overigens mooie, matte zwart geldt dit nog meer. Hierdoor is wijkt men met de pan snel af van de juiste positie. Waarom geen cirkels?
b) De kleinste zone heeft een diameter van 21 cm. Een pan van 28 cm zou volgens de regels moeten kunnen, maar de praktijk is anders. Het midden van een (zelfs gietijzeren) koekenpan wordt veel heter dan langs de rand.
c) De tiptoetsen reageren vaak niet en dat is bijzonder vervelend!

Pluspunten

• Matzwarte uiterlijk
  • Wordt snel warm

Minpunten

• Zones niet goed zichtbaar
  • Tiptoetsen weigeren wel eens

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over kookplaat.

We kijken graag met je mee naar een oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review, samen met jouw adres- en contactgegevens? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

p**r@z**o.nl 13-10-2023

Top top top

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Wilde een nieuwe kookplaat, had al 25 jaar een keramische kookplaat en wilde graag een mat zwart kookplaat die iets groter was dan wat ik had maar ja de nis hè ! Maar Etna had er in van 70 cm die in een gewone nis past !!! Hoe gaaf is dat en wat een schitterende kookplaat zeg!!! Mooi mat zwart zoals ik hem wilde en werkt fantastisch.
De KIF670DS is het aankoop meer dan waard en je krijgt nog 3 jaar extra garantie erop.
Ik raad het iedereen aan want is een geweldige apparaat
Bij de winkel gezegd dat ie in de showroom moest plaatsen want ik weet zeker dat het een eyecatcher is.
Etna bedankt.
Gr. Patrick

Pluspunten

• Strak design
  • Kookt super
  • Grote pannen naast elkaar
  • Makkelijk te bedienen

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw inductiekookplaat van ETNA!
Jouw enthousiasme maakt ons heel blij!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw nieuwe kookplaat!

g******@g******** 22-08-2023
Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Wij hebben deze gekocht omdat we graag op inductie wilden koken ipv keramisch. Het is prettig dat de kookzones snel opwarmen en ook weer snel afkoelen als je hem deze uit zet.
De bediening is gemakkelijk en de plaat heeft een mooie grootte. Tot nu toe, 2 weken in gebruik, zijn wij erg tevreden met onze aankoop.
Officiele reactie van Atag 23-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat deze nieuwe kookplaat jullie zo goed bevalt!
Het warmt lekker snel op en is gemakkelijk te bedienen.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Worldpeace010 06-06-2023

Mooie strakke inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie strakke inductie kookplaat makkelijk te bedienen.
Mooi design.
Je kan er ook een grote vispan op zetten zonder problemen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 08-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jij zo enthousiast bent over deze mooie kookplaat. Het mooie design en het gebruiksgemak bevallen jou goed.

Wij willen jou bedanken voor het schijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kookplezier!

F***********@g******** 16-04-2023

Met een glimlach weer kunnen koken

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Voor Etna gekozen mede door het adveis in de Etna showroom. Wilde graag een inductiekookplaat die zo groot mogelijk was maar toch in een 60 cm kastje past. Gisterenavond voor het eerst in ons leven dus op inductiekookplaat gekookt. Altijd op gas gekookt. Was een zeer prettige ervaring. Stuk minder warm ( kreeg altjjd opvliegers bij het koken op gas) maar hier komt geen loze warmte vrij.
Booster optie, werkt prima, water kookte sneller dan bij gas.

Het gebruik van de kookplaat erg makkelijk, prettige toetsen.

Vanmorgen de timer van de kookplaat gebruikt bij het koken vannde eieren ook heel handig.

Het koken gebeurt weer met een glimlach en dat is fijn.

Morgen maar eens een pan met draadjesvlees gaan maken.

Pluspunten

• Toetsen zijn duidelijk en makkelijk in gebuik
  • Uitstraling van de plaat.
  • Piepjes duidelijk te horen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je veel kookplezier toe.

g*********@g******** 03-04-2023

Topper

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie plaat zeer makkelijke bediening. Waren er gelijk aan gewend. Zeer tevreden top plaat

Pluspunten

• Goeie en duidelijke bediening
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 04-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Hier doen wij het voor. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe inductiekookplaat en dat het bedienen ook gemakkelijk gaat.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Leonard Schmit 31-03-2023

mooie inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ik heb voor dit product gekozen omdat het gemakkelijk te bedienen is en het snel zijn werk doet.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • energie zuinig

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste Leonard,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de inductiekookplaat.
We wensen je vele jaren veel kookplezier toe.

s********@p******** 14-03-2023

Mooie plaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Ik heb deze plaat gekocht ter vervanging van een gastoestel,deze plaat is mat glanzend ziet er mooi uit maar moeilijk schoon te maken door het rimpelig oppervlak,ik denk dat een glad oppervlak beter is schoon te maken,de werking is goed en makkelijk te bedienen echt een prachtig toestel,ik heb deze een half jaar in gebruik maar na een half jaar begon het tijdens het koken te stinken ,het lijkt net of de elektronica in de brand staat het stinkt door het hele huis,ik heb gebeld naar Etna en binnenkort komen ze hem nakijken,ik had een afspraak gemaakt maar deze werd verplaats omdat ze een onderdeel moesten bestellen,dus ik denk dat ze weten wat de oorzaak is voordat ze zijn geweest,dus met andere worden dit komt waarschijnlijk vaker voor,ik geef nu een 5 als ze langs geweest zin om hem te maken dan een 10.Na het bezoek schrijf ik een nieuwe review.

Pluspunten

• Mooi
  • Mat grijs/zwart

Minpunten

• Brandlucht tijdens gebruik word onderzocht

Officiele reactie van Atag 15-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend dat er een monteursbezoek nodig is. Wij gaan ervan uit dat onze monteur de storing snel op zal lossen en dat hiermee het vertrouwen in de kookplaat weer wat hersteld kan worden. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd nog even contact opnemen met onze serviceafdeling, wij staan voor u klaar!

b****@z************ 09-03-2023
  • Product gekregen

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mijn iductieplaat was in een foutmelding gegaan, gebeld met de servicelijn
een week later een monteur, nieuwe printplaat, garantie
hele snelle en vriendelijke afhandeling

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat er een foutmelding op de inductiekookplaat is gekomen! Gelukkig geef je aan dat we dit naar tevredenheid hebben opgelost.

We willen jou bedanken voor de positieve beoordeling en wensen jou weer heel veel kookplezier toe!

k******@o********** 30-01-2023

Ko53

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Het is een mooie inductiekookplaat. Hij fungeert goed en voldoet aan mijn verwachten. Ik ben zeer tevreden.
Het mat zwarte staat goed op de aanrecht blad.ik kan de inductieplaat zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goede beschrijving
  • Alleen maar pluspunten

Officiele reactie van Atag 31-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat de kookplaat aan al jouw verwachtingen voldoet en zo mooi staat in de keuken. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

v**************@h********** 16-01-2023

Topper..en erg mooi

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Erg mooie inductie kookplaat. Ideaal dat hij op1 fase en 2 fase aansluiting kan. Op 1 fase kun je er zeker ook goed op koken.
Nu 2 weken hier op aan het koken en ben erg tevreden.

Pluspunten

• Oogt royaal
  • 1 en 2 fase aansluiting mogelijk
  • Mat grijze kleur is erg mooi
  • Veel mogelijkheden qua kookinstellingen

Minpunten

• Streeploos schoonmaken blijft een dingetje

Officiele reactie van Atag 17-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat je zo blij bent met deze "topper". Bedankt voor de mooie feedback en de maximale reviewscore. Wij zijn natuurlijk erg blij met zo'n tevreden klant. In de onderstaande link vindt u advies voor het schoonmaken van de glasplaat.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Mary 14-01-2023

Tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie inductiekookplaat en simpel te bedienen, het enige minpuntje vind ik is dat hij een beetje bromt/zoemt maar met de afzuigkap aan hoor je dat niet.

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste Mary,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
Het gebruiksgemak en het mooie design bevallen jou goed.
Hopelijk went ook het geluid van de koelventilator snel.

O***************@g******** 07-01-2023

Bevalt super goed

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Hij ziet er mooi strak uit en werkt geweldig.
Ik heb maar een 1 fase huisaansluiting en de kookplaat is aangesloten op 2 groepen van 16A. Dat gaat perfect.
Er zijn mensen die zeggen dat je niet het volle vermogen kan halen als je alle kookzones gebruikt en dat het een nadeel is maar in de praktijk heb je daar helemaal geen last van.
Het idee was om gedeeltelijk van het gas af te gaan en gewend aan gas koken gaat dit veel beter met deze Inductie plaat.
Alles is razendsnel warm en koken gaat daardoor ook sneller en makkelijker.
Het enige nadeel vind ik dat de plaat donker grijs is en er met 1 zwarte streep per kookzone aangegeven word waar de kookzones zitten.
Die strepen zijn bijna niet te zien en het is elke keer weer erg zoeken en kijken of de pan wel goed staat.
Heel onduidelijk!
Ander puntje van kritiek is dat de tiptoetsen met warme werken (de warmte van je vingers) maar vaak genoeg reageren ze niet. Wij kregen de plaat soms helemaal niet eens meer aan. Dan reageerde hij ook niet op de aan/uit knop.
Er is al een service monteur van ETNA langs geweest en die heeft de print vervangen waardoor het beter is geworden maar helemaal weg is het niet.
Je zet bijvoorbeeld water op om een eitje te koken op stand 9 en als het kookt en je wil de plaat lager zetten dan reageert hij niet. Ik moet de hele plaat uit en weer aan zetten waarna hij wel reageert op het lager zetten van de plaat.

