ETNA KIV160RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV160RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c****@t************ 05-07-2022

Oerdegelijk product gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Aller eerst oogt fantastisch werkt echt heel simpel, reageert heel snel, praktische power functie al mijn magnetische pannen kunnen er op van steel pan tot wok, reinigen is een fluitje van een cent. De pan aanduiding is stroef gemaakt zodat het makkelijk vinden is (ook in het donker) waar je pan moet staan en voorkomt wegglijden echt handig. Prachtig product voldoet aan al mijn eisen kortom een uitstekende kookplaat op redelijk kleine ruimt.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 06-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat een geweldig mooie score heeft de inductiekookplaat gekregen. Fijn te lezen dat deze aan al je eisen voldoet. Wij wensen je heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Chantal

m***********@h********** 26-06-2022

Bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ik heb deze kookplaat nu enkele weken. Het omschakelen van gas naar inductie viel me erg mee. Fijn dat de afgifte van warmte direct reageert bij verlagen/verhogen van de stand.
Wat ik lastig vind is dat de markering voor de pannen slecht zichtbaar is, mijn keuken staat niet op een lichte plek in huis en de grijze strepen zijn erg slecht te zien. Beter (voor mij) zou een fellere kleur zijn. Ook had ik liever cirkels gehad in plaats van strepen zodat het beter zichtbaar is of je pan goed gecentreerd staat. Verbeterpunt wat mij betreft.
Makkelijk schoon te maken.
Tevreden mee.

Pluspunten

• reageert snel op verhoging/verlaging van standen
  • makkelijk schoon te maken
  • makkelijk om te schakelen van gas naar inductie
  • 3 pitten is een fijne verdeling

Minpunten

• markering voor pan slecht te zien: fellere kleur!
  • liever cirkels als markering gehad dan strepen

Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat.

Marijke

Gert-Jan Braas 23-06-2022

Kan zeker minder

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Weinig geluid koeling. Eenvoudige bediening. Kan op 1 groep. Kan meer dan 24cm pan aan.

Pluspunten

• Weinig geluid koeling
  • Simpele bediening
  • Mooie vormgeving
  • Kan op 1 groep

Minpunten

• Alle 3 zones vol vermogen kan (begrijpelijk) niet.

Officiele reactie van Atag 24-06-2022

Beste Gert-Jan,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om een leuke review te schrijven.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de eenvoudige bediening en natuurlijk het mooie design.
Natuurlijk ook fijn dat de kookplaat genoeg ruimte heeft voor de grotere pannen.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe!

n******@g******** 15-06-2022

Super inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Na lang zoeken en vergelijken wat het beste bij me paste uitgekomen op deze inductiekookplaat en wow wat ben ik blij. Past perfect over mijn door de woningbouw geplaatst vast gasfornuis . Dat was nog even een dingetje maar werkt perfect. Is wel wat hoger doordat het geen inbouw is maar aansluiten op een geaard stopcontact en je kan gelijk aan de kook. Heel duidelijke en handige bediening en ook niet onbelangrijk, makkelijk schoon te maken. Dus alles bij elkaar ben ik super tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Aansluiten op 1 fase
  • Mooi op te zien

Minpunten

• Nog geen

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze uitgebreide review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het gebruik en het design van de kookplaat!
Wij wensen u nog veel kookplezier toe!

Kim

Josje 12-06-2022

Super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Heel fijne kookplaat 3 pits, 1 grote en 2 normale, zeer snel warm.
Het mooie van deze kookplaat is dat die gewoon in stopcontact kan, ben er super blij mee, toppertje.

Pluspunten

• Snel warm
  • 1 grote pit
  • Gewoon in stopcontact
  • Snel schoonmaken

Minpunten

• Als alle 3 aanstaat iets minder warm

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste Josje,

Bedankt voor deze review. Leuk om jou enthousiasme over deze kookplaat te lezen.

Marijke

Jet 07-06-2022

Inductie koken wat geweldig

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ontzettend blij mee als je van gas over gaat op inductie koken dat is een groot verschil het koken gaat veel sneller. plus geen aparte kookwekker meer in stellen vind ik ook een groot pluspunt.
Over het algemeen zou ik niet meer anders willen.

