• Best Reviewed jan 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 109 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV12ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jolientje 09-08-2022

Super handig en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooi voor de kleine en snelle keuken als je maar twee pannen tegelijk wil gebruiken. Super bediening. Heel tevreden!

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Snel warm

Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste Jolien,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk om te lezen dat jij zo blij bent met jouw aankoop.
Inderdaad ideaal voor de kleine keuken!
Ook de eenvoudige bediening valt bij jou in de smaak.

h**a@g**l.com 09-08-2022
Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Prima apparaat. Makkelijk in gebruik en onderhoud en milieu vriendelijk. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
Het gebruiksgemak en eenvoudige onderhoud bevallen jou goed.

Nel H 07-08-2022

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Fijne kookplaat heb altijd op gas gekookt maar met deze kookplaat ben ik sneller klaar met koken.
En daarbij is hij ook nog gemakkelijk schoongemaakt.
Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Snel klaar met koken
  • Gemakkelijk schoon te maken

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste Nel,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de snelheid van het koken en natuurlijk ook met het eenvoudige schoonmaken.

a**t@g**l.com 04-08-2022

minder gas? inductie kookplaat ideale oplossing

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Zeer blij met deze inductiekookplaat. Goede oplossing om het gas niet meer te gebruiken gezien de hoge gasprijzen.
We hebben er een plaat ter grootte van de gaskookplaat opgelegd, ter versteviging ondergrond. Ideaal.

Pluspunten

• compact

Officiele reactie van Atag 05-08-2022

wow, een 10! Bedankt.
Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat het koken op inductie zo goed bevalt.
Je bent tevreden over het gebruiksgemak en het mooie design, daar worden wij ook blij van!

Wij wensen jou heel veel kookplezier.

brigitte 03-08-2022
Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Mooie makkelijk te bedienen kookplaat.
Ideaal om gas te sparen omdat we zonnepanelen hebben

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Spaart gas
  • Kan op een gewoon stopcontact

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste Brigitte,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jou inductiekookplaat, dat is waar wij het allemaal voor doen.

k**s@g**l.com 03-08-2022

Super inductie-kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Wij kochten de inductiekookplaat om minder gas te gebruiken! Inductie is even wennen maar door de eenvoudige bediening leer je de Etna-kookplaat snel kennen en biedt het veel gemak! Snel een prachtig kookresultaat!
Prima product dat zijn geld meer dan waard en snel terug verdiend is! En na registratie nog 5 jaar garantie ook! Super service van Etna die achter zijn producten staat!
Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Uitstekend resultaat
  • Mooie vormgeving
  • Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
  • Verlengde garantie

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking en gebruiksgemak van de inductiekookplaat.

r**s@g**l.com 02-08-2022

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Ik wilde een inductie kookplaat bij mijn gas kookplaat. Mijn keuze is op deze Etna gevallen ivm met de kwaliteit van Etna.
De kookplaat doet het prima alles kookt en bakt zeer snel, voldoende vermogen en ook goed te doseren als er minder warmte nodig is.
De timers werken ook prima, zeer handig om het niet te vergeten als je iets kookt.
Kookplaat ziet er mooi uit en makkelijk schoon te houden na gebruik, kortom een aanrader .

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

erg leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent en de kookplaat aan zou raden!
Jij hebt de functies zoals de timers al goed onder de knie!
En wat natuurlijk ook erg fijn is, dat de kookplaat zo makkelijk en snel schoon is.

m**k@g**l.com 02-08-2022

Beter dan verwacht

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Deze inductie al een maand in gebruik. Ik heb deze bewust gekozen, omdat het 2 verschillende pits heeft (2000 en 1500), het maakt geen herrie en het ziet er degelijk en imposant uit. Na een maand vind ik deze kookplaat een goede aankoop. Mijn allereerste indruk was: hij is sneller dan een waterkoker!! En inderdaad hij maakt ook geen lawaai, wat eruit komt na het koken is niet storend, wat geruis. Heel makkelijk schoon te krijgen. Ik kocht deze plaat om minder op duur gas te koken, na een maand blijkt dat ik alleen maar deze inductie had gebruikt en geen gas. Zo goed ging het allemaal, nog steeds erg blij mee.

Pluspunten

• Werkt stil
  • Elegant ontwerp

Officiele reactie van Atag 03-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA!
En je hebt ook nog de moeite genomen om te delen wat jouw ervaringen zijn, bedankt.
Fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en het mooie design.

d**k@c**o.nl 01-08-2022

Tevreden aankoop ETNA inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Afgelopen maand het huis van mijn moeder leeggehaald omdat mijn 81 jarige moeder na een beenamputatie niet meer zelfstandig thuis kon blijven wonen.
Tijdens het leeghalen van de woning kwam ik het oude gasfornuis tegen wat mijn moeder al haar hele leven lang in bezit had en nooit weggedaan.
Het merk van het fornuis bleek een ETNA gasfornuis te zijn en deze had nooit dienst geweigerd.
Vanwege deze staat van dienst heb ik het fornuis een tweede leven gegund en overgebracht naar de historische vereniging in mijn woonplaats.
Toen besefte ik dat onze volgende aanschaf een ETNA moest zijn en daarom deze aankoop.
Vanwege de gasprijzen zijn we overgegaan op elektisch koken en de ETNA inductiekookplaat voldoet uitstekend, zoals verwacht.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Vertrouwd merk

Minpunten

• Nvt

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Wat leuk om te lezen dat jouw moeder zolang heeft kunnen genieten van haar ETNA fornuis en dat je hierdoor zelf ook voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken.
We wensen je vele jaren kookplezier toe!

Berry Jonkers 01-08-2022

Perfecte inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Om het gasverbruik te minderen deze 2 pits inductie plaat gekocht. De bedoeling was om eerst te proberen of het bevalt om met inductie te koken. Het is geweldig om op deze manier te koken. We hebben inmiddels besloten om over enkele maanden volledig over te gaan naar inductie koken. Nieuwe pannen hebben we inmiddels gekocht. En om op die manier minder gas te verbruiken is ook een motivatie. Maar vooral toch het kookproces op zich. Alles goed te regelen en gemakkelijk schoon te maken. Binnenkort eerst een 2 fase aansluiting maken voor een 4 pits inductie kookplaat.

Pluspunten

• Goed regelbaar
  • Prettige bediening
  • Mooi uiterlijk

Beste Berry,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat en wij jou hebben kunnen helpen met het maken van de overstap van gas naar inductie koken.
We wensen je veel plezier deze en je jouw toekomstige inductiekookplaat.

Ger van der Steen 31-07-2022

Aangenaam verrast.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Het apparaat overtreft mijn verwachtingen. Opvallende pluspunten zijn:
- De opwarmsnelheid van de pannen.
- De stabiliteit van de regeling, ook bij lagere vermogens.
- Met de timerfunctie kun je voorkomen dat het voedsel te lang gaart of droog kookt.
- Met de temperatuurinstelling is het zelfs mogelijk om "au bain marie"-achtige omstandigheden te creëren.
(Deze functie is vrij uniek voor inductiekookplaten. Waarom eigenlijk?)
- Eenvoudig schoon te maken.
Een en ander heeft me doen besluiten, mijn vierpits gaskookplaat te vervangen door een vierpits ETNA inductiekookplaat.
De zichtbaarheid van de tiptoetsen zou nog een punt van verbetering kunnen zijn.

Pluspunten

• Snelheid van opwarmen
  • Stabiliteit, ook bij lage standen.
  • De Timerfunctie voor een "vergeetachtige"
  • De vrij unieke temperatuurregelfunctie
  • Schoonmaakgemak

Minpunten

• zichtbaarheid van tiptoetsen

h**n@g**l.com 30-07-2022

Heel mooie en fijne kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Hele fijne kookplaat en ook een perfecte styling.
Goed te regelen en heel snel. Een echte aanrader.

Minpunten

• Geen minpunten gevonden.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop en deze aanraadt voor andere.

PJ 30-07-2022

Top toestel met alle nodige functies

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Top toestel! heeft alles wat ik wou om zuinig met inductie te koken, zoals o.a. timer waarbij toestel automatisch afslaat, ook wanneer pan wordt weggenomen maar ook snel weer aan indien je de pan binnen een aantal tellen terugplaatst. Je kan ook kiezen om op graden te koken, perfect omspringen met je energie, bijvoorbeeld om op het kookpunt te blijven zonder steeds te moeten verhogen of verlagen op gevoel. Voldoende groot toestel voor alle potten en pannen, zelfs mijn grote wokpan!
Ideaal om bij zomerse temperaturen gezellig samen buiten te koken :-)

Beste Pj,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. Leuk om te lezen dat de inductiekookplaat naar behoren werkt.

1**e@h**e.nl 26-07-2022

Even wennen

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Voor we een dure aanpassing in de meterkast maken eerst maar eens proberen of het bevalt dat Induktiekoken/bakken .Na 2 weken wennen zijn we er uit : PRIMA en makkelijk schoon te houden .Absoluut geen spijt van !!!

Officiele reactie van Atag 27-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat. We wensen je veel kookplezier toe.

i**e@g**l.com 24-07-2022

Koken wordt nog leuker!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Het werd zo langzamerhand tijd om uit te zoeken of inductie-koken voor mij een goed alternatief zou zijn voor het koken op gas. Daarom deze vrijstaande kookplaat aangeschaft. En ja, inductie blijkt een geweldig alternatief. Koken is nog leuker geworden (en zeker ook sneller)! De plaat is makkelijk schoon te maken, de gebruiksaanwijzing is heel duidelijk (alle piepjes worden verklaard), de naam Etna staat borg voor kwaliteit en de 5 jaar garantie is een bonus. Ik ben heel blij met deze aankoop.

Minpunten

• Kan geen minpunten noemen.

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review en mooie 10! Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

h**a@z**o.nl 24-07-2022

Prima apparaat, bevalt erg goed!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Update: Was erg makkelijk om met het apparaat te leren omgaan. Eten is snel warm, handvaten van pannen blijven koud, super. En we besparen gas…. Mocht ik aan een andere keuken toe zijn, ga ik zeker naar de apparaten van Etna kijken….werkt perfect.

-------------------------------------------------------------------------

Review 05-04-2022
We zijn al wat ouder en zagen op tegen overstappen op koken op inductie, maar de stijgende gasprijzen hebben dat duwtje gegeven. Apparaat is bezorgd ( op afgesproken tijd en goed verpakt) en direct was duidelijk hoe het werkt. Instructieboekje geeft veel tips. Koken is snel en makkelijk. Apparaat is gebruiksvriendelijk en redelijk stil ( afzuiger maakt meer lawaai). Mochten we tot de aanschaf van nieuwe keuken gaan, gaan we zeker over op een apparaat voor inbouw. En we weten al van wie! Aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Kan gewoon op bestaand stopcontact
  • Makkelijk schoonmaken
  • Past boven op bestaand gasfornuis
  • Handvaten blijven koel

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

wat leuk dat je een update geeft nu de kookplaat een tijdje in gebruik is.
Fijn dat het koken op inductie zo goed bevalt!
Leuk dat, zodra het nodig is, jij aan ETNA zal denken.

f**g@z**o.nl 24-07-2022

reactie van een tevreden mens

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Het product (dubbele inductieplaat) wordt geleverd in robuuste verpakking waarbij geen extra "omdoos" nodig is.
Goed over nagedacht!
De handleiding is beknopt, maar desondanks informatief zodat het product onmiddellijk en zonder mankeren in gebruik kon worden genomen.

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat.

J en C 23-07-2022

Heel blij mee!

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

We willen minder op gas koken vandaar deze aanschaf. Het is een mooi apparaat en super makkelijk in gebruik. We konden er al meteen goed mee overweg. Reageert snel op temperatuursverhoging of -verlaging. Heel fijn dat ie zelfs op 60 graden ingesteld kan worden. Ideaal om bv. bouillon te trekken. Heel blij met onze aankoop!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

j**9@g**l.com 23-07-2022
  • Product gekregen

Zeer zeker een aanradertje

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Het merk ETNA is al jaren een begrip. Mijn ouders stonden erop, dat ik een kookplaat van dit merk moest aanschaffen. Het is een mooi en praktisch apparaat in gebruik. En een goed alternatief om van het gas af te gaan.
Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Praktisch
  • Vormgeving
  • Functies

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je onze kookplaat hebt aangeschaft op aanbevelen van andere en je tevreden bent hiermee. Dat we jouw overstap van gas naar inductie koken positief hebben kunnen beïnvloeden, is waar wij het allemaal voor doen.

h**n@g**l.com 20-07-2022

Heel fijn apparaat.

Geschreven voor: ETNA KIV12ZIL

Een heel fijne kookplaat, zowel qua vormgeving als gebruiksgemak.
Na een kort gebruik van een andere aanbieding van een goedkope inductie-plaat besloten om over te gaan tot de aanschaf van een een kwaliteitsproduct.
De installatie is heel makkelijk en hij neemt heel weinig ruimte in, terwijl je een volledige maaltijd hierop kunt koken.
Werkt heel snel en is makkelijk schoon te maken.
Het enige wat niet in de doos zat was een gebruiksaanwijzing, hetgeen de vele mogelijkheden wel een gemis is.
Via internet deze gedownload.
Zeker een aanrader, mede gezien de vele aanbiedingen die je ziet wat betreft de prijs.

Minpunten

• geen minpunten gevonden

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, Wow! Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het design en gebruik. Plug & Cook, makkelijker kan het niet. Fijn om te lezen dat je de gebruiksaanwijzing nog via internet hebt kunnen downloaden.
Wij wensen je nog vele jaren kookplezier!

Kim