Bauknecht ESPIF 8950 IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht ESPIF 8950 IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

amemieke 25-07-2015
Geschreven voor: Bauknecht ESPIF 8950 IN

Van de duurzaamheid kan ik na een paar dagen nog niets zeggen. Maar dit is een geweldig apparaat. Super snel en heel gemakkelijk in bediening. Als je iets aan de kook hebt is het 1 druk op een knop om het blijvend te laten koken zonder dat het van de kook afgaat of overkookt. Wij hebben er een trilplaat op gekocht en je kunt de plaat daardoor ook gebruiken voor een heerlijk gegrild visje of een stukje vlees. Alsof het zo van de bbq komt.
Goed geadviseerd door de fa. Bemmel en Kroon. Dit was voor onze afmetingen het enige apparaat dat geïnstalleerd kon worden zonder dat er krachtstroom aangelegd hoefde te worden.

Roger 25-01-2017

Ik heb dit product ook gekocht maar nog niet geinstalleerd. Vanwege de aansluitwaarde van 10.200W wordt mij verteld dat ik wel krachtstroom moet aanvragen. Kan iemand hier meer over vertellen? Alvast bedankt voor een reactie.