Zanussi ZGO96524BA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZGO96524BA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A. Nijssen 31-07-2018

Mooie gaskookplaat maar werkt slecht !

Geschreven voor: Zanussi ZGO96524BA

Deze (glazen) gaskookplaat is erg mooi om te zien, maar de ontsteking van de branders is een ramp. Er moet eerst zo'n 20 a 30 keer een vonkje van de elektrische vonkontsteking aan te pas komen voordat de brander blijft branden. De monteur van Zanussi heeft ringetjes onder de branders geplaatst maar dit is echt geen oplossing. Geen aanrader dus

Pluspunten

• mooi om te zien

Minpunten

• slechte ontsteking van de branders

Officiele reactie van Zanussi 02-08-2018

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat het probleem nog niet opgelost is. Op afstand kan ik u hier helaas niet verder bij helpen. Ik wil u aanraden om contact op te nemen met onze servicedienst via 0172 - 468 300 zodat de klacht verder uitgevraagd kan worden en dat er eventueel een servicebezoek ingepland kan worden.

Anjuli
Zanussi Webcare

klant52 29-08-2018

Monteur is nogmaals langs geweest maar er is geen oplossing gevonden voor het probleem. Wij moeten er maar aan wennen dat de brander pas blijft branden als je deze 10 seconden ingedrukt houdt.