Pluspunten

• Snel (opwarmen, koken)
  • Temperatuur is Perfect te regelen
  • Heel makkelijk schoonmaken
  • Zuinig in energie

Minpunten

• Kookzones zijn slecht te zien
  • Tiptoetsen reageren niet zo goed

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat wij jouw overstap van naar inductie koken op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Jouw feedback betreffende de bediening hebben wij doorgegeven aan onze ontwikkeling afdeling.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

p*******@g******** 22-12-2022

PRIMA KEUZE ETNA

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

De vorige inductie kookplaat van een ander merk is door kortsluiting stuk gegaan. Ik ben daarna op zoek gegaan naar een Nederlandse kwaliteit inductie kookplaat met een twee fasen aansluiting. Door te vergelijken viel de keuze p ETNA, vijf jaar garantie is ook mede bepalend geweest. De inductie kookplaat voldoet aan al onze verwachtingen.

Officiele reactie van Atag 23-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hier worden wij enthousiast van, een 10! Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en dat de kookplaat aan al je verwachtingen voldoet.

We wensen je nog vele jaren kookplezier toe!

h**********@u********* 06-12-2022

Inductie kookplaat eindelijk.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Wat een mooi design een aanwinst voor je keuken. Werkt fantastisch, snel en dankzij de duidelijke handleiding snel in te zetten voor het bereiden van heerlijke maaltijden. Wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Plaatsen eenvoudig.
  • Warmt snel op
  • Doet wat beloofd is!
  • Mooi uiterlijk
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Nog niet ontdekt!!!!!

Officiele reactie van Atag 07-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, een echte eyecatcher!
Ook het gebruiksgemak bevalt jou goed.

Switek 05-12-2022

Erg mooie inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Als voorbereiding om geheel gas loos te worde onze ons gasfornuis vervangen door deze prachtige inductiekookplaat. Installatie is erg simpel, er staat duidelijk uitgelegd hoe hem aansluit op 1, 2 of 3 fasen. Zeer makkelijk te bedienen en geen extra poespas welke je toch nooit gebruikt. Kopen gaat echt een stuk sneller dan op gas en schoonmaken is een makkie! Breedte is perfect er passen 2 grote pannen naast elkaar, alle 4 pitten zijn dus ook met grote pannen zonder problemen te gebruiken. Afwerking is zeer fraai!

Pluspunten

• Kopen gaat super snel
  • Mooie afwerking
  • Simpele bediening
  • Makkelijk schoonmaken
  • Goede breedte

Officiele reactie van Atag 06-12-2022

Beste heer / mevrouw Switek,

Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de inductiekookplaat!
De installatie verliep soepel, het gebruiksgemak bevalt goed en ook het eenvoudige onderhoud is natuurlijk ideaal.

De bouwvakker 01-12-2022

Prima inductiekookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie vormgeving past super in de oude sparing. Gemakkelijk in de bediening. Prima prijs

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Snel eten klaar.

Minpunten

• Geen.

Officiele reactie van Atag 02-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat fijn dat de kookplaat makkelijke installeren was en dat er geen wijziging in de uitsparing gemaakt hoefde te worden.
We wensen je nog veel kookplezier!

m************@o******** 10-11-2022

Mooie uitstraling.

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Mooie uitstraling door matte glasplaat.
Zeer gebruiksvriendelijk.
Waren er zo aan gewend.
Aangesloten op twee fasen.
Dus koken gaat supersnel.
Ben erg tevreden met deze kookplaat.
Duurzaamheid moet zich natuurlijk nog wel bewijzen.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 11-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marian 18-10-2022

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670DS

Goed Nederlands merk, zeer gebruiksvriendelijk.
Mooie vormgeving en de boost werk perfect en de koppeling kookzones werkt prima.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vormgeving

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste Marian,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review, wat een topscore!
Fijn dat jij zo tevreden bent over de kookplaat.
Het gebruiksgemak, mooie design en de verschillende mogelijkheden bevallen jou goed.