ETNA KIS577ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS577ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

jumanji 21-12-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Sinds 3 jaar in het bezit van een Etna inductie kookplaat. Tot heden erg tevreden over dit product. Een val van een glazen deksel op de rand van de glasplaat resulteerde in een breuk waardoor wij deze moesten vervangen. Daar wij 1 fase aansluiting hebben en tot nu erg tevreden waren over de kwaliteit en gebruiksgemak, wederom gekozen voor Etna ook omdat de garantie 5 jaar is

Pluspunten

• Design is mooi
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Jumanji,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat spijtig dat de glazen deksel op de rand van het glas is gevallen en je hierdoor genoodzaakt was om deze te vervangen maar wat leuk dat je wederom voor ETNA hebt gekozen!
Wij wensen je nu vele jaren plezier met deze nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Adriaan 07-11-2021

Een Prima Producht

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Wij hebben deze inductieplaat uitgekozen naar de volgende mogelijkheden
1e: De beschikbare ruimte op het aanrechtblad , want 77cm. is een hele mooie maat maar het moet wel passen
2e: Kwaliteit prijs verhouding sprak ons aan . de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid voor de prijs welke deze kost.
3e: De een face aansluiting is een goede uitkomst . geen extra koste voor installatie (ook geen mogelijkheid voor uitbreiding )
Al met al Win Win Overigens het toestel functioneert prima en is een aanrader

Pluspunten

• 1 Fase aansluiting
  • Ruime kookplaat ruimte voor de pannen
  • Gemakkelijk in onderhoud

Officiele reactie van Atag 08-11-2021

Beste Adriaan,

Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide review. Wat fijn om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent ruimte en werking van de kookplaat. Wat leuk dat je onze inductiekookplaat een aanrader vindt!
We wensen je nog veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

h**********@g******** 24-10-2021

Gewoon goed

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Makkelijk te bedienen duidelijke aanwijzingen op de plaat past goed bij onze andere apparaten van Etna.

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

d**********@p******** 11-07-2021

Gewoon goed en eenvoudig.

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Mooi, eenvoudig in gebruik en een goede garantie regeling na registratie zonder verdere aankoop verplichting.

Pluspunten

• Eenvoudig, maar goed
  • Mooi
  • Geen extra groep nodig

Minpunten

• nvt
  • nvt

Officiele reactie van Atag 12-07-2021

Best heer/ mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Catharina 22-05-2021

Mooi en practisch

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Omdat we van t gas af gingen uiteindelijk na veel research voor deze kookplaat gekozen en daadwerkelijk geen seconde spijt van gehad wel ff wennen aan een andere manier van koken, maar ik kan het iedereen aanraden gaat sneller en het schoonmaken gaat stukken makkelijker

Pluspunten

• sneller kookpunt
  • makkelijker schoonhouden

Officiele reactie van Atag 25-05-2021

Beste Catharina,
Bedankt voor het schrijven van deze review en goed om te lezen dat u gekozen hebt voor een inductiekookplaat van ETNA. Van het koken op gas en overgaan naar inductie is inderdaad even wennen, maar fijn dat u het iedereen aanraadt. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal webcareteam ETNA

Aart 18-02-2021

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Nog steeds tevreden prima product en is makkelijk in gebruik.En het aanzicht van deze inductie kookplaat is ook heel mooi.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Voordeel minder gas gebruik

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Aart,

Wat een mooie review en reviewscore. Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel het uiterlijk als gebruiksgemak van de inductiekookplaat.

KikiKate 08-01-2021

Prima om mee te koken

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Werkt goed en fijn. Tiptoetsen zijn gevoelig wat ik persoonlijk fijn vind. Als je met twee pitten kookt heb je vol vermogen maar kook je er op 3 dan gaat het vermogen wat omlaag maar dit is niet storend. Maakt een blazend geluid als ie aan staat dat is op zich ook niet storend. Ik vind het fijn in er mee te koken

Pluspunten

• Fijne tiptoetsen
  • Makkelijk te reinigen
  • Werkt goed

Minpunten

• Vermogen word lager als je met 3 pannen kookt

Officiele reactie van Atag 11-01-2021

Beste KikiKate,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze "plug&cook" inductiekookplaat naar wens is.
Omdat deze inductiekookplaat zo kan worden aangesloten op een geaard stopcontact, heeft dit ook minder vermogen zoals je al aangeeft en zal het vermogen worden verdeeld over de verschillende zones.

Wensen je veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

L en A. 31-10-2020

Veiligheid

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Wegens veiligheid,we worden een dagje ouder,en dan vergeet je wel eens dat er nog een pannetje staat over te koken. Dat gebeurd nu niet meer. Prima aankoop.

Officiele reactie van Atag 02-11-2020

Beste heer/mevrouw L en A,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u nog veel kookplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

SdeJ 25-10-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

voordelige prijs, goed beoordeeld, makkelijk in gebruik, Snel te installeren, mooie vormgeving. Goede koop

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste SdeJ,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Met deze cijfers kan onze dag niet meer stuk.
Het Plug&Cook is zo te lezen goed bevallen, zo is het ook makkelijk overschakelen van bijvoorbeeld gas naar inductie. Deze kookplaat is dan ook speciaal zo uitgevoerd om op een normaal geaard stopcontact aan te sluiten.

Wensen je veel kookplezier toe.

Groet, Ursula

MvD 21-09-2020

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Eenvoudig in gebruik. Met boostknop kookt je water super snel. De flexzone is ideaal voor grote pannen. Het kinderslot maakt hem veilig.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Boostfunctie

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Beste MvD,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze positieve review te plaatsen, dank hiervoor.

Officiele reactie van Atag 22-09-2020

Beste MvD,

KikiKate 20-09-2020

Mooie en grote inductie kookplaat!

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Na jarenlang op gas gekookt te hebben besloten om toch voor inductie te gaan. Het gemak met schoonmaken is al een voordeel. Installeren ging ook vlot en het is plug en play. Wat ook fijn is dat het om een gewone stekker gaat dus geen gedoe met een andere groep maken in de meterkast. Ik gebruik meestal maar 1 of 2 kookpitten tegelijk elkaar er is nu ruimte om er meer te gebruiken. De kookplaat is lekker breed en je hebt genoeg ruimte om alle gerechten te maken dat je wilt.

Pluspunten

• Plug & play (gemakkelijk te installeren)
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Geen!

Officiele reactie van Atag 21-09-2020

Beste Kikikate,

Dank voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u op alle fronten tevreden bent over de inductiekookplaat van ETNA. Wij wensen u nog veel kookplezier toe.

Megan 30-07-2020

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Super kookplaat. Er hoeft geennextra groep voor aangelegd te worden en hii werkt uitstekend op het normale stopcontact

Pluspunten

• Snel warm
  • Goed schoon te maken

Officiele reactie van Atag 31-07-2020

Beste Megan,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Plug & Cook is voor aansluiting op een normaal geaard stopcontact, zodat er inderdaad geen extra groep in de meterkast nodig is. Veel kookplezier!

Groet Heidi,

R 28-07-2020

perfecte inductie kookplaat

Ideale kookplaat.
Makkelijk in gebruik en heel handig de grote kookzone welke ook gesplitst kan gebruikt worden

Pluspunten

• bediening
  • grote kookzone

Officiele reactie van Atag 29-07-2020

Beste R,

Bedankt voor de genomen moeite om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat dit de ideale kookplaat voor je is. Ik wens je nog veel kookplezier met de KIS577ZT.

Groet Heidi

Aart Bijleveld 12-07-2020

Inductie kookplaat KIS577ZT

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht om dat wij van het gas af willen en zijn gaan zoeken op internet en kwamen bij deze Etna inductie kookplaat met heel veel goede reviews en ook nog voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • makkelijk te instaleren
  • duidelijk scherm

Officiele reactie van Atag 14-07-2020

Beste Aart,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de omschakeling van gas naar inductie zo goed bevalt.
Veel kookplezier toegewenst.

