De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 130 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV12ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**k@h**l.com 29-09-2022

Goed produkt

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik heb deze Etna ondertussen bijna 2 weken gebruikt. Met volle tevredenheid wegens gebruikgemak en goede kwaliteit/prijs verhouding. Na registratie via de Etna link krijg je een verlengde garantie tot 5 jaar. Een aangename verrassing. Super!

Pluspunten

• Gebruikgemak
  • Schappelijke prijs

b**r@g**l.com 26-09-2022

ter vervanging aardgas

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

gekocht ivm stijgende energie prijzen. tot nu toe geen enkele spijt en het werkt perfect . snelle opwarming. overweeg een inbouw inductie kookplaat aan te schaffen en het gas te verwijderen uit mijn keuken.

Officiele reactie van Atag 27-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Een reviewscore van een 10, daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Leuk om te lezen dat de KIV12ZIL heeft bij kunnen dragen aan de positieve overstap ervaring naar elektrisch koken. Hartelijk dank voor de mooie feedback.

D.M. 25-09-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Deze kookplaat is veel sneller dan gas. Even wennen aan de knoppen en het geluid, maar ik sta verbaasd over de snelheid .Heb deze inductiekookplaat nu 2 weken en ben zeer tevreden.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • makkelijk schoon te maken

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de kookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

p**o@g**l.com 25-09-2022

Verrassend makkelijk

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Even wennen aan het koken op inductie na altijd gas gebruikt te hebben. Werkt goed en snel, eten is zo klaar en makkelijk schoon te maken. Wil eigenlijk niet meer anders!

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de kookplaat. We wensen je veel kookplezier toe.

t**k@h**l.com 25-09-2022

Goede tweepits inductie-kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

goed product en makkelijk te bedienen en schoon te houden.Maskt ook weinig geluid

Pluspunten

• wienig geluid
  • makkelijk onderhoud van het glas

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van de kookplaat.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Martin 23-09-2022

Goed alternatief voor op gas koken

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Gekocht ivm met bezuinigen op gas. Nog geen minuut spijt van gehad. Warmt snel op en is prima te regelen. Gas gebruiken we haast niet meer. Hadden wel het geluk dat de aanwezige pannen al geschikt waren voor inductie. Kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Makkelijk in te regelen

Beste Martin,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en je geen spijt hebt van deze keuzen. Het doet ons goed dat je deze kookplaat aanraadt voor andere.
We wensen je veel kookplezier toe.

Nathalie 19-09-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Van het gas afgegaan. Voor het eerst op inductie. Was er huiverig voor en moet ook wel wennen, maar stukken beter dan elektrisch van mijn moeder. Daar kan ik niet aan wennen. Deze Inductieplaat wordt heel snel warm en is goed te regelen. Twee kookzones meer heb ik zelf helemaal niet nodig, dus lekkere ruimte winst in de keuken. Ook mooi dat ik mijn huidige stopcontact gewoon kan blijven gebruiken anders was koken op inductie voor mij nog niet mogelijk

Officiele reactie van Atag 21-09-2022

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Overstappen van gas naar inductie, dat is inderdaad even wennen!
Fijn dat het tot nu toe zo goed bevalt.
En natuurlijk ideaal aan deze kookplaat is de ruimte die je overhoudt.

p**r@g**l.com 19-09-2022

Vooral het gebruik van mijn koekenpan is een vooruitgang vergeleken met koken op gas. Voorheen waren mijn kwaliteits- koekenpannen binnen een jaar in het centrum van de pan verbrand en versleten door de gasvlam. Met inductie is de hitte veel meer verdeelt over de hele bodem tijdens het koken. Een nadeel vind ik het nadrukkelijk aanwezige geluid van de ventilatoren bij koken opinductie. Ik weet niet of andere kooktoestellen dit ook in deze mate hebben
Officiele reactie van Atag 21-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review achter te laten.
Fijn dat het koken op inductie zo goed bevalt.
Een gasvlam geeft inderdaad op den duur wat schade aan de pannen, bij inductie heb je hier geen last van.
De ventilatoren zijn belangrijk om de kookplaat te koelen tijdens het gebruik, iedere inductiekookplaat heeft koeling nodig van de elektrische onderdelen voor een goede werking.

a**n@h**l.com 15-09-2022

Elegant

Mooie apparaat, Elegant, slim ,Goed prise
Hoog kwaliteit, Veilig voor kinder

Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie beschrijving van de KIV12ZIL Hartelijk dank voor de mooie woorden en de maximale reviewscore! Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt.

a**s@z**o.nl 15-09-2022

Een prima product, werkt heel goed!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Nu voor de eerste keer ermee gekookt!
Ben er nu al zo blij mee!
Verwarmt heel snel de pan.

Pluspunten

• Verwarmt snel
  • Veiligheid

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat je zo blij bent met de kookplaat. Klant blij, wij blij! Bedankt voor de enthousiaste review met maximale score.

Zaamslag 15-09-2022

Fluitje van een cent

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Vandaag de inductiekookplaat voor het eerst gebruikt. De instructies waren duidelijk en zelfs voor een digibeet als ik was het een fluitje van een cent om vertrouwd te raken met dit hedendaagse kooktoestel. Omdat het na één dag moeilijk is om een tien uit te delen, zal Etna het moeten doen met een negen. Lof voor dit apparaat van Nederlandse bodem!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snelheid

Beste heer/mevrouw,

Voor die 9 doen wij het graag hoor! Wij zijn heel blij met deze mooie feedback en reviewscore. Fijn om te lezen dat de kookplaat aan al jouw wensen voldoet.

Veel kookplezier gewenst!

Demonseye 15-09-2022

De nieuwe manier van koken.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi product wat makkelijk te gebruiken is. Neemt niet veel plaats in in de keuken en is anders goed te verplaatsen. Koken gaat nu makkelijker maar vooral ook sneller. Een goede aankoop. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• weinig ruimte nodig
  • eenvoudige bediening
  • koken gaat nu sneller en dus goedkoper

Beste Demonseye,

Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Natuurlijk zijn wij erg blij met zo'n mooie reviewscore én het feit dat jij zo tevreden bent over de kookplaat.

k**e@g**l.com 14-09-2022

Top kookplaat voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Vanwege de hoge gasprijzen deze 2 pits 1 fase kookplaat gekocht als zolang vervanging voor het gasfornuis. Ik moet zeggen top. Het warmt snel de pan en het eten.Is ook makkelijk schoon te houden. Makkelijk neer te zetten en aan te sluiten met een normale stekker (1fase).

Pluspunten

• eten snel warm
  • makkelijk schoon te houden
  • automatische pan detectie
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• nog geen
Officiele reactie van Atag 15-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat u voor Etna heeft gekozen bij de aanschaf van een inductiekookplaat. Fijn dat het gebruik en onderhoud ook goed bevallen.
Wij wensen je nog veel kookplezier.

Kim

r**m@o**t.nl 12-09-2022

Een aanrader voor inductie koken.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi produkt en een genot om mee te werken. De bediening is zeer eenvoudig. Wel even wennen aan de snelheid waarmee het koken nu gaat. De smaak van mijn steak is nu ook veel beter.
Zelfs de pannen voor deze manier van koken zijn makkelijker te reinigen.
Zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Begint na het koken soms spontaan te ventleren.

Officiele reactie van Atag 14-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review, een 10!
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
De eenvoudige bediening, het mooie design en natuurlijk het eenvoudige onderhoud bevallen jou goed.

r**l@s**t.be 12-09-2022

Fantastisch mooi en goed product

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi ogend product, werkt perfect, doet wat het moet doen en is eenvoudig in gebruik. Je krijgt ook 5 jaar garantie na registratie. Ben heel tevreden met dit product.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Doet zijn werk snel en goed

Officiele reactie van Atag 13-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, de gebruiksvriendelijkheid en onze garantievoorwaarden. Bedankt voor de mooie review.

Heidi 08-09-2022

Prima Glad.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik heb de ETNA KIV12ZIL gekocht en ik vind het een heel goed Inductie kook plaat. IPV gas, liever op electriek. Het is makkelijk te schoonmaken en fijn om te koken.

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste Heidi,

Een 10! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Fijn om te lezen dat de Plug & Cook kookplaat zo goed bevalt. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een tevreden klant.

Veel kookplezier gewenst!

Arno Grünewald 06-09-2022

Fijn gasvrij koken voor een zachte prijs

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Op zoek naar mogelijkheden om zo min mogelijk gas te gebruiken, zonder de electriciteitsrekening te laten ontploffen, kwamen wij uit bij de ETNA KIV12ZIL.
Inductie is de meest efficiënte en snelle manier van koken, en € 139 is voor een inductiekookstel met 5 jaar garantie geen geld.
Wij hebben de gaskraan van ons gasfornuis dichtgedraaid, en de ETNA KIV12ZIL bovenop de glazen klep gezet.
Let er bij gebruik op dat je geen andere grootverbruikers (waterkoker, oven, koffiezetapparaat) op dezelfde groep aan hebt staan.
Mocht je, zoals wij, een verlengsnoer nodig hebben, neem er dan een van voldoende capaciteit.
3x1.5 mm2 minimaal, die van ons is 3x2.5 mm2.
De ventilator is wat lawaaiig, en een lekgootje rondom ware bij overkoken prettig geweest, maar voor de prijs is de ETNA KIV12ZIL een wel heel laagdrempelige entree tot de fijnste manier van koken.

Pluspunten

• inductie (snel, koel en zuinig)
  • gasverbruik 0
  • makkelijk schoon te maken (bakt niet aan)

Minpunten

• lawaaige ventilator

Officiele reactie van Atag 07-09-2022

Beste Arno,

Dank je wel voor deze review. Wat goed te lezen dat je voor een inductiekookplaat van ETNA hebt gekozen om het gasgebruik te verminderen. Leuk ook dat je aangeeft dat koken op inductie de fijnste manier van koken is. Wij wensen je natuurlijk heel veel kookplezier toe!

Chantal

m**y@v**l.nl 03-09-2022

bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Super-apparaat voor een gunstige prijs!
Zit er strak uit en eenvoudige bediening.

Officiele reactie van Atag 05-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie design en het gebruiksgemak.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

m**5@h**l.com 03-09-2022

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Na twee andere kookplaten die niet bevielen , kreeg ik een tip om de Etna te proberen.
Bevalt uitstekend, mooie uitvoering, zeer aan te bevelen.
Officiele reactie van Atag 05-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dat was een fijne tip! Zeker na zoveel pech met de vorige kookplaten.
Wij zijn blij dat de ETNA kookplaat jou zo goed bevalt!

C**m@z**o.nl 01-09-2022

Beval heel goed Zeer tevreden maak weinig geluid Heel snel warm Heel veel sneller als oppas Dus bespaar op gasrekening Daarom heb ik het gekocht
Officiele reactie van Atag 02-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite nam om deze review te schrijven.
Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Wat fijn om te lezen dat jij tevreden bent over het geluidsniveau en de snelheid van het koken.

Clunk 04-09-2022

"Heel veel sneller als oppas" ???
Goed te lezen dat de plaat weinig geluid maakt, dat is de meest gehoorde klacht bij inductieplaten.
Mijn Inventum was ook heel lawaaiig (ventilatorgeluid), dus ik zoek nu een rustigere.
Maar wat betekent "Heel veel sneller als oppas" ?