De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV154WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j*********@h********** 05-11-2023
Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Ben overgegaan naar elektrisch ( keramisch ) koken in combinatie met zonnepanelen vanwege de hoge gasprijzen.
De kookplaat bevalt me uitstekend.
Voor deze kookplaat heb je ook geen nieuwe of speciale pannen nodig.
Had al wat ervaring met elektrisch koken.
Eenvoudig te bedienen middels draaiknoppen.
Kan het iedereen aanraden.
Jan.

w**1@g**l.com 22-09-2023

Tevreden

Goede prijs
Was bij dat er een vrijstaand apparaat was van minder dan 55cm
Werkt prima.
Wel goed lezen voor de aansluiting
Een tekening erbij hoe de stroomaansluiting open moet zou handig zijn.
Verder alles goed aangegeven
Fijn dat er direct een perilex stekker aanzit

Pluspunten

• Minder dan 55cm
  • Vrijstaand
  • Werkt prima
  • Perilex stekker aangesloten en inbegrepen
  • Alles voor elektrische aansluiting aanwezig

R. Van Lint 23-08-2023

Eerste ervaringen Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Deze keramische kookplaat gekocht omdat ik liever keramisch dan inductie wilde en de kookplaat ook los moest staan.
Na een gasfornuis is het even wennen hoe snel de kookzones opwarmen en ook weer afkoelen maar dat is normaal.
De draaiknoppen werken prima alleen zou een aanduiding met cijfers nog meer indicatie geven.

1 voor mij belangrijk minpunt is toch dat er geen grotere kookzone is. (2 kookzones van 14 en 2 van 18). Een grotere pan of kookpot past dus niet. Ook wordt in de gebruiksaanwijzing aangegeven dat pannen met een grotere diameter dan de kookzone kunnen barsten bij gebruik. Echt een gemis vind ik. Jammer.

Pluspunten

• Mooie keramische kookplaat

Minpunten

• cijferaanduiding op de knoppen mist.
  • Geen kookzone voor iets grotere pannen! (>18 cm)

Officiele reactie van Atag 24-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Leuk je voor Etna hebt gekozen bij de overgang van gas naar keramisch! Het zal zeker wennen zijn, maar binnenkort weet je niet beter.
We zullen je tip voor een grotere zone meenemen en doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling!

We wensen je veel kook- en bakplezier!

Kim

Ashley 19-01-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Ik heb een keramische kookplaat gekocht
Zie er erg mooi uit lekker modern
Goed in gebruik een aanrader zeker als je van het gas af wilt.

Officiele reactie van Atag 20-01-2023

Beste Ashley,

Bedankt voor de mooie score! Het doet ons goed te lezen dat de keramische kookplaat goed bevalt en je het een aanrader vindt.

We wensen je heel veel kookplezier toe!

Suzan

r******@h********** 30-09-2022

Tevreden klant

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Dit Etna fornuis hebben we samen met onze vader gekocht, nu hij vanuit een groot huis gaat verhuizen naar een kleine woning in een meer verzorgde omgeving. Tot nu toe heeft hij altijd op gas gekookt, maar uiteraard moet hij nu overschakelen op nieuwere systemen en heeft de aannemer in zijn nieuwe woning in opdracht van Woonzorg het gas dus ook afgesloten.
Voor hem is tiptoets en niet echt voelbaar aan- en uitzetten wel lastig, dus inductie zag hij niet echt zitten om nog aan te wennen op zijn 89-jarige leeftijd. Van vakanties kent hij keramische kookplaten en hij was helemaal verguld dat dit ook een optie bleek, gewoon met knoppen waar hij aan kan draaien.
Kortom, we zijn blij dat we een goed en voor hem prettig fornuis konden aanschaffen en al helemaal dat het geen onbekend of vaag merk is, maar een merk dat vanouds bekend is als degelijk en goed.
Zeker als je voor anderen moet helpen een keuze te maken is eigen ervaring (oven/fornuis combi die we zelf hebben van Etna) ook altijd leuk om goed advies bij aanschaf te geven, zodat je zeker weet dat het een goede koop is!

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat jullie voor ETNA gekozen hebben en je vader tevreden is met deze keuze. We wensen hem veel kookplezier toe.

Marijke

v**********@l****** 04-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Uit de verpakking gehaald en zo aangesloten op 2fase fornuisgroep, en werkt perfect.

Pluspunten

• Instalatie
  • Bedieningsknoppen

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat fijn dat het aansluiten zo eenvoudig is verlopen.
Leuk dat de werking en bediening van de kookplaat direct goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe.

Ellen
Webcareteam ETNA

s**************@g******** 08-10-2021

PRIMA KERAMISCHE KOOKPLAAT VAN ETNA

Prima product .
-Deze keramische kookplaat mooi ontwerp.
-Prime werkend...voor mij beter dan inductie koken want ;
-Kan mijn oude pannen gelukkig hierop gebruiken, zonder aangebrand eten.
-Knoppen aan de voorzijde ook fijn i.m.n. kookvuil ..dit kan nu niet aan de voorkant komen.
- duidelijke warmet aangever...dus na het koken nog een rood lampje dat mij waarschuwd voor de warme kookplaat.

Aan te raden. absoluut!
Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Geachte heer / mevrouw,

Dank u wel voor uw mooie en positieve feedback. Erg leuk om te lezen dat uw tevreden bent over de uitstraling en werking van de kookplaat.
Wij wensen u nog jaren kookplezier toe.

​Marijke Webcareteam Etna

w***********@z******* 10-09-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA KCV154WIT

Ik heb er nu 2 x met de ETNA kookplaat gekookt en ik keer pannenkoeken gebakken en hij voldoet aan wat ik gewend was. Dus Prima Kookplaat. Goed knoppen met indruk beveiliging voor de kinderen en alleen de aanwijzingen van de pitten zou iets duidelijker mogen. Wel kun je goed zien welke pit er heet is door de rode waarschuwing lampjes. Dus een tevreden klant.

Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u een tevreden klant bent en de keramische kookplaat iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA