ETNA KIS560ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS560ZT op Kieskeurig.nl.

kookplaat etna 18-02-2021

groot scherm en goede prijs

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

rg mooie en functionele inductieplaat, sliders reageren goed en de warmhoud, booster, timer en slot functie doen wat ze moeten doen. Hebben lang zitten zoeken naar inductieplaat zonder dat er aanleg voor een extra groep nodig is en zijn zodoende op deze terecht gekomen. Product was snel geleverd, goed verpakt en er zit een goede handleiding bij voor uitleg over hoe je de sliders moet instellen voor welke gerechten. Voor de rest een kwestie van in het blad leggen en de stekker erin doen.

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat de eenvoudige installatie de doorslag heeft gegeven en dat de KIS560ZT aan al je verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Jolanda 16-02-2021

Mooie strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Een mooie inductie kookplaat. In de eerste instantie zou ik een goedkopere versie nemen maar op aanraden toch gekozen voor deze met sliderfunctie en de andere mogelijkheden.
Omdat ik hem nog niet zo heel lang gebruik en dit de eerste keer op inductie koken is nog ontdekkende maar het gebruik spreekt eigenlijk voor zich.
Oefening baart kunst!

Pluspunten

• Ruimte voor de pannen
  • Boosterfunctie ideaal

Officiele reactie van Atag 18-02-2021

Beste Jolanda,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Fijn dat het koken op inductie je zo goed bevalt
We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

mickun 10-02-2021

Perfecte mooi design inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Omdat we een oude elektrische kookplaat wilde vervangen voor een inductie kookplaat, zagen we online het oude vertrouwde merk ETNA wat ik nog kende uit mijn jeugd als degelijk en goede gasfornuizen. Direct viel de Etna KIS560ZT op door zijn fraaie design en goede prijs. De kookplaat bevalt zeer goed en werkt prima op 1 fase (krachtstroom) stopcontact .
De gemakkelijke bediening en de boostfunctie is een uitkomst. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • boostfunctie
  • gemakkelijke bediening
  • installatie inderdaad plug and play
  • goed schoon te maken

Officiele reactie van Atag 11-02-2021

Beste Mickun,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. De ETNA KIS560ZT inductiekookplaat is de perfecte vervanger voor je oude gaskookplaat. Ideaal bij het vervangen van een gaskookplaat en je geen aanpassingen wil doen aan je meterkast. Het is leuk om te lezen dat de kookplaat je zeer goed bevalt. Veel kookplezier!

Gerda 03-02-2021

handig aan te sluiten????

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Ik heb voor deze kookplaat gekozen vanwege het aansluitgemak, stekker erin en koken maar. Echter, na een paar keer koken kreeg ik alleen maar vreemde foutmeldingen. Contact gehad met de serviceafdeling. Daar vertelde de telefoniste mij, omdat ik zelf het apparaat had " aangesloten" , daardoor ook het defect kan zijn ontstaan. En als het tegenzit moet ik de monteur, de reparatie of een eventueel nieuw apparaat zelf betalen. Ik schrok me kapot. Juist vanwege het aansluitgemak voor dit apparaat gekozen. Volgende week komt de monteur, ik ga duimen dat het een fabrieksfout is:-(
Of ik het product aanbeveelt weet ik niet, dat hangt af van wat er aan de hand is....

Officiele reactie van Atag 04-02-2021

Beste Gerda,

Bedankt voor je review. Wat balen dat er al meteen problemen zijn. Heb je de probleemoplossingstabel op blz. 19 en 20 van de handleiding ook al geraadpleegd? Helaas weet ik niet welke foutcodes je krijgt, maar mocht je willen dat ik nog even met je meekijk, mag je je gegevens en kort je vraag mailen naar webcare@atagbenelux.com. Ik ga er vanuit dat alles netjes wordt opgelost.

R 04-01-2021

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Deze kookplaat gekocht omdat ik dan niets hoefde te veranderen in de meterkast.
Ik ben heel tevreden met deze inductiekookplaat stekker erin en je kunt aan de gang ondanks een gewone stekker prima resultaten.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik.

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste R,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie en dat het koken op de KIS560ZT zo goed bevalt.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

sonny 29-12-2020

Mooi Design

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Ik heb deze gekocht omdat ik geen zin heb om voor een monteur te betalen voor extra stroom,je stopt deze in een normale stopkontakt en klaar geen gedoe.
Het eten is razend snel klaar,had ik niet verwacht, hij is makelijk in gebruik, alles wijst zich vanzelf,
ik begrijp tot nu toe niet waarom je nu een op twee fasen moet aanschaffen, terweil deze alles kan en goedkoper.
We hadden deze veel eerder moeten kopen, wij vinden het een goed product mijn vorige was ook een etna maar dan op gas.
Wij bevelen deze aan een ieder die ereen wil kopen.....echt

Pluspunten

• 220volt heel belangrijk
  • gemakkelijk schoontemaken veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 30-12-2020

Beste Sonny,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Goed te lezen dat deze "plug & cook" inductiekookplaat zo goed bevalt.

