ETNA KCV154WIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV154WIT op Kieskeurig.nl.

s**h@g**l.com 08-10-2021

PRIMA KERAMISCHE KOOKPLAAT VAN ETNA

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Prima product .
-Deze keramische kookplaat mooi ontwerp.
-Prime werkend...voor mij beter dan inductie koken want ;
-Kan mijn oude pannen gelukkig hierop gebruiken, zonder aangebrand eten.
-Knoppen aan de voorzijde ook fijn i.m.n. kookvuil ..dit kan nu niet aan de voorkant komen.
- duidelijke warmet aangever...dus na het koken nog een rood lampje dat mij waarschuwd voor de warme kookplaat.

Aan te raden. absoluut!
Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Geachte heer / mevrouw,

Dank u wel voor uw mooie en positieve feedback. Erg leuk om te lezen dat uw tevreden bent over de uitstraling en werking van de kookplaat.
Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

​Marijke Webcareteam Etna

w**k@z**o.nl 10-09-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Ik heb er nu 2 x met de ETNA kookplaat gekookt en ik keer pannenkoeken gebakken en hij voldoet aan wat ik gewend was. Dus Prima Kookplaat. Goed knoppen met indruk beveiliging voor de kinderen en alleen de aanwijzingen van de pitten zou iets duidelijker mogen. Wel kun je goed zien welke pit er heet is door de rode waarschuwing lampjes. Dus een tevreden klant.

Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u een tevreden klant bent en de keramische kookplaat iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA