De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 89 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KIV360WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nee 25-03-2024

Ik raad dit product zeker aan.

Geschreven voor: KIV360WIT

Koken wordt een plezier met deze kookplaat. De reden dat ik dit kocht is dat ik volledig op elektra wilde overgaan. De prijs vond ik tamelijk hoog maar had ik er graag voor over.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prima schoon te houden

Minpunten

• Geen minpunten

webcare-7 26-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de prijs-/ kwaliteitsverhouding.

Heleen 18-03-2024

Wat een gemak!

Geschreven voor: KIV360WIT

Zeer tevreden met deze inductie kookplaat. Overgang van gas naar electrisch verliep zeer soepel mede door het gebruiksgemak van de kookplaat. Vanaf dag 1 zeer tevreden en. Zeer duidelijke bediening. Mooi strak ontwerp en een genot om schoon te maken, alles zo heerlijk glad en nergens naden waar het vuil tussen gaat zitten. Kortom ik zou voor niks anders meer willen!

Pluspunten

• Zeer makkelijke bediening
  • Strak ontwerp
  • Geen naden waar vuil tussen kan gaan zitten

webcare-7 19-03-2024

Beste Heleen,

Het doet ons goed te lezen dat je zo enthousiast bent over het koken op inductie. Fijn dat de KIV360WIT hierin bij heeft mogen dragen en je ook zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de kookplaat.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

s*******@g******** 17-03-2024

Etna plaat

Geschreven voor: KIV360WIT

Het us een fijne plaat om te gebruikenhet enige minpunt vind ik de tiptoetsen zit heel dicht op elkaar m et grote dikke vingers wel eens dubbele toets aandrukken

Minpunten

• Tiptoets te dicht opelkaar

webcare-7 18-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van de kookplaat.
We zullen de feedback met betrekking tot de tiptoetsen doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling.

k***********@h********** 14-03-2024

Exclusief

Geschreven voor: KIV360WIT

Zeer mooie kookplaat ,om heerlijke gerechten op te bereiden. En zuinig in energie!

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk in gebruik

webcare-7 15-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat deze inductiekookplaat zo aan jouw wensen voldoet!
Het is gemakkelijk in gebruik en ziet er daarnaast ook nog leuk uit.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel lekkere gerechten toe!

d*******@g******** 13-03-2024

Aanrader.

Geschreven voor: KIV360WIT

Mooie kookplaat. Met de boosterfunctie kookt alles binnen 5 minuten. Makkelijk schoon te houden. Ik ben er erg blij mee.

webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de kookplaat. Hartelijk dank voor de enthousiaste feedback en mooie reviewscore.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

a**********@l****** 03-03-2024

Bevalt super maakt van koken een feestje

Geschreven voor: KIV360WIT

Na veel informatie kwam ik uit bij ETNA ,heel blij dat ik die keuze heb gemaakt,de bediening is super makkelijk, het koken is dus alle dagen een feestje

Pluspunten

• Veilig en schoon

Minpunten

• N V T

webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je na onderzoek uitkwam bij ETNA. Fijn ook dat de keuze tot nu toe zo goed bevalt, dat is waar wij het voor doen.

w********@q********** 22-02-2024

Kijk voor aanschaf naar de verschillen per merk

Geschreven voor: KIV360WIT

Omdat we een 2 fase aansluiting kregen,dit toestel aangeschaft. In de praktijk blijkt nu dat het bedieningspaneel niet handig en onoverzichtelijk is. Alles is bij elkaar gegroepeerd. Omdat het apparaat niet in de winkel aanwezig was, waren de verschillen niet te zien. Voor de rest werkt alles goed maar toch verschillend t.o.v. het 1 fase Etna toestel wat wij eerst hadden

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Klein bedieningspaneel
webcare-7 22-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat.
Wat betreft het bedieningspaneel is het hopelijk ook gewenning.
Ik wens je veel kookplezier!

r**********@z******* 10-02-2024
Geschreven voor: KIV360WIT

Mooie kookplaat, heel degelijk. Jammer dat het display wat onduidelijk is, moet verlichten om te zien.
webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Leuk dat jij de kookplaat zo beoordeelt met een mooie 9!
Jouw feedback over de zichtbaarheid van de display nemen wij mee in de ontwikkeling van onze producten.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Maaike 25-01-2024

Top kookplaat!

