De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 183 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF672DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@z******* 09-01-2022

top product

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Na vele kookplaten ben ik overgestapt op inductie dat had ik dus vele jaren eerder moeten doen.
Zo gemakkelijk in gebruik alles gaat veel sneller. Het schoon maken een fluitje van een cent.
Na het aanschaffen van een wokpan bleef er een witte plek zitten klanten service gebeld wat ik eraan
kon doen, ik dacht aan een ingebrande plek kreeg het advies om cerafix te gebruiken en het verdween als
sneeuw vooor de zon top service.

Pluspunten

• makkelijk schoon maken
  • alles gaat veel sneller dan gas

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat een top cijfer, dat u tevreden bent met uw aankoop is waar wij het allemaal voor doen. Leuk om te lezen dat u voor Etna gekozen heeft, voor uw overstap van gas naar inductie koken en dat we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen u nog veel kookplezier toe.

ichazzyj 02-01-2022

Grote topper voor geen grote prijs

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Superblij met deze kookplaat. Doordat deze 70 centimeter breed is, terwijl deze in een nis van 50 cm past, hebben de pannen lekker de ruimte in plaats van dat ze strak tegen elkaar aan staan.
De bediening is eenvoudig met voor elke pit een timer instelbaar. Verder is de smelt- en warmhoud functie ook erg handig. Ik heb mijn meterkast met een groep uitgebreid om ten volste gebruik te kunnen maken van boosterfunctie op meer dan 1 pit tegelijk. Ik was positief verrast over hoe snel het water in m'n pannetje kookte. Na het koken even met een doekje met een drupje afwas en hij is weer schoon.

Een echte topper, Etna bewijst dat je voor kwaliteit niet de hoofdprijs hoeft te betalen!

Pluspunten

• Veel ruimte, ook als je grotere pannen gebruikt
  • Deze 70 cm plaat past in een 50 cm nis
  • Makkelijke bediening
  • kookzones combineren

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze enthousiaste review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor. "Een echte topper", kijk dat lezen wij graag! Fijn dat je zo tevreden bent over de kookplaat.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

luanguyen@hotmail.com 29-12-2021

beval erg goed

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

heel makkelijk bedien en schoon makken , kook snel , kan 4 met groot pannen tegelijk

Minpunten

• zonder trom kabel

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de bediening als gebruiksgemak van de kookplaat. Bedankt voor de feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

p*******@z******* 16-12-2021

prima product zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Omdat deze kookplaat in het de bestaaande opening van de aanrecht paste en er zodoende niet gezaagd hoefde te worden,dit terwijl de plaat 70 cm breed is.Fantastisch! Heb de plaat nu 3 weken bevalt prima gemakkelijke bediening engemakkelijk schoon te maken. Had ik eerder moeten kopen maar wou een bredere plaat zonder de keuken te verbouwen.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • oogt mooi door de vlakke afwerking.

Minpunten

• tot op heden nog geen

j********@y******** 10-12-2021

Mooi, handig en gemakkelijk in gebruik - Koken is een feest

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Erg mooie kookplaat, gemakkelijk in gebruik en heeft fijne functies.

Wij hebben onlangs de mat zwarte kookplaat met dubbele koppelbare kookzones gekocht en laten installeren omdat we van het gas af wilden. De kookplaat heeft een fijne breedte (70cm) en paste gewoon in de oude inbouwmaat van het (standaard) gasfornuis. Dit geeft net wat extra ruimte met koken. Er waren een aantal redenen waarom we specifiek voor deze plaat hebben gekozen:

1. Past in standaard inbouw, keuken ziet er als nieuw uit zonder heftige ingrepen.
2. Alle pitten hebben ongeveer het zelfde vermogen (en veel). Dat is erg handig want zo kan je op basis van de maat van je pannen altijd de pannen zo neer zetten als het uitkomt en over goed vermogen beschikken. Dit was mijn grootste ergernis bij het gas en andere inductie fornuizen.
3. De dubbele kookzones voor braden, stoven en grillen. Ik heb er een gril plaat bij besteld en dat werkt echt waanzinnig goed. Moet nog een keer stoof vlees maken met de grote braadpan, kijk er naart uit.

De plaat stelt zeker niet teleur, en ik mis het gas al niet meer. Water is super snel aan de kook, en de warm houd functie is super handig en je kan de power goed doseren. Koken is een feest! De bediening is makkelijk en het design is super mooi.

Enige minpuntje en daarom een 9 en geen 10. Is dat sommige pannen makkelijk over het oppervlak glijden. Dat is een beetje eng, zeker met kokend water. Als ze bijvoorbeeld iets zouden verzinnen dat een pan niet zomaar van het fornuis kan glijden zou dat echt helemaal super zijn. Of een iets hoger randje langs je aanrecht, maar dat hebben we niet.

Pluspunten

• Mooi
  • Past in standaard inbouwmaat (oud gas fornuis)
  • Lekker breed, geeft net dat extra beetje ruimte
  • Alle pitten hebben hoog vermogen
  • Gekoppelde kookzones en warmhoudfuncties

Minpunten

• Glad, pannen kunnen een beetje glijden

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat we de overstap van gas naar inductie positief hebben kunnen beïnvloeden, het koken een feestje is geworden en dat u zo tevreden bent over de ruimte en werking van de kookplaat. Voor het schuiven van de pannen zou u kunnen kijken of een induction mate een optie voor u is.
Wij wensen u nog veel kookplezier toe.

Ruud G. 30-11-2021

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Voor minimalisten zoals wij het perfecte uiterlijk. Erg fraai. Mijn vrouw is nogal onhandig in het bedienen van apparatuur, maar deze kookplaat was voor haar geen enkel probleem. Ze wil ook zeker niet meer terug naar koken op gas. Dit gaat sneller en de negen standen (plus boost stand) van de vier kookplekken zijn absoluut fijnmazig genoeg. Erg fijn ook dat bij dit model alle vier de kookplekken identiek zijn. En je kunt er 2x2 koppelen. Als deze kookplaat het de nodige jaartjes volhoudt is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Pluspunten

• Fraai
  • Krachtig en snel
  • Bediening
  • Prijs

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 02-12-2021

Beste Ruud,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze beoordeling te schrijven. Wat fijn dat het bedienen van deze kookplaat en het koken op inductie zo goed bevalt. Wij wensen u vele jaren kookplezier toe!

t************@g******** 26-11-2021

Blij mee.

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Voor deze plaat hoef je in de meterkast geen extra groep aan te laten leggen. Plaatsen en programmeren (voor een 220 stopcontact) is goed te doen. Wij hebben hem nu 14 dagen in gebruik en hebben geen hinder van te weinig vermogen. Het is fijner koken dan op gas. Ook kunnen wij het merendeel van onze pannen nog gebruiken.

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de inductiekookplaat en dat wij uw overstap van gas naar inductie op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
Wij wensen u veel kookplezier toe met uw aankoop.

Groet,

Jaques 08-09-2022

Beste reviewer,

Ik ben zelf van plan deze kookplaat aan te schaffen, maar ik heb slechts 1 fase ter beschikking. We zijn nu een klein jaar verder na uw review. Bent u nog steeds van mening dat 1 fase voldoende is of bent u inmiddels tegen problemen aangelopen?

Met vriendelijke groeten, Jaques.

j************@g******** 22-11-2021

Top kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

De Kif 672 ds van Etna is een prachtig stuk kookgereedschap.
We zijn van het gas af en willen niet anders meer.
Top apparaat wij zijn heppie de peppie.

• Gebruiksgemak
  • Werkruimte

Officiele reactie van Atag 23-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat een geweldig cijfer heeft u gegeven voor deze inductiekookplaat, een 10! Daar zijn wij erg blij mee. Fijn te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt. ​Veel kookplezier gewenst!

Marg 11-11-2021

Mooi en makkelijk

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Prachtige kookplaat in matzwart, alhoewel ik het meer een mat donkergrijs vind, maar dat past juist goed bij onze keuken. Ik was in eerste instantie een beetje geïntimideerd door de plaat, want hoe werkt dit in vredesnaam, maar de bediening is echt supersimpel en inductie is echt superfijn. Doekje erover en hij is schoon. Hadden we jaren geleden al moeten aanschaffen.

