ETNA KIV12ZIL - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
vrijstaand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV12ZIL op Kieskeurig.nl.

Victor 13-10-2019

Strak design, weinig geluid!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Onlangs dit product gekocht. Na bijna een maand kan ik zeker zeggen dat dit apparaat zeker zijn geld waard is. De strakke, elegante look gecombineerd met de vrij stille ventilatoren maken deze vrijstaande inductiekookplaat tot een toppertje!
1 puntje: de linker kookplaat gaat maar tot 2000 watt. Zoek je een plaat met meer vermogen, dan kan je beter verder kijken.

Pluspunten

• Strak design
  • Vrij stil voor een inductieplaat

Minpunten

• max vermogen 2000
  • Glasplaat wordt snel vies door oa vingers

Officiele reactie van Atag 14-10-2019

Beste Victor,

Bedankt voor deze review. Fijn dat deze vrijstaande kookplaat zo goed bevalt.
Wij wensen u veel kook-plezier en kookgemak.
Webcare Team ETNA

Roy van de Wiel 05-09-2020

Prima aankoop en betrouwbaar en mooi product.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Vanwege enkele allergieën moeten wij meerdere verschillende maaltijden maken. Om die reden hadden wij regelmatig aan 4/5 pitten niet voldoende op onze inductiekookplaat. Om die reden op zoek gegaan naar een extra en losse/vrijstaande inductieplaat met liefst 2 extra pitten. Omdat Etna 5 jaar garantie geeft op haar product, onze ervaring met Etna goed is, en het design er tevens netjes uitziet gegaan voor deze inductieplaat. Tevens zou deze kookplaat ook de kleinere steelpannen aankunnen in tegenstelling tot concurrerende merken waar ik in de reviews las dat kleinere pannen niet herkend werden.De plaat ziet er inderdaad erg mooi uit met het rvs randje in het midden. Totaal 3500 Watt vermogen waarbij de linkse pit 2000 Watt vermogen levert en de rechts 1500 Watt. Boostfunctie heb ik ook niet kunnen vinden maar heb je ook niet nodig want op vol vermogen gaat het echt wel snel.Makkelijk schakelen tussen vermogen Watt en temperatuur. Tevens is een timer aanwezig.Nog een positief punt van deze kookplaat is dat als je het vermogen omlaag brengt als iets aan de kook is dat deze ook laag is. In reviews bij andere apparaten las ik dat de laagste stand nog te hoog was en voedsel/water door bleef koken. Dat is bij deze plaat niet aan de orde. Dus een sausje kan je prima op laag vermogen warm houden.Geluid is prima en inductiegeluiden horen er nu eenmaal bij. Dit is absoluut niet storend.Mocht u twijfelen voor welke plaat u gaat dan kan ik deze Etna zeker aanraden.

Pluspunten

• Kleinere diameter pannen zijn geschikt
  • Laag vermogen is ook laag
  • 5 jaar garantie
  • Schoonmaken en design

Officiele reactie van Atag 07-09-2020

Beste Roy,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wensen je heel veel kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Mis 27-08-2020

Mooi model

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi model inductiekookplaat, handig in gebruik. Warmt snel op en maakt niet veel geluid. Vertrouwde kwaliteit van Etna, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooi

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste Mis,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. Veel kookplezier.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

rrarobert 12-05-2020

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Na een paar maanden deze inductie kookplaat gebruikt te hebben kan ik zeggen dat het een geweldige aankoop is. Design is en blijft mooi, handig in gebruik, eenvoudig te reinigen.
In het begin was de overstap van gas naar elektrisch even wennen maar dat gaat nu geweldig en vooral sneller. Dus ook besparing van energiekosten. Mooi meegenomen!
Was aanvankelijk bang dat 2 pitten onvoldoende zou zijn, maar door de snelheid van opwarmen valt dat ontzettend mee.

----------------------------------------------------------
Eerdere review 23-1-2020:

Eenvoudig te bedienen inductiekookplaat voorzien van normale stekker. Strak design, makkelijk schoon te maken. Warmt met max. 2000 Watt snel op, temperatuur goed regelbaar.

• Snelheid
  • Eenvoudige reiniging

Officiele reactie van Atag 13-05-2020

Beste rrarobert,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Nog blijer worden we van het feit dat je in alle opzichten tevreden bent! Veel kookplezier gewenst op deze fraaie kleinere kookplaat.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

ed 03-01-2020

kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

ik heb het apparaat sinds een paar weken maar het werk naar prima en is makkelijk te bedienen en overzichtelijk.

Pluspunten

• makkelijk
  • veilig

Minpunten

• geen kunnen ontdekken
  • geen kunne ontdekken

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Ed,

Goed te lezen dat deze kookplaat zo naar wens is. Bedankt voor het plaatsen van de review. Veel kookplezier. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA