Princess 242111 Grand Cafe Torino zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 242111 Grand Cafe Torino zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Jurgen1970 11-08-2007

Eerst lezen en dan gebruiken!!!!

Ook wij moesten er even aan wennen, maar dat probleem met het stopje komt niet omdat het apparaat niet deugt, maar omdat men niet weet hoe het werkt.
Er zit een hendeltje aan het bakje waar het filter ingaat, dit bakje moet je plaatsen met het hendeltje omhoog, vervolgens druk u het hendeltje op zijn plaats en borgt het bakje zichzelf en zult u zien dat de stop wel juist werkt!! prima bakkie koffie (1schep per kop) alleen ff wennen dat je geen filters meer moet gebruiken maar bijgeleverde vaste filter..........zoals ik al zei lekker bakkie hoor

peer57 04-08-2007

Goedkoop is ook hier duurkoop. Mijn Philips-koffiezetter ging na vele jaren kapot, en toen kocht ik deze: Er was een actie aan verbonden dat je gratis mocht gaan eten bij Humphries.
Om de haverklap vouwt het koffiefilter dubbel en werkt de koffiestop niet, zodat de koffie niet doorloopt.
Bovendien vind ik nu na twee drie maanden het apparaat nog steeds naar goedkoop plastic stinken.
Ik zit er echt over te denken om hem weg te doen en weer een fatsoenlijk apparaat te kopen.
De koffie die je er overigens mee zet smaakt goed en is goed warm, dáár niet van.

bornfree 13-04-2007

Wat een rot apperaat, stopper werkt niet na behoren.
Ook koffie zetten met filter, klapt het filter constant dubbel zodat je een zooi prut in je koffie hebt.
klepje open doen om water erin te doen is ook een ramp omdat dan al het water dat op het klepje zit er achter afvalt, dus kan je weer het aanrecht schoonmaken.

Waardeloos.....ga hem snel terug brengen.