Wensen je heel veel kookplezier toe.

Kasper 22-12-2020

Mooi apparaat. Werkt prima.

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Deze mooi uitziende kookplaat werkt ook nog prima. Hij word snel warm en is erg gebruiksvriendelijk. Onze kinderen (van 10) kunnen hem zonder problemen bedienen.

Pluspunten

• Snel warm
  • design

Officiele reactie van Atag 24-12-2020

Beste Kasper,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. En dat de kinderen hier ook probleemloos op kunnen koken is helemaal mooi. Ze kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen toch? ;-)
De inbouw van een inductie kookplaat boven een oven ( of andersom) is inderdaad wel afhankelijk van de ruimte die er is. Dit hangt samen met de ventilatie die aanwezig dient te zijn.

Wens jullie heel veel kookplezier samen met de kinderen.

fons 19-12-2020

kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

zeer mooie compacte kookplaat en eenvoudig aan te sluiten. een eenvoudige bediening en lekker strak van vormgeving de nodige functies zitten er op voormij een top apparaat

Pluspunten

• mooi apparaat
  • mooi strak

Minpunten

• nog niet gevonden
  • niet gevonden

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste Fons,
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat de inductiekookplaat een mooie, strakke uitstraling heeft en eenvoudig te bedienen is. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal webcareteam ETNA

inductie kookplaat 10-12-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Ik heb deze gekocht omdat ik toe was aan een andere kookplaat zag deze op internet met 1fase inductie was zeker blij verrast toen ik hem had ontvangen gebruik hem pas kort maar bevalt nu al is even wennen maar koste geen moeite ben er tot nu toe zeer tevreden mee en ben ook nog eens groen bezig (ik kookte op gas)

Pluspunten

• vormgeving glasplaat
  • energie zuinig geen energie verlies zoals bij gas

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Hallo,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
De ETNA KIS560ZT inductiekookplaat is de perfecte vervanger voor je oude gaskookplaat. De kookplaat is namelijk standaard uitgevoerd met een stekker voor aansluiting op een normaal geaard stopcontact. Wat fijn om te lezen dat het geen moeite kost om aan deze kookplaat te wennen. Veel kookplezier.

MJAZ 03-11-2020

Goede kookplaat met veel functies

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Wij wouden geen aanpassing in onze meterkast vandaar dat wij op zoek waren naar een kookplaat met een gewone stekker. Daarnaast wouden wij ook graag een pauzefunctie-, warmhoud-, en een boostfunctie. Deze kookplaat heeft al deze functies en dat hebben wij bij geen enkele andere kookplaat in deze prijsklasse gezien.

Pluspunten

• Warmhoudtfunctie
  • Pauzefunctie

Officiele reactie van Atag 04-11-2020

Beste MJAZ,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de KIS560ZT aan alle wensen voldoet.
Wij wensen jullie veel kookplezier toe!

Marcel Amsterdam 18-10-2020

overzichtelijke display

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Het is een aanwinst voor mijn keuken vooral door de makkelijk te bedienen display. Het geheel heeft een mooie moderne uitstraling. Na 40 jaar op gas gekookt te hebben ben ik vooral blij dat het schoonmaken een fluitje van een cent is. Het koken gaat net zo makkelijk als op gas. Het is even wennen aan de kookstanden ook door de 1 fase aansluiting maar was na 2 keer koken gewend. Warmhoud functie is ideaal om het eten warm te houden tot je aan tafel gaat. Het toestel is vrijwel niet te horen.

Pluspunten

• Zeer eenvoudig bediening
  • Fraai aanzicht

Officiele reactie van Atag 19-10-2020

Beste Marcel,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Goed te lezen dat het "plug&cook" zo goed is bevallen. En niet te vergeten het schoonmaakgemak!
We wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Toorn 05-10-2020

prima apparaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Omdat onze gaskookplaat kuren begon te krijgen uitgekeken naar een inductiekookplaat. Deze ETNA leek ons zeer geschikt en dat is hij ook. Kon zo in de uitsparing van de gasplaat, stekker in het stopcontact en hij was gebruiksklaar. Voor de eerste keer inductie koken was voor ons een uitdaging, maar alles is naar wens. Zelfs de meeste pannen gebruikt om mee te koken konden gebruikt worden. Zijn overal over tevreden en hadden veel eerder over moeten stappen. Apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en kan het iedereen aan bevelen.

