Mestic koffie cup machine me-80

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mestic koffie cup machine me-80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

e***@v********* 09-08-2022

Miskoop

Slechte machine ,trilt en maakt heel veel lawaai.
Ook komt er lauwe koffie uit.

Minpunten

• Lawaai
  • Trillen

freek 06-04-2022

Goede aankoop

Fijn apparaat . Zet lekkere koffie. Wel eerst goed doorspoelen en de hoeveelheid water instellen .
Goede prijs via "de Vrijbuiter.

Pluspunten

• prijs
  • lekkere hete koffie

m******@g******** 11-07-2021

Geweldige machine ,,

Ik heb voor in mijn caravan een koffiezetapparaat gekocht een Mestic M E 80 die heeft een laag vermogen de koffie smaak is geweldig .heb hem eerst thuis geprobeerd en wij vonden de koffie uit deze machine nog beter dan de machine die we thuis gebruikten .Alle lof voor deze machine !!

Pluspunten

• Geweldig

m******@g******** 04-07-2021

Ik heb een Meetic. Gekocht maar geen enkele cup past ik krijg b.v. Bij lor minimale koffie

m**************@h********** 20-05-2021

Apparaat pakt geen water, maar komt wel aan de onderkant wat water uit, doet dus eigenlijk niets??

Esther 31-08-2020

Mestic koffie cup machine me-80

Veel gelezen over deze machine wisselende revieuws ook.
Wij wilden een goed kopje koffie/cappucino op de camping.
Ben niet zo’n fan van filterkoffie of koffiepads dus we hebben dit apparaat gekocht.
We waren blij verrast koffie is lekker warm waterreservoir is goed voor 4 tot 6 espresso’s .
We nemen een losse melkopschuimer mee voor een heerlijke cappuccino.
Wij gebruiken de Starbucks cups by nespresso.

Pluspunten

• Niet te groot
  • Warme koffie

ger 52 25-08-2020

Matig en niet bedrijfszeker

Matig. Apparaat heeft je jaartje (vakantiegebruik) redelijk gebruikt. Nu beroerd. Meeste koffie verdwijnt in de lekbak.
Niet echt heet. Ondanks lage stroomgebruik is het een miskoop. Kost me nu al een vermogen aan mislukte koffie.
Ben nu op vakantie met een f linke voorraad cups in de caravan. Ga maar kijken voor een betrouwbaarder merk.

Pluspunten

• Laag stroomverbruik

Minpunten

• Onbetrouwbaar
  • Moeilijk in te stellen

Kor 24-07-2020

Slechte koffiemachine

Prachtige vormgeving maar na 3 weken is er op geen enkele manier nog een kopje koffie mee te zetten. Helaas moeten wegbrengen bij het chemisch afval.

WL 07-05-2020
  • Product gekregen

Kopje ergernis

Vreemd dat dit waardeloze apparaat verkocht wordt. Is niet in staat koffie in je kopje te krijgen. Lekbakje wordt wel snel gevuld. Allerlei cups geprobeerd. Hendel geleidelijk naar beneden doen. Hendel snel naar beneden doen. Maakt allemaal niet uit .

Pluspunten

• Wattage

Minpunten

• Doet simpelweg niet wat het moet doen

Paulien 17-10-2019

halve kopjes

Wat ik ook probeer, hij blijft halve kopjes koffie geven. Ik doe precies wat in boekje staat maar lukt niet.
Wat doe ik verkeerd? Als ik doe wat bij "persoonlijke instelling" staat geeft het 1 vol kopje en dan weer half.

HMAK 24-08-2019

Top apparaatje!

Superapparaatje! Goede koffie (even uitzoeken welk smaak favoriet is), handig in gebruik, handig van formaat, ideaal om mee op vakantie te nemen.
Ik ben helemaal geen koffiedrinker, behalve de echte espresso in Italie, maar nu met dit apparaatje en (nespresso) cupjes kan ik zo'n koffietje zelf ook maken. Melkopschuimer gaat uiteraard ook mee.
Idd eerste cupje gedeukt, maar gewoon nog kunnen gebruiken, even zorgen dat het cupje er goed in ligt en de hendel met beleid omlaag drukken.
Prijs is idd aan de hoge kant, wij hebben hem in de aanbieding kunnen kopen.
Raad het iedereen aan!

Pluspunten

• formaat
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

Joop 15-07-2019

Topding

Dat er niet mee te werken valt volgens de mensen in de twee review’s ligt hoogstwaarschijnlijk aan het inbrengen van de cups.
Ook mij gebeurde het bij de eerste malen koffie zetten dat de cups niet goed doorgedrukt werden.
De oorzaak was dat de beugel te snel naar beneden gedrukt werd en daardoor de cuphouder niet goed om de cup kwam te zitten.
Als de hendel rustig naar beneden gedrukt wordt komt de houder goed om de cup te zitten en werkt alles prima.
Geen inzicht leidt vaak tot onjuiste conclusies.

Frieda 15-07-2019

Geweldige koffiemachine

Wat een geweldige koffiemachine. We dronken dit jaar op de camping echt lekkere koffie. Koffiecupjes zijn overal, ook in het buitenland, verkrijgbaar. Voor ons waren die van de Lidl prima. Voor de cappuccino had ik mijn eigen melkschuimer meegenomen. Ik heb ook anderen op heerlijke espresso en cappuccino kunnen trakteren. Wij vinden het een prima aankoop. Totaal geen spijt van.

Pluspunten

• Klein en compact

Jenny 14-06-2019

Slechte gebruiksaanwijzing

Eindelijk is hij er dan, de espressomachine voor op de camping.
Nu, na 1 dag wil ik hem het liefst op de schroothoop gooien, wat een waardeloos apparaat! En dat voor 90 euro!
Geen enkele cup komt er goed door en al paar keer flinke overstroming gehad; ben blij dat ik mijn ‘gewone’ koffiezet apparaat ook bij me heb, gauw een pak snelfilterkoffie kopen,

Marijke 08-06-2019

Slecht apparaat

De Mestic koffie cup machine me-80 gekocht voor in de camper. Helaas een slechte ervaring. Het apparaat pakt niet op de goede wijze de cupjes mee met gevolg dat het cupje wordt ingedeukt. Of er komt alleen warm water of helemaal niets. In totaal 5x een bakje koffie kunnen drinken en 8 cupjes weggegooid omdat deze niet meer bruikbaar waren.

Minpunten

• Duur apparaat
  • Drukt cupjes niet goed door