Officiele reactie van Atag 08-06-2022

Beste Jet,

Wat een leuke review, bedankt hiervoor.
Fijn dat de overstap van gas naar inductie jou zo goed is bevallen.
Ook de timer functie heb je ontdekt, leuk!

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier!

e***********@h********** 06-06-2022

Van het gas af met koken is Inductie echt een aanrader !!

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Aangezien we allemaal van het gas af moeten, was dit de juiste keuze om toch zuinig en lekker te kunnen koken. Mooi toestel met 3 zones en dat je deze met eenvoudige stekker in het stopcontact toch kunt koken op Inductie geweldig! Aangezien de oven nog prima werkt, die overigens ook van Etna is, past de inductie kookplaat dan ook perfect op het oude gas toestel.
Hoop dan ook vele jaren kookplezier van te hebben.

Pluspunten

• Geen gas meer
  • zuinig in verbruik
  • stekker in stopcontact

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 08-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie opnieuw hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de kookplaat.

Wij wensen jou inderdaad heel veel jaren kookplezier toe!

peter 02-06-2022

aanrader zeker doen

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

ziet er goed uit en 3 pits is handig bedacht hoevaak gebruik je 4 pitten.En handig in gebruik en duidelijke uitleg via boekje.Dus een aanrader .

Pluspunten

• handig in gebruik
  • duidelijk boekje erbij

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste Peter,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij tevreden bent over de vormgeving en het gebruiksgemak van de kookplaat.
Leuk om te lezen dat ook de handleiding duidelijk genoeg is.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Floris 30-05-2022

Mooi en simpel!

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ik heb deze kookplaat gekocht vanwege de 3 kookzones en de eenvoudige bediening, ik ben er buitengewoon tevreden over en ik vind hem ook er mooi om te zien!

Pluspunten

• 3 kookzones
  • Mooi vormgegeven
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• geen!
Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste Floris.

De maximale reviewscore, daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de kookplaat. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet. Femke

m********@h********** 11-04-2022

Goede product

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Goede kookplaat hij doet helemaal goed . Ik ben blij mee . Sommige mensen zegen dat hij een harde geluid doet vanwege de ventilator maar dat zie ik niet . Het valt best mee

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze positieve feedback. Fijn om te lezen dat de kookplaat geheel naar wens is.

Wij wensen je veel kookplezier toe!

Met vriendelijke groet, Femke

Vera 29-03-2022

Fijne en snelle kookplaat is zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Mijn vorige review van een paar maanden geleden blijft ongewijzigd. Ik ben zeer tevreden over de inductiekookplaat, vooral omdat hij drie zones heeft. De grote zone gebruik ik het meest met een hapjes- of grote koekenpan. De zones worden bijzonder snel heet, veel sneller dan met gas, waar je dan wel op moet letten dat het eten ook eerder kan aanbranden! Daarom begin ik met een lagere stand, bijvoorbeeld 7, om de pan op te warmen en dat is ook beter voor het behoud van je (dure) pannen. Het schoonmaken van de plaat is een fluitje van een cent en aan het geluid wen je snel. Absoluut voordeel voor mij is dat de plaat aangesloten kan worden op een gewoon stopcontact. Je kan alle drie de zones tegelijk gebruiken, ze passen hun vermogen automatisch aan. De kookplaat ziet er strak en modern uit en past wel in iedere keuken.

Pluspunten

• aansluiten op gewoon stopcontact
  • zeer snel warm, veel sneller dan gas
  • makkelijk schoon te maken
  • extra grote kookzone

Minpunten

• niet elke pan is geschikt.

