De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS670ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jan en Margoth 30-03-2024

Een tevreden koper

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Onze gehele keuken apparatuur is van ETNA,en we er een zeer goede ervaring mee hebben,was onze keuze niet moeilijk.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Minpunten

• Draaiknoppen magnetron

webcare-7 02-04-2024

Beste Jan en Margoth,

Wat leuk om te lezen dat jullie trouwe ETNA klanten zijn. Het doet ons goed dat ook de nieuwe kookplaat zo goed bevalt.

Wij wensen jullie heel veel kookplezier!

Sander 27-03-2024

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Een goede kook plaat. Fijn dat je alle 4 de kook gedeeltes tegelijkertijd op stand 8 kan zetten. De warmhoud functie is ook erg handig. Een verbeteringspunt zijn de touch toetsen deze reageren soms niet snel genoeg. Voornamelijk als de toetsen wat vettig worden tijdens het koken.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Grschikt voor 1 fase
  • Warmhoud funktie
  • Ingebouwde kookwekker

Minpunten

• Touch toetsen niet gevoelig genoeg

webcare-7 27-03-2024

Beste Sander,

Wat fijn om te lezen dat jij de KIS670ZT een goede kookplaat vindt!

We zullen je feedback over de touch bediening meenemen in de verdere productontwikkeling en willen je bedanken voor de mooie beoordeling.

Veel kookplezier gewenst!

Fam Hartlief 18-03-2024

Prima aankoop

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We zijn overgegaan van gas naar inductie koken, dus dat was wel even wennen. Maar t went gauw. Beschrijving en bediening zijn vrij eenvoudig. En de power met 1 fase aansluiting valt t me zeker niet tegen. Hij is goed schoon te houden. We hebben er wel onderzetters onder gekocht, anders glijden de pannen wel gauw weg. Maar nu is dat prima! Al met al heel blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Power prima op 1 fase aansluiting
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Pannen glijden weg

webcare-7 27-03-2024

Beste familie Hartlief,

Wat fijn om te lezen dat de overstap van gas naar inductie na even wennen toch goed bevallen is met behulp van de nieuwe inductiekookplaat!

We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Met vriendelijke groet.

v**************@g******** 06-03-2024

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ziet er schitterend en strak uit. Aanmelden voor de garantie was een eitje.
webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je blij bent met het design, hopelijk bent je ook blij met het gebruik ervan! De garantie is ook een plus!
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

z*******@x******** 27-02-2024
Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

wat een heerlijk kooktoestel; om zijn warmte te ventileren maakt hij geen geluid; wat een enorm verschil met onze vorige inductie kooktoestel. alleen dat is het geld al dubbel en dwars waard.
Het wijzigen van het signaal van kookwekker/ timer moeten wij nog doen; daar moet je echt de tijd voor nemen. Want die signalen zijn erg hard en langdurig, onnodig voor ons huishouden. ik hoop dat het goed instelbaar is; we hebben het apparaat nog maar net in huis.
Verder is het me een raadsel waarom de aan/ uitknop zo bizar klein en haast onzichtbaar is. Voor zo'n grote luxe plaat een klein minpuntje.

Verder heel tevreden.
webcare-7 27-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Een heerlijk toestel; kijk dat lezen wij uiteraard graag. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Wij begrijpen dat een nieuw toestel altijd even wennen is. Mocht je vragen hebben betreft de instellingen zoals de timer helpen wij je uiteraard graag. Wij zijn te bereiken via 088 8821803 op werkdagen van 09:30 tot 17:30 en op zaterdag van 09:30 tot 13:30. Op onze support pagina kun je ook veel tips en antwoorden vinden.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Ronald 14-02-2024

Top kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Vrouwlief was gewend op inductie te koken maar in onze nieuwe woning stond een keramische kookplaat die ik snel vervangen heb door een Etna inductie. Deze kookplaat paste perfect in bestaande opening van het werkblad. Intussen 2 weken in gebruik en kwaliteit nog beter dan onze vorige, sneller en totaal geen geluidshinder. Top aankoop en fikse meerwaarde voor onze keuken, vrouwlief super tevreden

Pluspunten

• Intiutieve bediening
  • Geen storende geluiden

webcare-7 15-02-2024

Beste Ronald,

Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten van de nieuwe inductiekookplaat en het een meerwaarde vinden.

Door de standaard nismaat past deze gelukkig goed in je bestaande aanrechtblad. Het werkt lekker stil en (misschien wel het belangrijkste) mevrouw is ook helemaal tevreden!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

Anne-Marie 12-02-2024
  • Product gekregen

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Heerlijk geen vervelende gaspitten en roosters meer schoonmaken. Hoewel iedereen mij afraadde om 1 fase inductie kookplaat te kopen heb ik toch hiervoor gekozen. Geen dure aanpassing in de meterkast. Gewoon met normale stekker. Ik vind de kookplaat geweldig. Het overtreft al mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Geen aanpassingen in meterkast.
  • Makkelijke bediening.
  • Redelijk snel warm.
  • Kan meerdere pitten tegelijk gebruiken.

Minpunten

• Tot nu toe geen.

webcare-7 13-02-2024

Beste Anne-Marie,

Wat leuk dat ondanks de waarschuwingen je tóch hebt gekozen voor de KIS670ZT en je daar nu zo blij mee bent. Klant blij, wij ook blij! Bedankt voor de leuke feedback en de 10!

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

nathalie 01-02-2024

etna KIS670ZT

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

plaat kan op oude stoppenkast (fase 1), mooi strak formaat (70cm).
In de doos zaten geen bevestiging beugels.
Controleer voor aanschaf de afstand tussen wandcontactdoos - plaatsing plaat (snoer zit rechtsachter op de plaat). Zo ook of er aan de onderkant van de plaat genoeg ruimte zit.

Het koken gaat nog steeds zeer snel, ondanks oude stoppenkast.
Voor ons zijn de kookzones groot genoeg.
Als een pan te groot / te klein is tov kookzone, wordt pan niet juist verhit.

zeer tevreden met mijn eerste inductieplaat!

Pluspunten

• fase 1
  • groot formaat past in nis van 56 cm
  • vele functies zoals booster warmhoud pauze
  • restwaarde indicatie

webcare-7 01-02-2024

Beste Nathalie,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat je hebt gekozen voor ETNA bij de eerste inductiekookplaat! Goed om te lezen dat aansluiting zo makkelijk is en ook kan op een oude stoppenkast. Fijn dat de kookplaat naar tevredenheid werkt.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

j*********@g******** 29-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We wilden in stappen af van het gas. vanwege de eenvoudige montage deze inductieplaat gekozen, ook vanwege de beperkte elektra aansluiting. Aanpassen naar 2 fase was niet mogelijk. De bediening is eenvoudig en werkt prima. 4 kookzone's is voldoende voor ons. een aanrader voor als je beperkt bent met de elektra aansluiting. Makkelijk schoon te houden.
We hebben er wel een topdoek op gelegd om meer werkruimte te creëren.
webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de eenvoudige montage en het gebruiksgemak.

j***********@g******** 25-01-2024
Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We zijn heel blij met de kookplaat, het kookt snel waardoor je product ook sneller klaar is. Schoonmaken gaat heel makkelijk.
Ziet er mooi strak uit.
Prijs kwaliteit verhouding is goed! Je krijgt waar voor je geld! Het is een aanrader!
webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat jullie zo blij zijn met de kookplaat! Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Klant blij, wij blij. Bedankt voor de mooie feedback.

Goede kwaliteit prijs verhouding 26-12-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Goede informatie , makkelijke bediening, niet absurt grote plaat , snel en op iedere “ knop “ een booster stand mogelijk en niet van allerlei keuze knoppen waar alleen maar “ ellende “ van kan komen .

Pluspunten

• Perfect

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de bediening en het gebruik van de kookplaat.
We wensen je nog veel kookplezier!

Hans janssen 21-12-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Werkt zoals verwacht geen ingewikkelde ,,knoppen,, we zijn voor deze plaat gevallen van wegen zijn eenvoud.en de mogelijkheid om een grote braad pan of een grillplaat te gebruiken.(flexibele kook zone) de prijs is goed voor deze kwaliteit kookplaat

Pluspunten

• Eenvoud

webcare-7 22-12-2023

Beste Hans,

Erg leuk om te lezen dat de kookplaat aan al jullie verwachtingen voldoet. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

r**********@h****** 29-11-2023

Koken als vanouds

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Fijne kookplaat. Mijn vrouw was eerst nogal huiverig voor de overstap van gas naar elektrisch, maar na een week kookt ze weer als vanouds op deze Etna kookplaat.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Snel

webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie voor de overgang van gas naar inductie hebben gekozen van ETNA! Fijn dat je vrouw na een week weer als vanouds aan het koken was. :)
Bedankt voor deze mooie review en we wensen jullie nog veel kook- en bakplezier!

s**k@h**l.nl 19-10-2023

Zeer goed

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Prima kookplaat voor een 2 persoons huishouden, We zijn er zeer content mee, echt een aanrader.

webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooi review een een topscore van 10! Fijn om te lezen dat jullie blij met deze kookplaat en dat hij tot nu toe goed bevalt.
We wensen jullie nog veel kook- en bakplezier!

h********@u********* 15-07-2023

Super fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Fijne kookplaat met wat extra panruimte door zijn breedte van 70 cm. Ondanks deze breedte past hij in een nis van 56 cm, de bediening gaat erg gemakkelijk. Erg handig is de kookwekker die voor elke pit is in te stellen. Het koken gaat voor een 1 fase kookplaat snel genoeg voor ons (2 personen) en wijkt naar onze ervaring niet af van koken op gas. Geen dure aanpassing in de meterkast nodig, lang getwijfeld over de overgang van gas naar inductie maar geen moment spijt gehad.

Pluspunten

• Gebruik
  • bediening
  • 1 fase, geen meterkastaanpassing
  • plug en cook

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn dat de overstap van gas naar inductie jou zo goed bevalt! De handige kookwekker op iedere zone heb jij ook ontdekt, heel goed!

a*************@g******** 12-07-2023

Prima kookplaat met een gewone stekker

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ik heb deze gekocht vanwege de ruime afmeting en omdat hij gewoon met een stekker op 220 volt kan ik gebruik hem nu 3 dagen ben er heel blij mee doekje erover en weer schoon dat was bij mijn gaspitten wel anders kortom sterk aanbevolen prima kookplaat.

Pluspunten

• Prima afmeting
  • Makkelijk schoonmaken

Officiele reactie van Atag 13-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke review! Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA. Fijn om te lezen dat de kookplaat de eerste dagen al zo goed bevalt. Je bent tevreden over het gebruiksgemak, mooie design en natuurlijk het eenvoudige onderhoud en dat doet ons goed!

Nils 09-02-2023

prima inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

mooie brede inductieplaat die in een standaard nis van 49/56cm past waardoor geen aanpassing aan het aanrechtblad nodig was en in een gewoon stopcontact gaat, geen ingewikkelde kabels nodig maar zo in te pluggen, het koken gaat helemaal prima en is sneller dan onze vorige gas kookplaat. de boost-functie kan je maar op 1 zone tegelijk gebruiken maar dat is nog geen minpunt gebleken. de plaat is superstrak en oogt mooi maar daardoor kan een pan tijdens het roeren makkelijk van zijn plek verschuiven waardoor het net niet meer in het midden staat vd kookzone, ff opletten dus tijdens het roeren

Pluspunten

• standaard nismaat
  • normale stekker
  • geen extra kabels nodig
  • makkelijk schoon te maken
  • ziet er strak uit

Minpunten

• gladde glasplaat

Officiele reactie van Atag 10-02-2023

Beste Nils,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo positief bent over deze kookplaat.
De gemakkelijke installatie en het gemak met schoonmaken bevallen jou goed.

We wensen je heel veel kookplezier toe!

gerensil 25-01-2023

Toppertje

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Zeer tevreden over deze inductie kookplaat! Ik heb voor deze gekozen omdat hij op 1 fase, dus normaal stopcontact aangesloten kan worden. Dus geen gehannes met kabels trekken en aanpassingen in de meterkast.
Enige nadeel is dan dat je niet alle 4 de pitten tegelijk op volle kracht kunt laten werken. Maar goed, dan duurt het maar een keer iets langer als je ze al eens alle 4 nodig hebt.
Eén punt van kritiek wil ik Etna toch geven en dat is de handleiding. Nergens in de handleiding of bijlagen stond hoe je de kookplaat kunt instellen op 1 fase. Ik heb dit zelf op internet moeten opzoeken.
Die vond ik op youtube, nota bene met een filmpje van Etna zelf met uitleg.
Uitleg hierover hoort echter in de handleiding erbij te zitten vind ik en niet op internet.
Voor de rest: IK ZEG KOPEN!

Pluspunten

• Werkt prima, alles kookt snel
  • Mooie uitstraling
  • Veel handigheidjes zoals pauzeknop en warmhouden
  • 70cm apparaat in 56cm nis

Minpunten

• Handleiding setup 1 fase

Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie reviewscore, bedankt!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
Ideaal natuurlijk op 1 fase.
Jouw feedback over de handleiding koppel ik direct terug naar de juiste afdeling, altijd fijn als klanten met ons meedenken over verbeteringen, bedankt!

MLAWL 15-01-2023

Lekker koken

Werkt prima .
Is net iets groter dan een ander model voor 4 pannen .
Ziet er netjes uit .

Pluspunten

• Werkt perfect.
  • Ziet er goed uit .

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
Een mooie score, daar worden wij natuurlijk blij van!

a*********@h********** 14-01-2023

Bevalt super goed

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We hebben een Edna inductieplaat gekocht en zijn er zeer tevreden mee
Deze kan gewoon in het stopcontact!!
Geen extra kosten
Heel blij ermee

Pluspunten

• Werkt prima op 220 volt
  • Geen extra groep nodig

Officiele reactie van Atag 16-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn dat jij tevreden bent met het mooie design en de eenvoudige aansluiting.

Rob Hanzon 19-12-2022

Aantrekkelijke vervanger voor gasfornuis

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Deze inductiekookplaat gekozen omdat de kookplaat in de bestaande uitsparing het keukenblad past. Bovendien zijn er geen aanpassingen in o.a. de meterkast nodig, omdat de inductieplaat via een gewoon geaard stopcontact werkt. We hebben de kookplaat nu een paar dagen in gebruik en hij werkt prima, we waren er snel aan gewend. En geen gasbranders meer in de keuken, wel zo prettig en schoon.

Officiele reactie van Atag 20-12-2022

Beste Rob,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de plug & Cook kookplaat zo goed bevalt en een bijdrage heeft kunnen leveren aan een positieve overstap naar elektrisch koken.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

t*********@g******** 04-12-2022

Plug en Cook

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ideaal dat het gewoon met een "stekker" aangesloten kan worden, dus je kan het simpel zelf doen!
Kookt heel snel en maakt heel makkelijk schoon......en ik ben van het gewone gasstel "verlost" zonder extra hoge kosten.....win win situatie!!

Pluspunten

• Geen krachtstroom nodig
  • Snelle levering

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven.
Fijn dat de handige plug en cook aansluiting zo goed bevalt!
Ook het eenvoudige onderhoud is natuurlijk ideaal.

Eric 11-11-2022

Perfecte kookplaat als je geen Perilex aansluiting hebt

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ik nam onlangs de stap koken op gas naar koken op inductie. Mijn eerste inductieplaat (van een ander merk) was direct een flinke teleurstelling, omdat deze bij het minste geringste met flink wat geklik ging pendelen (waarbij het vermogen tussen de kookvlakken wordt verdeeld). Die heb ik binnen de zichttermijn teruggestuurd.
Toen ik las dat deze ETNA kookplaat veel minder snel zou pendelen, heb ik deze gekocht.

En wat een fijne kookplaat is dit! Ik kan gemakkelijk koken op 4 pitten, ik heb geen merkbaar last van pendelen en ook geen irritant geklik. De bediening is gemakkelijk, het schoonmaken ook. En die vijf jaar garantie is ook zeker een voordeel wat mij betreft. Ik had mijn 89-jarige vader al aan het inductie-koken met een losse ETNA kookplaat gekregen, ik heb zelf ook de overstap gemaakt naar ETNA en ik kan alleen maar zeggen: DOEN!

Pluspunten

• Goede vermogensverdeling over de vier pitten
  • Stil en geen pendelen merkbaar
  • Geen Perilex aansluiting nodig
  • Gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Ik heb geen minpunten gevonden

Beste Eric,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat we jouw overstap naar inductie koken op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel kookplezier toe.

a*********@g******** 11-11-2022

Kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Heb de inductie plaat nog maar net…..maar is heel mooi om te zien . De bediening is overzichtelijk en gemakkelijk.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en bedieningsgemak van de kookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

b*********@l****** 11-11-2022

Bevalt erg goed echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Het is een hele fijne kookplaat werkt perfect makkelijk in gebruik super blij mee

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat en deze naar behoren werkt.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.