Siemens ER326AB70N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ER326AB70N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Leyla 27-01-2020

Geweldige wokbrander

Geschreven voor: Siemens ER326AB70N

Geeft goed gas, mooi wijdt vuur. Wordt er erg blij van. Gaat makkelijk aan, onderdelen passen makkelijk weer terug op hun plek, mooi op glas voor het schoonhouden.

Pluspunten

• Groot vuur
  • Wijtte van de vlam
  • Glas plaat, makkelijk schoon

Minpunten

• Randjes van de brander moeilijk schoon te maken
  • ligt los in blad, dus veel vuil eronder

Peter Lisse 10-11-2016

Eindeloos wokplezier

Geschreven voor: Siemens ER326AB70N

De Siemens ER326AB70N wokplaat is onze 2e plaat. De eerste is 12 jr meegegaan, maar door eigen onhandigheid is de glasplaat kapot gegaan. (zware boodschappentas erop gezet) Omdat deze niet meer leverbaar was, hoefden wij niet lang na te denken en hebben meteen een nieuwe gekocht. Wij koken al meer dan 20 jaar op een inductieplaat, wat ons heel goed bevalt, maar wokken moet je echt op een gasbrander doen. De nieuwe Siemens wokbrander ziet er strak uit en is nog groter dan de vorige waardoor de warmte nog beter over de pan verdeeld wordt. Een absolute aanrader.
De installatie heb ik zelf gedaan en was een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Optimaal wokresultaat
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Glasplaat blijft kwetsbaar

Marieke 18-09-2015
Geschreven voor: Siemens ER326AB70N

Mooi design, fijn pannenonderstel met meerder mogelijkheden, maar het grootste pluspunt is de vlam: deze kan van een klein waakvlammetje tot een grote wokvlam.

sie 16-12-2014
Geschreven voor: Siemens ER326AB70N

Voor de prijs die je ervoor betaald vind ik het apparaat niet zo degelijk. Ik heb em net een maand in bezit en er is al een monteur geweest om het automatische vonk systeem te vervangen. Schoonmaken van app is ook niet makkelijk als je iets vloeibaars morst.
eromheen afnemen en schoonmaken is verder probleem loos.

app. maakt vreemde geluiden als of het gas harder of zachter wordt gedraaid soms komt er veel gas vrij terwijl alleen het kleinste pit aanstaat je moet dus echt doordraaien zodat de grote aangaat of juist gas minimaliseren dat ook alleen het kleinste pit aanblijft.

verder vindt ik het wel handig om naast een inductieplaat een gasplaat te hebben.