• Makkelijke bediening
  • Lekker groot formaat voor standaard nis

Officiele reactie van Atag 12-11-2021

Beste Marg,

Wat een topscore! Een 10! Hartelijk dank voor het delen van je mening. Je noemt al in een paar zinnen een kleine greep van mooie kenmerken.
Het is fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met je aankoop.

c******@z************ 09-11-2021

inductiekoken

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Voor het eerst een inductiekookplaat gekocht in onze nieuwe keuken. War zijn we blij met deze keuze. Een kookplaat met 4 zones die perfect hun werk doen, koken is nu een makkie geworden. Een donker antraciet uitstraling met een intuïtief tiptoets instelling. Goed en snel schoon te maken met een vochtige doek (als hij afgekoeld is). Er brand geen voedsel in de glazen plaat. Prima keuze voor de prijs.

Pluspunten

• intuïtieve bediening
  • goed schoon te maken
  • uitstraling

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 10-11-2021

Beste Gebruiker,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel kookplezier.

Ron 03-11-2021

Waar voor je geld!

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mijn oude inductiekookplaat werd slecht en ik was dus op zoek naar een vervanging. Omdat ik graag in de keuken sta wilde ik een grotere inductieplaat. Echter qua inbouwruimte had ik niet meer dan 56 cm. AL snel kwam ik erachter dat ETNA een 70cm brede kookplaat verkocht welke in een 56 cm brede keuken kasje past. Goede recensies en een schappelijke prijs heft mij doen besluiten deze aan te schaffen. In combinatie met de inbouwoven en de schuine afzuigkap van ETNA een pareltje in mijn keuken.

Pluspunten

• Eenvoudige bedining
  • Mooi uiterlijk en strak design
  • Mooie brede mat zwarte plaat
  • Warmhoud functie
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 04-11-2021

Beste Ron,

Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te lezen hoe je tot het besluit bent gekomen om voor deze kookplaat te kiezen.
Vergeet je pareltjes niet te registreren via onze website voor de extra garantie!

Heel veel plezier met uw aankopen.

f**********@g******** 26-10-2021

aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mooie plaat na lang zoeken op internet deze gevonden ook omdat ie mooi is niet echt lijkt op alle andere kookplaten door z`n design, kleur en breedte en toch past in de nismaat 56x49 het vorige gasfornuis was 68cm breed en deze 70cm dus perfect om de verkleuringen op het werkblad op te vangen. Het design is veel mooier omdat ie niet zo`n voorgevormde zilveren ringen op de plaat heeft. Koken gaat goed,veel makkelijker als op gas. Dit hadden we eerder moeten doen.Het enigste wat ik mis is we hebben even gekookt met opbouw inductieplaatje de temperatuur deze stond bij opbouwplaatje in graden Celcius aangegeven en dat vond ik wel interesant gegeven,Misschien heeft de nieuwe plaat dit ook echter nog niet door ons ontdekt.

Pluspunten

• design
  • kleur
  • makkelijk
  • breedte
  • 220v en 2 fasen

Minpunten

• geen temepatuur in graden C

Officiele reactie van Atag 27-10-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Het display geeft inderdaad niet de graden weer, maar het vermogen/niveau. De kookzones hebben 9 niveaus en een boost-niveau.
Op blz. 14 van de handleiding vind je een tabel als richtlijn voor de kookinstellingen.

We wensen je heel veel kookplezier met deze mooie inductiekookplaat.

f**********@g******** 24-10-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Vandaag de inductiekookplaat in gebruik genomen.
Het gematteerd design glas ziet er prachtig uit en is stukken minder gevoelig voor het zien van eventueel vuil of stof wat er op licht.
Bij in gebruik name was de handleiding voor de bediening niet nodig.
Erg overzichtelijke bediening en gemakkelijk te bergrijpen.
Voor de verdere fijnere bediening wel de handleiding geraadpleegd en ook deze is overzichtelijk en begrijpelijk opgezet.

Wij gebruiken de inductiekookplaat op een fase van 16 amp. Wat direct opviel was dat ondanks maar 1 fase gebruikt wordt het water snel opwarmt en de 4 kookzones goed werken.

Voor zover wij sinds kort gebruik maken van deze nieuwe Inductiekookplaat zijn we er tevreden over en aangenaam verrast wat het gemak ervan betreft en het schoonhouden van het glas oppervlak plus elektrisch koken geeft minder vocht in huis afgezien van het kookwater wat verdampt.

Een bijkomend voordeel is dat het glas 4 mm dikte boven op het aanrechtblad ligt en zo hierdoor het aanrechtblad optisch als het ware groter wordt. { Het ziet een stuk strakker uit als de oude gaspitten }

Gas koken is wat ons betreft Verleden voltooide tijd.

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de genomen tijd om deze mooie en uitgebreide review te schrijven. Wat een mooi cijfer. Fijn om te lezen dat de overstap van gas naar elektrisch koken u zo bevalt en dat u tevreden bent de uitstraling en werking van de kookplaat. Dat is natuurlijk waar we het voor doen!
Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

Jaques 08-09-2022

Geachte heer, mevrouw,

Ik wil deze kookplaat eveneens aanschaffen. Ik heb slechts de beschikking over fase 1. U geeft aan dat de plaat prima werkt op 1 fase. Uw review is al weer enige tijd geleden, dus u zult nu meer ervaringen hebben. Bent u van mening dat fase 1 inderdaad voldoende is voor deze inductieplaat?

Alvast bedankt voor uw reactie!

Groeten, Jaques

Willy Schuurmans 21-10-2021

Bevalt prima, goede aankoop

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Het was voor mij als gasman even wennen om op inductie te gaan koken. Maar het went snel, ook omdat het eerder aan de kook is en veel fijner te regelen naar klein- of sudderstand. Een voordeel is ook dat het een brede kookplaat is die toch in een standaard gat past, je hoeft dus niet te zagen en zodoende past het ook in een stenen blad. Elk verwarmingsoppervlak is meteen te bedienen. Je hoeft dus niet eerst een kookpunt te kiezen. Warmhoudfunctie en pauzefunctie zijn ook erg handig. een klein nadeel is is dat de aanraaktoetsen niet altijd meteen reageren. Verder vind ik de voorwaarde dat de kookplaat door een installateur ingebouwd moet worden erg overdreven. Als je de instructievideo van Etna gevolgd hebt is inbouw door vrijwel iedereen die een beetje handig is goed te doen. Indien er nog aan de electra installatie gewerkt moet worden voor extra aanleg van Pirex stopcontact of extra groepen in de meterkast dan snap ik de voorwaarde wel. Maar alleen inbouw in het aanrechtblad is echt door iedereen te doen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Past in standaard gat
  • Snel op temperatuur
  • Fijn te regelen in vermogen

Minpunten

• Inbouw door installateur

Officiele reactie van Atag 22-10-2021

Beste Willy,

Bedankt voor deze mooie en duidelijke beoordeling! Wat fijn dat de overgang van gas naar inductie soepel is verlopen en dat het plaatsen van de kookplaat mede door de instructiefilm op onze website goed is gegaan.

Wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

p**********@z******* 15-10-2021

Lekker ruime plaat in een standaard uitsparing

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Deze kookplaat paste precies in de standaard afmeting van het gat voor een 'normale' kookplaat, hoewel deze aan de bovenkant iets breder is (de vorige plaat was 65 cm, deze 70 cm).
Door de extra ruimte is er meer plaats voor meerdere grote pannen.

In tegenstelling tot mijn vorige kookplaat kan ik hier wel een klein potje op alle kookpitten verwarmen (soms heb ik 2 steelpannetjes nodig, soms twee hapjespannen).

Het gemis van de slider vreesde ik eerst, maar dat viel toch mee: De +/- knopjes repeteren als je ze ingedrukt houdt.

De timer kun je voor iedere kookpit instellen, en daarnaast nog een extra kookwekker. Helaas wordt de tijd niet continu per kookpit aangegeven, maar wisselt af in weergave.

Pluspunten

• Meer ruimte voor meerdere grote pannen
  • Kleine pannen kun je op iedere kookpit gebruiken
  • Veel vermogen (alle pitten 'groot' vermogen)

Minpunten

• Timer weergave niet continu voor iedere kookpit

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de ruimte en werking de inductiekookplaat.
Wij wensen u nog jaren van kookplezier toe.

m******@h********** 02-10-2021

Tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mogelijkheid voor flexzones vinden wij heel fijn en praktisch.
Snel geleverd. Zaterdag besteld, zondag zelf geïnstalleerd.
Prima kwaliteit voor een redelijke prijs.
Tiptoetsbediening is voor een zone (rechtsboven) gaat soms wat moeilijk.

Officiele reactie van Atag 04-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Dank u voor deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de bridge zones van de inductiekookplaat.
Betreffende het inschakelen van een zone: Plaats het uiteinde van uw vinger plat op de tiptoets. Oefen geen druk uit. De tiptoetsen reageren op een lichte aanraking van het uiteinde van uw vinger. Bedien de aanraaktoetsen alleen met uw vinger. De tiptoets laat bij aanraking een kort geluidssignaal horen.

fta1975 21-09-2021

Mooi design en veel functies

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Eerst getwijfeld tussen de Etna gas-op-glas en inductie. Een van de redenen om te kiezen voor inductie is dat ik zonnepanelen heb. Net een paar dagen de KIF672DS in huis via ............. Wel eerst getwijfeld over de kleur (grijs), maar die past perfect bij onze zwarte granieten keukenblad. Wat een snelheid met de boost-functie als je water gaat koken en een vooruitgang van gas naar inductie. Na veel uitzoekwerk uitgekomen op dit model van Etna.
Argumenten keuze:
• mooi design,
• aparte kleur,
• extra breed, 73 cm, bij de standaard nismaat 56x49cm
• standaard 5 jaar garantie (eerste 2 jaar full en daarna alleen voorrijkosten betalen) ,
• flexibele kookzones als één grote zone of 2 aparte zones,
• veel praktische opties zoals warmhouden/pauze/smelten
• en goed gedacht aan de veiligheid.
Dit model kwam bij ons beter uit de verf dan bijvoorbeeld het model van bosch. Ook een voordeel is dat je deze gewoon zonder aanpassingen op 1-fase, dus gewoon stopcontact kunt aansluiten. Voorkeur is uiteraard wel een aparte groep en 1 nadeel is dan dat ie begrenst is op 80% maximaal vermogen. Wij hebben toch gekozen voor perilex stekker, 2-fasen en aparte groep om optimaal gebruik te maken van alle pitten. Nog een groot voordeel tov andere merken vind ik dat alle pitten elk individueel 3000 Watt maximale vermogen hebben, dus het maakt niet uit waar je de kookgerei neerzet. Ook mooi dat je elke pit, individueel kunt instellen zonder dat je eerst er een moet selecteren. Dus al met al voldoende voordelen. Heeft het geen enkele nadeel: ja eentje er is geen kabel bijgesloten maar dat is ook wel normaal aangezien je op zowel normale als perilex stekker kunt aansluiten. Ook een goede en snelle klantenservice, ik heb er zeker vertrouwen in en gaan de komende jaren genieten van dit kookplaat.

Pluspunten

• Extra breed 73 cm met standaard nismaat van 56 cm
  • Veel functies: warmhouden, pauze
  • 2x Flexibele kookzones en 5 jaar garantie
  • Flexaansluiting : 230V of met Perilex 2-fasen
  • Alle 4 pitten hebben dezelfde vermogen, 3KW

Minpunten

• geen kabel inbegrepen

Officiele reactie van Atag 22-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het design, de flexibele zones en vele praktische opties van deze inductiekookplaat.

b*********@h********** 14-09-2021

Mooie mat zwarte inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Super mooie mat zwarte inductie plaat. De installatie is makkelijk. De bediening spreekt voor zich. De kooktimer per unit moet ik nog uitvogelen, maar het boekje legt de stappen goed uit.

Pluspunten

• Installatie
  • Groot oppervlak
  • Flexzones

Officiele reactie van Atag 16-09-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat KIF672D van ETNA aan uw verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst met uw aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

a********@g******** 05-09-2021

ETNA top

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Geweldige inductie kookplaten zeker makkelijk in gebruik
Te nemen . mooie glas plaat donker grijs.

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Mooie inductie kookplaat
  • Makkelijk schoon te maken
  • Zéér mooie glas plaat
  • Duidelijke instructies boekjes

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw genomen tijd om deze review te schrijven. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruik en de uitstraling van de kookplaat. Wij wensen u nog jaren van kookplezier toe.

Marijke Webcareteam Etna

Henk 01-09-2021

Bevalt erg goed, zeker aan te raden

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Goed product, werkt naar behoren, de verhouding prijs / kwaliteit is prima en ik raad dit product aan

Pluspunten

• Niet moeilijk te bedienen
  • Past in een nis voor een 4 pits kooktoestel
  • Prijs / kwaliteitsverhouding is prima
  • Aansluiting op 2 fasen was niet moeilijk

Minpunten

• Geen minpunten gevonden
  • Stekker niet bijgeleverd

Officiele reactie van Atag 02-09-2021

Beste Henk,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en wat fijn te lezen dat u zoveel pluspunten geeft voor deze inductiekookplaat KIF672DS. Dit is waar we het voor doen.
Chantal Webcarteam ETNA

b*************@g******** 11-08-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mooie inductiekookplaat. Uitgezocht omdat hij in de bestaande opening van 56 cm past. De plaat werkt prettig en na een korte leerperiode maken we gebruik van alle extra functie zoals de timer op alle zones, de warmhoud functie en de smeltfunctie.

Pluspunten

• Snelle werking
  • Mooi uiterlijk
  • Koppelbare zones
  • Handige extra functies

Minpunten

• Nog niet ervaren

Officiele reactie van Atag 12-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductie van ETNA goed bevalt! Wij wensen u nog vele jaar kookplezier met deze aankoop.

Claudia, webcareteam ETNA.

e************@g******** 11-08-2021

Handig

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Het is echt een geweldig kookplaat
Heel makkelijk in gebruik
De kookplaat houd de temperatuur vast op het niveau dat je wil . Kookt op en zakt weer
Waar door het op temperatuur blijft en langzaam gaar wordt
Is super snel . Je kan kook unit’s koppelen aan elkaar
Voor grote pannen
Verder slaat de kookplaat van zelf af na het koken
Makkelijk schoon te houden .
En erg mooi door de kleur . Het oog wil ook wat

Pluspunten

• Makkelijk
  • Houdt niveau s vast
  • Koppeling

Minpunten

• Sorry niet gevonden

Officiele reactie van Atag 12-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie score en wat fijn dat deze inductie van ETNA zo goed bevalt! Wij willen u vriendelijk bedanken voor de genomen moeite en wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Claudia. Webcareteam ETNA.

Spaargaren 01-07-2021

Inductiekookplaat, werkt prima, wel heel krasgevoelig

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

De plaat werkt goed en is snel. Wel binnen 2 weken krassen, terwijl wij normaal koken. Voorheen 20 jaar een zwarte Siemens inductiekookplaat gehad en geen krasje op gekregen! Uit coulance een andere (dezelfde) plaat gehad, want dit valt niet onder de garantie. Vinden ze bij Etna dus normaal dat je binnen 2 weken met normaal gebruik krassen op de plaat krijgt.

Een verzoek dat ze een zwarte kookplaat zouden leveren, werd afgewezen omdat het technische onderstel niet werd vervangen. Logisch dat wij totaal geen vertrouwen hebben dat de nieuwe, matgrijze plaat krasloos blijft. Wat ons betreft halen ze deze matgrijze uitvoering uit het assortiment.

Pluspunten

• snel

Minpunten

• heel snel krassen bij normaal gebruik

Officiele reactie van Atag 02-07-2021

Beste heer/mevrouw Spaargaren,

Bedankt voor uw feedback. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. Wij streven ernaar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. ​​​Wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Ton Dekker 01-07-2021

Mooi design

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mooie aanbieding mediamark en een strak design en 5jaar garantie en makkelijk te bedienen.
En goede review

Pluspunten

• Zie boven en makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nvt

Officiele reactie van Atag 02-07-2021

Beste Ton,

Wat een top beoordeling! Bedankt hiervoor. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen waar men blij van wordt. Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Siep 03-06-2021

mooie grote kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Ben zeer tevreden met deze kookplaat en de plaat is groot terwijl hij in een normaal keukenkastje past van 60 cm vind ik een groot voordeel. En de prijs kwaliteitsverhouding is ook goed en ook nog eens 5 jaar garantie vind ik super zo krijg je toch vertrouwen in een Etna product. Ik raad dit product zeker aan.

Minpunten

• geen snoer en stekker erbij

Officiele reactie van Atag 04-06-2021

Beste Siep,

Allereerst wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen! Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren kookplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.