De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 212 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV12ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mc 28-02-2024

Goede plaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Warmt zeer snel op, nog aan het leren wat de goede instellingen zijn, een plaatbeschermer erbij kopen is zeker aan te raden

webcare-7 29-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik van de inductiekookplaat.
We wensen je nog veel kookplezier!

Gootje59 22-02-2024

Super aankoop!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Na lang vergelijken op internet gekozen voor deze kookplaat, vanwege de goede beoordelingen van anderen, het uiterlijk en formaat en de duidelijke bediening. Toch spannend om uit te proberen, ik had nog nooit op inductie gekookt namelijk. Ondertussen ben ik helemaal om. Wat een gemak, ik kon er snel mee overweg, het is veilig , snel warm en ook snel weer afgekoeld. Superhandig ook dat er een timer op zit. Licht van gewicht ook, en makkelijk schoon te maken. Ik kan deze plaat van harte aanbevelen !

webcare-7 23-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat je , na zo veel onderzoek te hebben gedaan over deze kookplaat, er heel tevreden mee bent!
Je geeft aan dat het gemakkelijk werkt en snel verwarmd en je bent zelfs helemaal om!

We willen je bedanken voor deze leuke beoordeling en wensen jou heel veel kookplezier toe!

Math 22-02-2024

Goeie keus

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi product wat prima werkt met goede prijs kwaliteitsverhouding.
Ben er heel tevreden mee.

webcare-7 22-02-2024

Beste Math,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat de kookplaat prima werkt en dat je er zo tevreden mee bent.
We wensen je nog veel kookplezier!

g*******@k********* 04-02-2024

Inductie ideaal

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

De Etna KIV12 inductiekookplaat is een geweldig product. Makkelijk in gebruik, warmt zeer snel,zuinig en snel schoon te maken en neemt weinig ruimte in. Bovendien heb je geen aparte groep nodig,deze kan gewoon in het stopcontact!!!. Ideaal voor iedereen die geen gebruik meer wil maken van het gas !!!

Pluspunten

• zuinig
  • schoon
  • hygieenisch

Minpunten

• geen
  • geen

webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat goed om te lezen dat je zo blij bent met deze makkelijk bedienbare kookplaat! Fijn ook dat de installatie heel snel ging en dat hij zuinig is.
We willen je bedanken voor deze mooie review met dit fantastische cijfer wensen je nog veel kook- en bakplezier!

johanna 29-01-2024

prettige inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

ik heb de 1 fase inductiekookplaat gekozen omdat ik gewone stroom heb.
het werkt heel goed, en ik vind de kookplaat gemakkelijk te bedienen en heel prettig om op te koken.
ik gebruik het elke dag en verwacht dat ik er lang plezier van zal hebben.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • betrouwbaar

webcare-7 30-01-2024

Beste Johanna,

Leuk om te lezen dat je zo blij bent met makkelijke bediening en het gebruik. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Mel 28-01-2024

Bevalt goed, raad aan

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Water wordt snel warm en het is ook gebruiksvriendelijk. Je kan het makkelijk verplaatsen en zeer goed schoon te houden. Ik zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gewone stekker
  • Verplaatsbaar
  • Makkelijk te bedienen

webcare-7 29-01-2024

Beste Mel,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de prijs/kwaliteitsverhouding en het onderhoud.
We wensen je nog heel veel kookplezier!

jalendi 19-12-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

We hebben dit product gekocht omdat we meer kookzones wilden en dat je dit apparaat kunt plaatsen waar je maar wilt.
Verder is het grote voordeel dat je het met een normale stekker in het stopcontact kunt gebruiken.
Het apparaat werkt prima en voldoet volledig aan onze verwachtingen, zeer zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Verplaatsbaar
  • Met gewone stekker te gebruiken

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke review!
Wat slim om jouw huidige kookplaat uit te breiden met deze flexibele kookplaat. Het doet ons goed dat jullie zo tevreden bent met de werking en dat de kookplaat aan jullie verwachtingen voldoet.

Wij wensen jullie heel veel kookplezier!

Benjamin 19-12-2023

Een erg fijne inductie kookplaat met veel handige functies

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik ben erg blij met de kookplaat. Ik heb voor deze gekozen omdat hij binnen mijn budget viel en de functies had die ik zocht. Ik wilde graag een tweepitskookplaat die op inductie werkt. Koken gaat hartstikke snel en ik vind het heel fijn dat ik de temperatuur zo nauwkeurig kan reguleren. De kookplaat is heel makkelijk te bedienen en schoon te houden, dit vind ik enorme pluspunten. Daarnaast was ik ook blij verrast door de timer functie, waarbij de kookplaat automatisch uitschakelt als de timer afloopt. Ik gebruik deze functie bijvoorbeeld bij het koken van rijst, pasta of eieren. Het enige nadeel is dat de ventilator nogal wat geluid maakt, maar dit is standaar bij inductie kookplaten.

Pluspunten

• Veel functies, zoals de timer
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• De ventilator maakt redelijk veel geluid

Beste Benjamin,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden.

Etna KIV12ZIL 11-12-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Hij ziet er super mooi uit en is zeer makkelijk in gebruik,
schoonmaken: na het koken meteen een doekje erover en schoon.
Ik ben er heel erg blij mee.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie score voor de kookplaat!
Jij bent tevreden over het gebruik. Ideaal natuurlijk dat de kookplaat na ieder gebruik ook weer lekker snel schoon is.

Hanneke 15-11-2023

optimale specificaties en extra funties

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

De KIV12ZIL heeft vergeleken met andere inductieplaten net iets kleinere afmetingen en is lichter in gewicht, maar wel even grote kookplaten. Extra functies die veel andere kookplaten niet hebben zijn de timerfunctie en het automatisch uitschakelen bij overkoken. Bediening spreekt voor zich, super simpel.

Pluspunten

• lengte 56,5 cm. en 6,5 cm. hoog
  • 2 timers/ kookwekker
  • 2 kookzones: 2000 en 1500
  • glad oppervlak
  • Makkelijke bediening en duidelijke handleiding

Minpunten

• minimale diameter panbodem 14,5 cm.

Beste Hanneke,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat jij zo tevreden bent over de handige afmetingen en de vele mogelijkheden.

WielKemp 07-11-2023

voor 1 persoon is dit een prima product

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik heb altijd Etna gasfornuis gehad, nu ben ik overgestapt op inductie, ook van Etna natuurlijk, en dik tevreden, 2 pits ik ben nu alleen en heb genoeg aan 2 pannen dus ben heel gelukkig, hoihoihoi.

Pluspunten

• makkelijk
  • zuinig

Beste heer / mevrouw Wielkemp,

Bedankt voor deze positieve review.
Leuk om te lezen dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA! Wij worden ook gelukkig van jouw enthousiaste bericht.

Strak, snel en goed. 03-11-2023

Strak design

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik gebruikte mijn gasplaat al twee jaar niet meer omdat ik weinig thuis ben. Dit is super handig omdat je niet plaatsgebonden bent, dus meer ruimte in de keuken.
Ik was van plan hem alleen neer te zetten als hij in gebruik was maar vind het een verrijking van mijn kleine keuken, ziet er heel strak uit en lekker snel koken.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Snel in gebruik
  • Niet plaatsgebonden
  • Degelijke kwaliteit

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de flexibiliteit van de kookplaat optimaal gebruikt! Gebruiken wanneer nodig maar ook even wegzetten als dat beter uitkomt.

a**********@m****** 27-10-2023

goed product

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

mooi apparaat ben er erg blij mee ik had hiervoor een gas kookplaat maar de inductie kookplaat is goed had ik veel eerder moeten doen en normale stekker

Pluspunten

• licht
  • goed schoon te houden

Beste heer / mevrouw,

Een prachtige score, bedankt voor deze positieve review!
Leuk dat de overstap van gas naar inductie zo goed bevalt.

Beste heer / mevrouw,

Leuk dat de overstap van gas naar inductie zo goed bevalt.
Het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden bevallen gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor deze positieve review en wensen jou heel veel kookplezier!

j**b@k**l.me 22-09-2023
Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik ben aan het zoeken geweest voor de beste keus inductie plaat 2 zones vrij staande plaat uit eindelijk kwam ik uit als de beste en voordeel zichten bij Etna mogelijk gemaakt door kieskeurig en het is een geweldige plaat met maar liefst 5 jaar garantie dus volledig betrouwbaar het werkt geweldig ben erg blij mee het maak niet wat je kookt maar hebt allemaal in de hand
of nou eieren koken is of sudder van vlees werkt perfect het is echt een aanrader doe er je voordeel mee
Een tevreden klant

Wow een 10!
Wat leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over de kookplaat.

m**n@o**k.com 12-09-2023

Koken op KIV12ZIL is een luxe.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Warmt snel op en zeer makkelijk te bedienen. Ventilator geen last van omdat afzuigkap het ventilatorgeluid ver overstemd.
Heb nieuwe pannen aangeschaft met keurmerk 'class induction' en met deze kookplaat zijn de lekkerste gerechten een peulenschil geworden.
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Warmt snel op.
  • Makkelijk te bedienen.
  • Zeer makkelijk schoon te maken.

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij al zo lekker aan de slag bent gegaan met jouw nieuwe kookplaat.
Fijn dat, in combi met de nieuwe pannen, het koken zo goed gaat.

h**e@o**k.com 09-09-2023

Inductie kookplaat etna

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Heb de plaat een paar keer gebruikt, werkt naar behoren, makkelijk te reinigen, ziet er degelijk uit, koel geruis valt mee, wat ik echter minder goed vindt is dat de instelling van de temperatuur met te grote stappen gaat, dat had ik liever traploos gezien, met een gewone 1 fase 240V stekker overal te gebruiken en 5 jaar garantie, dan moet het wel goed zitten, toch?

Pluspunten

• Degelijk product
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• Had liever een traploze temp instelling gehad

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons goed dat jij tevreden bent over het gebruiksgemak en de duurzaamheid.

WIj wensen jou heel veel kookplezier!

Geert 24-08-2023

Redelijk goede inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Verwarmt heel goed. Ventilator maakt relatief veel geluid, dat had slimmer gekund (bijvoorbeeld sneller draaien naarmate de elektronica warmer is). De diameter van de daadwerkelijke inductiekookzone is redelijk wat kleiner dan die van de glasplaat zelf. Met heel grote pannen werkt niet prettig, omdat de buitenrand koel blijft.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Goede performance bij hoog en laag vermogen
  • Intuïtieve bediening

Minpunten

• Geluid ventilator
  • Diameter inductiezone aan de kleine kant (18 cm)

Officiele reactie van Atag 25-08-2023

Beste Geert,

Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. Zo te lezen heb je het toestel al goed kunnen testen.

Het geluid dat de ventilator maakt kan variëren naar mate hoe intensief en hoe lang het toestel gebruikt wordt. Ook de omgevingstemperatuur en de ondergrond waar het toestel op staat spelen hier in meer.

Mocht je over het geluidsniveau twijfelen kun je eventueel contact opnemen met onze afdeling Service door te bellen naar 088 88 21 803 (werkdagen 8-20u of zaterdag 8-16:30u) of door een e-mail met geluidsfragment te sturen naar webcare@atagbenelux.com.

We wensen je veel kookplezier toe!

Simon 23-08-2023

bevalt redelijk goed

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

in het algemeen handig om mee te werken, snel.
Ventilator maakt wel redelijk wat geluid en met een kleine pannetje is het moeilijk om de temperatuur zodanig in te stellen dat het blijft koken zonder over te koken.

Pluspunten

• design
  • bediening
  • snel

Minpunten

• geluid ventilator
  • afstelling, te groot gat tussen 80-100 graden

Officiele reactie van Atag 24-08-2023

Beste Simon,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat de kookplaat goed en snel werkt.
Je geeft aan dat met een klein pannetje het moeilijk is om in stellen, als het gaat om het doorkoken zonder over te koken. Het zal natuurlijk wennen zijn, maar we zullen dit ook doorgeven aan de juiste afdeling. Wellicht dat zij in de toekomst dit anders kunnen inrichten.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

n********@g******** 15-08-2023

Etna kookplaat ??

Goede kookplaat

Werkt goed en warmt snel op.

Erg tevreden mee!

Zou hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Snel warm
  • Touch toetsen

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10 🤩 wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe inductiekookplaat!

De snelle werking en het mooie design zijn gelukkig helemaal naar wens.

Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling. We wensen je heel veel kookplezier toe!

m*******@o********** 15-08-2023

snel en makkelijk opwarmen

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

het product voldoet aan de verwachtingen , snelle opwarm tijd , het is even uitzoeken naar het functioneren maar nadat uitgevonden te hebben is het prettig in het gebruik

Pluspunten

• snel
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• even uitzoeken voor werking

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe inductiekookplaat aan jouw verwachtingen voldoet!

Door de snelle werking en de gemakkelijke reiniging werkt het al fijn. Na wat uitproberen heb je je het koken op deze plaat al helemaal eigen gemaakt.

Bedankt voor jouw beoordeling. We wensen je heel veel kookplezier toe!

a**************@l****** 13-08-2023

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik wil van het gas af. Deze kookplaat werd mij aanbevolen door een deskundige.
Het moest gemakkelijk en hanteerbaar zijn.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Nog geen

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat de overstap van gas naar inductie zo soepel is verlopen door deze inductiekookplaat.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

j***********@g******** 05-08-2023

Keurig kook gemak voor een keurig prijsje

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Gisteren gekocht maar na twee dagen koken al helemaal happy! Leuke prijs voor een degelijke kookplaat. Met twee petten natuurlijk niet geschikt voor de echte super koks maar voor een huis tuin en keuken kokje meer dan voldoende .Bediening werkt simpel schoonmaken idem. Weet natuurlijk niet hoe het op de lange duur is maar dat maakt niet uit want na registratie extra garantie.

Pluspunten

• Bediening simpel
  • Oogt mooi en strak
  • Vriendelijke prijs
  • Geen speciale stekker of stopcontact nodig
  • Kinderslot

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Hier worden wij natuurlijk blij van.
Nog veel leuker vinden wij het om te lezen dat jij zo blij wordt van jouw nieuwe kookplaat!

De gemakkelijke bediening en snelle opwarming maakt dat jij al goed overweg kan met deze inductiekookplaat. Daarnaast ziet het toestel er ook nog mooi uit.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel kookplezier toe!

j****@c***** 26-07-2023

aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Verrassend goed werkende inductie 2-pits vrijstaande kookplaat. Werkt snel en verwarmt uitstekend.
ideaal voor studentenkamer. Eenvoudig te bedienen, makkelijk schoon te maken. Weinig geluid vd ventilator.

Pluspunten

• snel warm
  • eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 27-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat doet het ons goed om te lezen dat je zo blij bent met jouw nieuwe inductiekookplaat 😀
De kookplaat werkt snel en stil en is daarnaast ook gemakkelijk schoon te maken. Een ideale kookplaat voor op de studentenkamer!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je veel kookplezier toe!

h********@g******** 20-07-2023

Heel fijn product

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Dit is een fijn product heel handig in gebruik ook voor de minder ervaren kok.
Duidelijke gebruiksaanwijzing erbij.
Voor mij een heel mooie en fijn kookplaat.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• Duidelijk display makkelijk in gebruik
  • Snel warm

Officiele reactie van Atag 21-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat zo goed bevalt!

De kookplaat is naast gebruiksvriendelijk gelukkig ook nog mooi om te zien. Zeker niet onbelangrijk 😉

We wensen je heel veel kookplezier toe!

f*************@o********** 19-07-2023

Top kookplaatje voor camping

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Het is een mooi klein kookplaatje voor 2 pannen . Ik gebruik hem op de camping en je kan hem instellen op temperatuur koken of vermogen , aansluiting op camping is 10 ampere en 240 volt dus 2400 watt
Je ziet op de display dat je bv. 1600 wat gebruikt en blijf dan onder maximum van 2400 watt.
Heel handig dus
Gr. Frans.

Pluspunten

• Instelbaar op temperatuur en of vermogen
  • Compact
  • Bedienings gemak

Officiele reactie van Atag 20-07-2023

Beste Frans,

Bedankt voor deze topscore! Wat handig dat deze kookplaat zo goed van pas komt op de camping. Natuurlijk ideaal al jij ook hier lekkere gerechten op tafel kunt zetten!

Wij wensen jou heel veel kook- en vakantieplezier!