Geschreven voor: KIV360WIT

Erg blij met deze kookplaat. Prijs/kwaliteitverhouding is top! Handig en simpel in gebruik.

Pluspunten

• Strak design
  • Licht in gewicht
  • Makkelijk schoon te maken

Beste Maaike,

Wow, een 10 🤩 het doet ons goed te lezen dat je zo blij wordt van jouw nieuwe kookplaat!
Daar worden wij natuurlijk ook heel blij van.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Rick Elles 10-11-2023

Zeer tevreden!

Geschreven voor: KIV360WIT

Heel erg tevreden met mijn aankoop! Mooie & grote plaat, voor mij alleen meer dan ruim genoeg. Handige & makkelijke bediening. Wel van tevoren gelezen over de onduidelijkere verlichting van de cijfers, maar ik vind het reuze meevallen, het cijfer van de kookplaat die aanstaat licht op, terwijl de rest "dimt", misschien dat dat voor mensen onwennig is, maar stoort mij niet! Ik kook er met veel plezier op & zou het zeker aanbevelen

Pluspunten

• Grootte
  • Bediening

Minpunten

• Zwart design was mooier geweest

Beste Rick,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe inductiekookplaat!
Het bedienen gaat je gemakkelijk af en je geeft aan met veel plezier te koken 😊

We willen je bedanken voor jouw mooie complimenten en wensen je heel veel kookplezier toe!

f**n@k**l.nl 19-10-2023

Een aanrader

Geschreven voor: KIV360WIT

Prima afmetingen ter vervanging van een gascomfoor.
Simpel te installeren en te bedienen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de overstap van gas naar inductie jou zo goed is bevallen! Je kunt er gelukkig al goed mee overweg 😊

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en heel veel kookplezier gewenst!

b**g@g**l.com 15-10-2023

ETNA inductie gekocht, geweldig.

Geschreven voor: KIV360WIT

Wij hebben weer voor een inductie van Etna gekozen omdat onze oude Etna inductie pas na 25 jaar trouwe dienst klein mankement ging vertonen. Nu dus weer een mooi Nederlands product terug gekocht. Natuurlijk ook weer Etna.
Is een super mooie kookplaat. Gemak in de bediening, zuinig en stijlvol. Wij gaan voor een Etna omdat service en kwaliteit bij hun hoog in het vaandel staan. Zijn weer super blij.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk aan te sluiten.
  • Bediening is makkelijk.

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw vorige ETNA inductiekookplaat zo goed dienst heeft gedaan en je opnieuw hebt gekozen voor ons merk!

We willen jou bedanken voor jouw vertrouwen en mooie beoordeling en wensen je natuurlijk heel veel kookplezier toe!

s**n@z**o.nl 06-09-2023
Geschreven voor: KIV360WIT

Deze kookplaat valt mij tegen. vooral het vermogen. aardappelschijfjes bakken of shoarma IS een hoop gedoe om er een korstje op te krijgen (ondanks de turbo functie). Gas was beter .
webcare-7 19-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat zo teleurstellend is, en het koken op inductie niet zo goed bevalt. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service, vaak is dit met wat handige tips te verbeteren. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Tamara 08-08-2023
Geschreven voor: KIV360WIT

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een vrijstaande plaat wilde met 4 kookzones. Hij past precies tussen mijn aanrecht en koelkast
De boost functie is heel handig en zo ook de ingebouwde kookwekker.
Helaas had ik laatst een barst in de glasplaat door een verkeerde pan die zichzelf vacuümzoog aan de glasplaat. Dit is heel mooi en snel gerepareerd door Etna. Topservice ( wel via de verzekering )
Kortom ik ben tevreden

Pluspunten

• Boost functie
  • Kookwekker

Minpunten

• Tiptoets iets te donker

Officiele reactie van Atag 09-08-2023

Beste Tamara,

Wat vervelend om te lezen dat er een barst in het glas is ontstaan. Gelukkig geef je aan dat de kookplaat na reparatie weer fijn werkt.

De boostfunctie doet goed zijn werk en door zijn compacte formaat past de kookplaat precies tussen jouw koelkast en het aanrecht in.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je weer heel veel kookplezier toe!

x**********@h********** 27-07-2023

Kookplaat vrijstaand

Geschreven voor: KIV360WIT

Hele mooie en fijne kookplaat heb deze in het rvs kleur gekocht bij de mediamarkt.

Pluspunten

• Sterke aansluiting perilex

Minpunten

• Duurder dan normaal stopcontact

Officiele reactie van Atag 28-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat fijn werkt. Deze ziet er ook nog mooi uit, zeker ook niet onbelangrijk!

Bij inductie of elektrisch koken zal de kookplaat het vermogen gaan verdelen over de zones die aanstaan. De aanschaf van een Perilex stopcontact en de bijbehorende aanpassing in de meterkast zijn inderdaad wat kostbaarder dan een aansluiting op een normale stekker. Dit zorgt er echter wel voor dat de kookplaat meer vermogen heeft om te verdelen. Je kan dus meer zones hoger aanzetten dan met een aansluiting op een normaal stopcontact. Wanneer je graag met meerdere pannen tegelijk kookt is dit dus zeker aan te raden!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

a***********@z******* 02-06-2023

Echt een aanrader!

Geschreven voor: KIV360WIT

Prima inductie kookplaat. Super. Beter heel erg tevreden over. Wel even wennen maar zou niets anders meer willen!

Pluspunten

• Werkt heel goed

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat, ondanks dat het even wennen was😉
We wensen je veel kookplezier toe.

b********@h********* 25-05-2023

Goede keus om voor Inductie te gaan

Geschreven voor: KIV360WIT

Doordat onze keuken werd verbouwd, hebben wij gelijk besloten om het gasfornuis er uit te doen,en om op Inductie over te gaan,
Dat is een hele goede keus geweest, wat een fijn apparaat is dit, snel heet, maar wij vinden het een klein nadeel hebben dat de aanwijzingen qua tip toetsen niet echt duidelijk te zien zijn, die zijn nogal flauwtjes afgedrukt,
maar verder prima apparaat

Pluspunten

• snel heet, met perilex aansluiting,
  • dus hogere wattage

Minpunten

• tiptoetsen niet zo duidelijk te zien

Officiele reactie van Atag 26-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA!
Het doet ons goed dat de kookplaat zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel kookplezier in de vernieuwde keuken!

h*********@k********* 28-04-2023

10 jaar eerder moeten doen

Geschreven voor: KIV360WIT

Ziet er heel goed uit makkelijk schoon te maken
Heel gemakkelijk te bedienen heel overzichtelijk goede aan koop.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Makkelijk Schoonmaken

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en bedieningsgemak van de kookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

t*********@h********** 22-03-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: KIV360WIT

Fijne inductiekookplaat die al jaren goed bevalt. Zeker een aanrader voor in huis

Pluspunten

• Makkelijk
  • Bediening

Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Het doet ons goed te lezen dat jij al jaren zo tevreden bent met de kookplaat! Jij bent tevreden over het gebruiksgemak, de vele mogelijkheden en de duurzaamheid. En natuurlijk is deze kookplaat met het mooie design een plaatje in jouw keuken!

Wij willen jou bedankten voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kookplezier!

w********@l****** 26-02-2023
Geschreven voor: KIV360WIT

Goed toestel ,werkt naar behoren, alleen bedieningstiptoetsen hadden iets verder uit elkaar moeten staan.
Dit zou voor de oudere onder ons iets praktischer werken.
Tiptoetsen iets opvallender maken.
Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore.
Fijn dat het gebruik van de kookplaat zo goed bevalt.
De feedback over de afstand tussen de tiptoetsen nemen wij graag mee. Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van onze toestellen en uw feedback is hierin zeer waardevol, bedankt!

Wij wensen u heel veel kookplezier!

h*******@h********** 22-01-2023

Hadden wij al veel eerder moeten anschaffen.