Officiele reactie van Atag 30-03-2022

Beste Vera,

Fijn dat u naar uw review van een paar maanden geleden nog steeds zo enthousiast bent.
U heeft de werking van de kookplaat en zijn standen zo te lezen goed onder de knie en dat zal ongetwijfeld in uw gerechten terug te proeven zijn.
Nog veel kookplezier gewenst!

webcareteam ETNA

Stephan 26-03-2022

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Het product werkt naar verwachting. Ik zocht een vrijstaande kookplaat, maar wel één met ruimte voor een grote pan.
Dit is één van de weinig platen met drie pitten, waaronder dus een grote. En die extra grote pit is ideaal omdat mijn hapjespan er mooi op past en is daarmee ook gelijk mijn meestgebruikte pit.

Omdat de kookplaat via een gewoon stopcontact gaat kan je niet alle pitten op de hoogste stand zetten. Al vormt dat niet echt een probleem. De standen passen zich automatisch aan aan het max vermogen. Zet je de één hoger, gaat de ander wat lager.

Verder werkt de bediening ook zeer goed. De touch knoppen luisteren goed naar je vingers. Dat heb ik ook weleens anders gezien.

Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste Stephan,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat de inductiekookplaat voldoet aan uw verwachtingen en u zo tevreden bent over het gebruiksgemak met name de grote zone. Wij wensen u veel kookplezier!

c****@t************ 17-03-2022

Zeker een aanrader juist voor klein behuisde

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Goed uitziende robuste kookplaat met meer dan genoeg mogelijkheden makkelijk in gebruik en simpel te reinigen

Pluspunten

• Robust
  • makelijk in gebruik

Minpunten

• eigenlijk geen

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de mogelijkheden van de inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Benfey 11-03-2022

Goed voor een beginner

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ik heb deze kookplaat nu een aantal weken in gebruik, dus ik moet eraan wennen. Mijn perspectief is dus vanuit een beginner geschreven.

Het ziet er mooi uit. De kookplaat doet het goed. De pannen met het eten wat erin zit worden snel warm.
Je moet wel even testen welk gedeelte van je pan eerst heet wordt (bijvoorbeeld met wat wit brood), zodat je daar rekening mee kunt houden. Ik heb dit al een aantal keer geprobeerd, en sommige plekken worden veel eerder warm dan de rest van de pan. Ik heb een aantal verschillende dingen geprobeerd. Wel moet ik zeggen dat het fijner koken is met pannen wat ik al had vs. nieuwere pannen (wat ook aan de pannen / mijn gebruik kan liggen).

De geluiden die de kookplaat maakt qua ventilatie of wanneer de pan verwarmt, vind ik ook niet storend. Het is wel eerst wennen in het begin, maar je raakt er ook snel aan gewend. De boost functie vind ik trouwens ook heel fijn, voor als je snel even wat groenten wilt roerbakken.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Moet eraan wennen

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste Benfey,
Dank je wel voor deze review. Een nieuwe kookplaat zal zeker even wennen zijn. Met een magneet kunt u controleren of uw pannen geschikt zijn. De pan is geschikt als de magneet door de bodem van de pan wordt aangetrokken. Op pagina 7 in de handleiding staat hierover het e.e.a. beschreven, net zoals de inductiegeluiden. Wij wensen u heel veel kookplezier toe!

s*********@h********** 07-03-2022

Inductie koken ipv op gas

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

De aanschaf van de inductie kookplaat heeft alles te maken met de wens minder gas te gebruiken. We zijn in het bezit van zonnepanelen en dus is het voor ons logisch het gasgebruik wat te gaan minderen en in plaats daarvan meer gebruik te gaan maken van elektriciteit.
We hebben gekozen voor opbouw. Simpel weg omdat we geen losse gas kookplaat hebben, maar een complete oven. Maar dat past verder goed (we hebben de gietijzeren pannenhouders van de gasplaat er dan afgehaald; de inductie plaat blijft permanent staan.)
De keuze is gevallen op een 3 pits uitvoering. Omdat we ook graag de grotere wokpan willen kunnen blijven gebruiken. En in de praktijk gebruiken we ook niet meer dan 3 pitten. De mogelijkheid om op gas te kunnen blijven koken, blijft met een opbouw-model zo ook nog bestaan.
De Etna functioneert prima. We zijn er snel aan gewend en het idee dat we hierbij zijn overgestapt van gas naar stroom, voelt goed.
Vooraf wel goed gekeken naar de belasting voor de betreffende elektriciteitsgroep. Dit was bij ons geen probleem. We kunnen gebruik maken van een normaal 220V stopcontact (die overigens nauwelijks wordt belast door andere 'gebruikers')