Antoine 11-03-2020

Mooie Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Onze vorige kookplaat ging kapot en we waren op zoek naar een niet te dure betrouwbare vervanging.
Na gezien te hebben dat deze kookplaat in 3 maanden als beste koop was bestempeld hebben wij voor het merk Etna gekozen. Een week in gebruik en geen spijt van de aankoop. Kan hem van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening en overzichtelijk
  • Uiterst gunstig geprijst
  • Ziet er goed uit
  • Gemakkelijk zelf te plaatsen

Officiele reactie van Atag 12-03-2020

Beste Antoine,
Wat fijn om te lezen dat deze kookplaat de perfecte vervanger is van je oude kookplaat. En wat mooi dat je ons aanbeveelt , bedankt daarvoor en uiteraard ook voor je review! Ik wens je heel veel kookplezier.
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Jacques 14-01-2020

Mooi afgewerkt

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Wij hebben deze inductieplaat gekozen op grond van de specificaties en omdat we uit wilden gaan van een standaard 220/240V aansluiting.
Installeren was geen probleem en na een paar dagen gebruik zijn wij al volledig gewent en ons gasplaat al bijna vergeten. Koken gaat prima en lijkt ook wel sneller dan op gas.
Alles is compleet, gebruiksklaar en goed verpakt afgeleverd. Tenslotte zijn de handleiding en ook de garantievoorwaarden duidelijk en volledig.

Pluspunten

• Op 220/240V
  • Snel en correct geleverd

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 21-01-2020

Beste Jacques,
Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gemak van het installeren en dat het koken op inductie zo goed bevalt. Heel veel kookplezier!

2Peter 09-01-2020

Modern design

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Deze kookplaat pas gekocht, omdat we over wilden van gas naar elektrisch koken. Voor dit apparaat was het niet nodig de groepenkast aan te passen dan wel uit te breiden. Dit scheelt toch weer in de kosten. Mocht het koken dan iets langer duren, dan accepteren we dat gewoon. Het strakke design is een update voor de keuken. De eenvoudige bediening, de simpele montage en de handige functies zoals o.m. pauze-stand en timers, maken het helemaal af. Kortom helemaal super.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 10-01-2020

Beste 2Peter, allereerst bedankt voor het schrijven van deze review. Het is altijd even wennen om op een andere kookplaat te koken, maar goed om te lezen dat deze kookplaat goed bevalt. Veel kookplezier.

Groet Heidi van webcareteam ETNA

F 30-12-2019

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Overgestapt van gas naar de Etna. Een top keuze. Apparaat is makkelijk te installeren en zeer gebruiksvriendelijk. De tijdschakelaar is ook heel erg handig. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Groot oppervlak

Officiele reactie van Atag 08-01-2020

Beste F.

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent na deze overstap.
Veel kookplezier.
Webcare Team ETNA

MCF. Janssen 27-12-2019

Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Aan kijken voor een inductiekookplaat van 60 cm tot wij deze inductiekookplaat tegen kwamen met een groter oppervlakte van 77 cm, de pannen staan er ruimer op. Bij thuiskomst het oude gaskookplaat eruit gehaald en deze nieuwe meteen erin geplaatst zonder verdere aanpassingen. Ook een pluspunt met schuifregelaar en tijdschakelaar verder nog meer functies, erg tevreden met deze inductiekookplaat, ik raad iedereen aan als je voor een inductiekookplaat gaat kijken beslist deze niet overslaan.

Pluspunten

• Groot oppervlak om te koken, schuifbediening
  • Geen aanpassingen voor stroomaansluiting

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste MCF. Janssen,
Wat leuk om te lezen dat na onderzoek de keuze is gevallen op de KIS577ZT plug & play. Fijn dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Heel veel kookplezier!

Izzie 08-12-2019

Handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

In eerste instantie even wennen van gas naar inductie.
Maar het bevalt ons erg goed.
Ook de installatie was overzichtelijk

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk installatie

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Izzie,
Fijn te lezen dat de inductiekookplaat KIS577ZT van ETNA goed bevalt. Dank voor deze review en wij wensen je veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Richard K 26-11-2019

Lekker brede kookplaat met veel ruimte voor de pannen

Geschreven voor: ETNA KIS577ZT

Ideale vervanging van oude kookplaat omdat hij op een gewoon stopcontact wordt aangesloten.
Lekker breed dus veel ruimte voor de pannen in tegenstelling tot mijn oude gas-kookstel.

Pluspunten

• veel ruimte
  • aansluiting op normaal stopcontact
  • geen extra stroomgroep nodig
  • veel instelmogelijkheden
  • aparte timer per zone

Minpunten

• slechts 4 "pitten"

Officiele reactie van Atag 27-11-2019

Beste Richard,
Bedankt voor deze leuke review. Wensen je veel kookplezier en veel schoonmaak gemak toe.
Webcare Team ETNA