Geschreven voor: KIV360WIT

Fantastisch product, hadden wij al veel eerder moeten aanschaffen!
Gemakkelijke bediening met kinderslot, pannen blijven nu ook mooi schoon.

04-10-2023
De keus was snel gemaakt, wij wilden allang van het 'gas' af maar je weet niet waaraan je begint, alles is vreemd, je moet opnieuw leren koken en wennen aan al die instellingen om het te kunnen bedienen, het ging allemaal zo vanzelf dat wij er erg blij mee zijn, de pannen blijven schoon, je haalt een doekje over de plaat na het koken en het ziet er weer keurig uit, dit hadden wij al veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• kinderslot
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• bedienings toetsen slecht zichtbaar
  • aanpassen electra

Officiele reactie van Atag 25-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke update over het gebruik van de kookplaat.
Fijn om te lezen dat jij nog steeds zo enthousiast bent.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

h*********@h******** 28-12-2022

goede inductieplaat

Geschreven voor: KIV360WIT

De inductieplaat werkt prima ,enigste nadeel dat de bedieningsknoppen dicht bij elkaar zitten dus dat is even wennen. De temperatuur instellingen zijn verlicht, de rest van de bediening had van mij ook wel verlicht mogen worden in een ander kleurtje omdat deze slecht te zien zijn. Al met al een goede kookplaat

Review 30-08-2022
Uitstekend apparaat met aardig wat mogelijkheden, heb dit merk gekocht omdat Etna goed bekend staat. Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Werkt prima

Minpunten

• knoppen dicht bij elkaar

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het gebruik van de kookplaat bevalt. We zullen uw tip mbt de verlichting van de bediening meenemen en doorgeven aan de daarvoor betreffende afdeling.
We wensen je nog vele jaren kookplezier!

k******@h****** 16-12-2022

zeer goede aankoop

Geschreven voor: KIV360WIT

Wij wilden van het gas af. Kwamen uit bij deze etna kookplaat. Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Kunnen we iedereen die van het gas af wil van harte aanbevelen. Zeer goede aankoop.

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jou overstap van gas naar inductie koken en we deze overstap op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

m***********@g******** 08-11-2022

Kies voor Etna kun je jaren vooruit

Geschreven voor: KIV360WIT

Ik ben heel erg tevreden fijn veel ruimte om de panne op zetten.
En het is een mooie aanwinst in mijn keuken.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 09-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Kies voor ETNA kun je jaren vooruit. Kijk dat is natuurlijk heel erg leuk om te lezen. Bedankt voor deze mooie woorden. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en mooi staat in jouw keuken.

Wij wensen je jaren van kookplezier toe.

k********@g******** 08-11-2022

KIV360WIT ETNA

Geschreven voor: KIV360WIT

Gekocht op 22 juni 2022. In gebruik genomen op 19 september 2022. Meteen problemen, Alles sloeg uit met koken. Electro monteur gebeld om te kijken of het aan meterkast lag. Toen het daar niet aan lag, Atag Etna storing doorgegeven, op 11-10-2022 monteur geweest en generator vervangen en wcd aansluitblok vervangen. 14 dagen deed hij het goed toen weer storing E5 op 25 oktober 2022, dit weer gemeld monteur komt op 15-11-2022 omdat onderdeel besteld moest worden. Hopelijk word het nu opgelost. Het is echt een fijne plaat, maar had wel verwacht dat je een nieuwe plaat zou krijgen na zoveel problemen. Als het maar opgelost zal worden. Monteur Etna Atag mag wel wat zorgvuldiger met plaat om gaan tijdens reparatie om krassen op plaat te voorkomen. Tafel vol met handdoeken liggen, om krassen te voorkomen. Mocht het opgelost worden zal ik een goed Review geven, maar op dit moment ben ik echt ontevreden, omdat je niet normaal kan koken.
Officiele reactie van Atag 09-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst vinden wij het erg vervelend om te lezen dat de kookplaat in een korte periode al twee keer een defect vertoont. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat dit als zeer teleurstellend wordt ervaren al is dit natuurlijk nooit een moedwillige intentie geweest. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Ons streven is juist dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij gaan ervan uit dat de monteur het naar volle tevredenheid zal oplossen. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet. Femke