Pluspunten

• went snel
  • werkt prima
  • gemakkelijk schoon te maken
  • 220V stopcontact (checken op belastbaarh)

Minpunten

• pannen geschikt?
  • stroomdraad zichtbaar

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KIV160RVS en dat het koken op inductie zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

v*********@g******** 05-03-2022

Nooit gedacht

Goed zoals verwacht. Veiliger Makkelijk en sneller schoon te houden
1 Min puntje het aflezen, waar de toetsen zich bevinden in je schaduw .
Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Tomas 25-01-2022

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Kookplaat werkt prima. Ik kan alles sneller klaarmaken dan met gas fornuis. Niet te veel geluid. Mooie afwerking

Pluspunten

• 3 kookzones
  • Niet te veel herrie

Minpunten

• Prijs

Officiele reactie van Atag 26-01-2022

Beste Tomas,
Hartelijk dank voor deze review. Goed te lezen dat deze inductiekookplaat goed bevalt.
Veel kookplezier gewenst!

farah 22-01-2022

erg goed

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Echt de kok van mijn dromen...snel, makkelijk, praktisch en geschikt voor elk gezin.
Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste Farah,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en top cijfer. Wat een enthousiasme over onze kookplaat, wat leuk om te lezen.

​Met vriendelijk groet,

r************@h********** 20-01-2022

Eenvoudig van gas naar elektra.

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Voor liefhebbers. 3 kookzones: Groot , middel en klein. Het toestel is vrij zwaar (12 kg) dus een vaste plaats is aan te raden. Verwarrend is het verschil tussen kookwekker en keukenwekker. De gebruiksaanwijzing lijkt onvolledig en geeft aan dat er een lampje gaat branden als de kookwekker is ingeschakeld. Dit lampje blijft knipperen tot de kookplaat zich zelf uitschakelt. Een stationair brandend lampje ok maar rood knipperen betekent bij mij paniek. Een leuke puzzel voor als je je verveelt. Verder een zeer goed/degelijk apparaat, net zo snel als gas en een sierraad voor je keuken. En gewoon in het geaarde stopcontact!
Een 70-plusser.

Pluspunten

• Gewoon 220V geaard.
  • Makkelijk schoon houden.
  • Wordt supersnel warm.

Minpunten

• Zichtbaarheid tiptoetsen.

Officiele reactie van Atag 21-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze uitgebreide review te plaatsen.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel kookplezier toe.

Niki Webcareteam ETNA

Mattvz 19-01-2022

3 zones een aanrader

Zeer goede 3 zones inductieplaat plug en play normale stekker,Echt aanrader

Pluspunten

• Heel snel warm zorg wat je maakt al klaarstaat
  • Werkt op gewoon 2 potige stekker plug en play
  • Afkoelen binnen 5 minuten
  • Kan overal geplaatst worden is geen inbouw model

Officiele reactie van Atag 20-01-2022

Beste Mattvz,
Dank voor uw beoordeling. Wat een geweldig cijfer heeft u gegeven.
Goed te lezen dat u tevreden bent over de Plug & Cook kookplaat en deze iedereen aanbeveelt.
Veel kookplezier gewenst!

HildegondeK 12-01-2022

Etna wonder-inductie-kookplaat, grandioos

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Ik heb nog nooit op inductie gekookt, dus dat is wel wennen. Maar ik ben zeer tevreden over de prestaties en de mogelijkheden van mijn 3-zone apparaat, met een booster en een timer en een kinderslot, grandioos. ( Wel in het begin het een en ander laten aanbranden, omdat hij zo speedy gonzalez is.) En hij is zo snel schoon en mijn pannen blijven aan de onderkant ook VEEL schoner. En ik hoef niet meer bang te zijn voor gaslekken.
EN WAT IS MIJN ETNA MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Pluspunten

• booster
  • timer
  • kinderslot
  • 3 kookzones, waarvan 1 grote
  • houdt mijn pannen schoner aan de onderkant

Minpunten

• af en toe te snel voor deze bejaarde

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

Beste HildegondeK,

​Bedankt voor je enthousiaste review. Deze review brengt een lach op mijn gezicht.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

​Veel kookplezier.

Groet Heidi

m**************@o********** 02-12-2021

Slechte glasplaat, slechte vermogen instelling

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Valt mij zwaar tegen. Het vermogen is slecht instelbaar. Display is slecht leesbaar.
Na 6 weken gaten in mijn glasplaat.

Volgens ETNA is dit gebruikelijk bij de "booster" functie.
De constructie kan het geleverde vermogen niet aan, maar het valt niet onder de garantie.
Geef het maar op bij de verzekering, ja lekker makkelijk.

Wil je het laten repareren ben je altijd 75 euro voorrijkosten kwijt. Ook bij een toestel van 6 weken oud.

Apparaat kost €259. Reparatie €205.

Opsturen is geen optie, want ze hebben geen werkplaats.

Dus nooit meer iets van Atag Benelux BV.

Pluspunten

• Aan te sluiten op een stopcontact
  • Goed vermogen
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Display slecht leesbaar
  • Zwakke glasplaat
  • Na 6 weken al gaten in mijn glasplaat
  • Slechte garantie
  • Vermogen slecht instelbaar

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u zo teleurgesteld bent in onze service. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om u dit gevoel te geven. Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan graag met u mee. ​

Niki Webcareteam ETNA

c*******@g******** 22-11-2021

Bevalt erg goed zou het aan een ieder aanbevelen.

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Het is een gebruikersvriendelijke inductie kookplaat. Er is geen aparte groep in de meterkast voor nodig. Je steekt hem gewoon in een geaard stopcontact. Er is een boosterknop aanwezig waardoor je snel iets aan de kook kan brengen. De klok kan je instellen voor 1 kookpunt en wanneer de alarmtijd is bereikt volgt automatisch de uitschakeling. Heel handig.
Wanneer het water kookt en je drukt op de uitknop is hij ook meteen uit.
Hij is makkelijk schoon te houden en staat ook erg mooi.
Echt aan te bevelen.

Officiele reactie van Atag 23-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank uw wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u de kookplaat zo gebruiksvriendelijk vindt en deze iedereen aanbeveelt. Veel kookplezier gewenst!

ferre 12-11-2021

Diameter pan min 14 cm

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

- punt Specialties niet staat diameters pan minimaal 14 cm moet zijn.
+ makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• installatie
  • schoonmaak

Minpunten

• pan minimaal 14cm zijn
  • model niet zoals aangeven

Officiele reactie van Atag 15-11-2021

Beste Ferre,
Dank u voor uw review. Model KIV160RVS heeft 3 verschillende zones met een minimale diameter van 16, 18 en 29 cm. Wanneer het model niet is zoals aangegeven wordt, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens, samen met een kopie van het modelnummer op de sticker en een foto van de inductiekookplaat naar webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan graag met u mee.

Romke33 15-11-2021

Goede morgen. Atag
Het min punt is : dat er geen kleinere Pannen op mogen,
die een diameter kleiner zijn dan 14 cm.
Helaas wordt dit niet vermeld eerst gekocht hebt, dan pas dan lees gebruiksaanwijzing dat er geen kleinere Pannen op mogen die kleiner zijn dan 14cm Diameter

d********@t********* 04-11-2021

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV160RVS

Mooie kookplaat met een grote en 2 kleine kookvlakken, heel handig!
De zwart-wit gebruiksaanwijzing lijkt gemaakt voor meerdere merknamen. De voetjes zijn te laag waardoor aansluitsnoer afgeklemd wordt. Verder heel tevreden!

Officiele reactie van Atag 05-11-2021

Beste Gebruiker,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt.
Bedankt voor deze feedback, dankzij jou kunnen we onze producten blijven verbeteren!

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi