Miele KM 6202

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele KM 6202 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jaap Vente 30-04-2017

Kookvriend

Geschreven voor: Miele KM 6202

Overzichtelijke en vooral snelle verhitting als je iets vlug aan de kook wilt brengen. Een enorme voor uitgang t.o.v. mijn oude kookplaat.

Pluspunten

• snelheid
  • goed schoon te houden
  • veilig

Martens-van Bergen 29-04-2017

prima kookplaat, makkelijk te bedienen prijs/kwaliteit goed.

Geschreven voor: Miele KM 6202

Vorige kookplaat was ook een Miele . Vandaar dat de keuze snel gemaakt was. Kookringen goed verdeeld zodat er ook twee grotere pannen op kunnen staan. Overzichtelijk bedieningspaneel. Goed te reinigen.

fam. Geijtenbeek 28-04-2017

goed verdeelde hittebronnen

Geschreven voor: Miele KM 6202

deze apparaat is ons aangeraden door de monteur van Miele, nadat we al jaren een ander Keramisch kookplaat van Miele in gebruik hadden gehad waar we zeer tevreden over waren.
dit apparaat heeft hittebronnen met een verschillend vermogen en met verschillende grootte van ringen. Tevens kunnen ringen tot kleine of grote hittebron gemaakt.
De plaat zelf lijkt iets gevoeliger voor krassen dan de vorige plaat. De beveiliging werkt erg goed, leg niet per ongeluk iets op de plaat, want hij beveiliging werkt snel. Het nadeel daarna is dat je de handleiding goed moet lezen en begrijpen om de beveiliging ongedaan te maken.

Pluspunten

• ruime opzet van hitteringen
  • verschillende vermogens ringen
  • zelf instellen van ringhitte bij 2 ringen

Minpunten

• snel krassen op de plaat
  • beveiling lastig te ontsluiten

kaatthuis 25-04-2017

Diepe krassen op kookplaat

Geschreven voor: Miele KM 6202

Hoewel het gebruiksgemak en de indeling prima is, heb ik wel slechte ervaringen met de kwaliteit van de glasplaat; vanaf het begin kwamen er al diepe krassen in, met name in de power kookzone. In het begin kreeg ik meteen een nieuwe plaat, maar ook in de 2e plaat kwamen vrijwel meteen diepe krassen, kennelijk ligt het dus aan het glaskeramiek. Ik heb hiervan 30 jaar lang een keramische kookplaat van Atag gehad, die dit mankement nooit heeft vertoond.

Pluspunten

• indeling

Minpunten

• glasplaat slechte kwaliteit
  • glasplaat heel statisch, lijkt wel kunststof