Princess 103030 Table Chef Pure

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 103030 Table Chef Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Bob 27-06-2018

Flutplaat! Anti aanbak huh, huh!

Na een aantal keren grillen steeds meer aanslag die er niet af gaat. Je ziet precies waar de spiraal loopt. Nu blijft steeds alles aan de plaat plakken. Schoonmaken is een enorme klus en echt schoon wordt hij niet. Het probleem wordt bij elke keer grillen groter. Slecht product Princess!

Pluspunten

Minpunten

• Bakt aan
  • Niet schoon te krijgen

Henmar 30-11-2015

Hebben er 2 van aangeschaft voor kerst 2014,geef wat meer ruimte met 8 prs.
nu inmiddels al meerdere keren gebruikt,volle tevredenheid, temp.is goed te regelen, en gemakkelijk schoon te maken / houden.
zijn nu nog als nieuw, dus kwaliteit lijkt ook goed!!

Dt-tje 26-12-2012

Wij hebben deze bakplaat nu twee keer gebruikt en hij bevalt super!
De temperatuur is goed te regelen en na gebruik is de plaat perfect schoon te schrapen met de bijgeleverde houtjes, daarna een sopje en schoon.
Wat ook een voordeel is, is dat er geen vet op hoeft en dus de nare baklucht achteraf niet aanwezig is. Met andere apparaten kon ik het de volgende morgen nog ruiken en met deze niet, doordat er geen vet op hoeft zijn er ook geen vetspetters te vinden, ideaal dus.

hmeer 27-12-2013

Wat Princess wel had mogen vermelden is dat de onderkant van de jouder (bamboe) heeeel heet wordt en de tafel daaronder dus ook. Gelukkig was het een granieten blad (had zo ook kunnen steengrillen) maar was het een houden/kunststof/gelakte tafel geweest.....oops groot probleem!!!! Verdr ideaal toestel.