Mestic koffie cup machine me-80 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Mestic koffie cup machine me-80 op Kieskeurig.nl.

Joop 15-07-2019

Topding

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

Dat er niet mee te werken valt volgens de mensen in de twee review’s ligt hoogstwaarschijnlijk aan het inbrengen van de cups.
Ook mij gebeurde het bij de eerste malen koffie zetten dat de cups niet goed doorgedrukt werden.
De oorzaak was dat de beugel te snel naar beneden gedrukt werd en daardoor de cuphouder niet goed om de cup kwam te zitten.
Als de hendel rustig naar beneden gedrukt wordt komt de houder goed om de cup te zitten en werkt alles prima.
Geen inzicht leidt vaak tot onjuiste conclusies.

Paulien 17-10-2019

halve kopjes

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

Wat ik ook probeer, hij blijft halve kopjes koffie geven. Ik doe precies wat in boekje staat maar lukt niet.
Wat doe ik verkeerd? Als ik doe wat bij "persoonlijke instelling" staat geeft het 1 vol kopje en dan weer half.

HMAK 24-08-2019

Top apparaatje!

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

Superapparaatje! Goede koffie (even uitzoeken welk smaak favoriet is), handig in gebruik, handig van formaat, ideaal om mee op vakantie te nemen.
Ik ben helemaal geen koffiedrinker, behalve de echte espresso in Italie, maar nu met dit apparaatje en (nespresso) cupjes kan ik zo'n koffietje zelf ook maken. Melkopschuimer gaat uiteraard ook mee.
Idd eerste cupje gedeukt, maar gewoon nog kunnen gebruiken, even zorgen dat het cupje er goed in ligt en de hendel met beleid omlaag drukken.
Prijs is idd aan de hoge kant, wij hebben hem in de aanbieding kunnen kopen.
Raad het iedereen aan!

Pluspunten

• formaat
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs

Frieda 15-07-2019

Geweldige koffiemachine

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

Wat een geweldige koffiemachine. We dronken dit jaar op de camping echt lekkere koffie. Koffiecupjes zijn overal, ook in het buitenland, verkrijgbaar. Voor ons waren die van de Lidl prima. Voor de cappuccino had ik mijn eigen melkschuimer meegenomen. Ik heb ook anderen op heerlijke espresso en cappuccino kunnen trakteren. Wij vinden het een prima aankoop. Totaal geen spijt van.

Pluspunten

• Klein en compact

Jenny 14-06-2019

Slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

Eindelijk is hij er dan, de espressomachine voor op de camping.
Nu, na 1 dag wil ik hem het liefst op de schroothoop gooien, wat een waardeloos apparaat! En dat voor 90 euro!
Geen enkele cup komt er goed door en al paar keer flinke overstroming gehad; ben blij dat ik mijn ‘gewone’ koffiezet apparaat ook bij me heb, gauw een pak snelfilterkoffie kopen,

Marijke 08-06-2019

Slecht apparaat

Geschreven voor: Mestic koffie cup machine me-80

De Mestic koffie cup machine me-80 gekocht voor in de camper. Helaas een slechte ervaring. Het apparaat pakt niet op de goede wijze de cupjes mee met gevolg dat het cupje wordt ingedeukt. Of er komt alleen warm water of helemaal niets. In totaal 5x een bakje koffie kunnen drinken en 8 cupjes weggegooid omdat deze niet meer bruikbaar waren.

Minpunten

• Duur apparaat
  • Drukt cupjes niet goed door