Officiele reactie van Atag 06-10-2020

Beste heer/mevrouw Toorn,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de eenvoudige installatie van de kIS560ZT en het koken op inductie zo goed bevalt.
Wij wensen jullie veel kookplezier toe!

Mellaerts Guido 02-10-2020

onze eerste inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

ik vind deze inductieplaat mooi van vormgeving en makkelijk te plaatsen en te gebruiken. Heb voor deze plaat gekozen omdat het qua prijs/ kwaliteit de allerbeste koop was die ik kon doen. Heb er helemaal geen spijt van. Had nog een oude electrische plaat staan die veel energie verbruikt en waar het lang duurde eer ze begon te warmen. Nu gaat dat veel sneller en met minder energieverbuik.

Pluspunten

• heel makkelijk te plaatsen
  • eenvoudig in gebruik

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste Mellaerts Guido,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee en waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Wij wensen je veel kookplezier nog met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ann 30-08-2020

Mooie inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Ik heb deze inductie kookplaat gekocht voor de goede service van Expert. Nu ik deze inductie kookplaat heb geplaatst en in gebruik genomen, is deze gemakkelijk te bedienen. Volgens mijn vrouw had ik deze inductie kookplaat veel eerder moeten aanschaffen. Wij zijn er heel erg blij mee.

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Ann,

Dank voor deze positieve review. Wat fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt. Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

Fam. Bremer 09-08-2020

perfect no nonsens apparaat voor een super prijs

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Was op zoek naar een inductiekookplaat. Moest eenvoudig en simpel te bedienen zijn. Keuze is werkelijk enorm en door de bomen zie je snel het bos niet meer. Deze Etna viel meteen op door zijn prachtig design makkelijke bediening (slizer voor elke zone) en de extra functies (Boost, panherkenning, restwarmte signalering, kookwekker, pauzetoets, sudder en waarmhoudmogelijkheid). enfin en dat voor die prijs(?!!). Werkelijk Top. en dat met 5 jaar garantie!

Pluspunten

• bediening en funties
  • prijs kwaliteit

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste familie Bremer,

Vriendelijk bedankt voor deze zeer mooie en duidelijke beoordeling. Ik wens u nog veel kookplezier met deze aankoop.

Groet Claudia
Webcare team ETNA.

polman hj 19-05-2020

inductie

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

super kookplaat makkelijk te bedienen en ziet er goed uit .stekker in stopkontakt en koken maar kind kan de was doen gezegte

Officiele reactie van Atag 20-05-2020

Beste H.J. Polman,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze inductiekookplaat KIS560ZT.
Dank voor deze review en wij wensen je veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice webcare team.

Van der Pol 10-05-2020

Zeer goede Prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Mooie inductiekookplaat die gemakkelijk te bedienen is. Incl. veilige overkookbeveiliging. Stekker in de wandcontactdoos en koken, simpeler kan niet.

Pluspunten

• voorzien van belangrijkste opties
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 11-05-2020

Beste heer/mevrouw Van der Pol, bedankt voor uw mooie review en wij wens u nog veel kookplezier met deze inductiekookplaat. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Katja 09-04-2020

Goed werkende kookplaat voor zeer aantrekkelijk prijs

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Aangenaam verrast door de goede kwaliteit van deze kookplaat, zeker voor de prijs. Het design is simpel, maar doet zijn werk!

• Werking

Officiele reactie van Atag 10-04-2020

Beste Katja,

Wat leuk om te lezen dat de kwaliteit van de KIS560ZT je zo positief heeft verrast. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore.
Heel veel kookplezier!

Marieke 31-03-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

Fijne en mooie kookplaat. Ziet er strak uit, werkt simpel, snel aan te sluiten en was niet duur. Goede keuze geweest.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Simpel in aansluiting
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste Marieke, wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en bedanken je voor deze mooie review. We wensen je nog vele uren kookplezier toe met deze kookplaat. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Hugo 26-03-2020

Handig met gewone stekker aansluiting

Geschreven voor: ETNA KIS560ZT

We wilden al langer een inductie kookplaat maar gedoe met aansluiting in de meterkast hield ons tegen. Toen kwamen we deze inductieplaat van Etna tegen en hij bevalt super. Makkelijke aansluiting, ziet er mooi uit en het bedienen gaat ook verrassend goed.

Pluspunten

• Makkelijke aansluiting met gewone stekker
  • Fijne bediening
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 26-03-2020

Beste Hugo,
Wij vinden het fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze inductiekookplaat KIS560ZT van ETNA. Dank dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA