Philips Koffiezetapparaat met geïntegreerde koffiemolen en timer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Koffiezetapparaat met geïntegreerde koffiemolen en timer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EH 19-12-2020

Mooi design maar niet praktisch

Het apparaat is mooi van vormgeving, redelijk compact. Maar....de gebruiksaanwijzingen in het NL zijn erg slecht! In het DE wordt het beter omschreven.
Groot nadeel is de aanduiding van water in het reservoir. Zit onder het klep aan de bovenzijde. Je moet goed licht hebben om te zien hoeveel water (kopjes) er in zit. Erg onhandig
Als er meer water in zit dan het aantal kopjes dat je wil zetten, neemt het apparaat toch al het water op.

Pluspunten

• compact uitvoering
  • mooi design
  • programmeerbaar

Minpunten

• aanduiding hoeveelheid water/kopjes
  • neemt meer water dan gewenste hoeveelheid kopjes
  • gebruiksaanwijzing

Liane 16-03-2019

Mooie vormgeving, slechte koffiesmaak

Dit is al de 2e koffiezetapparaat. De 1e was veel te heet, waardoor de koffiesmaak, het aroma verbrand smaakte. Het eeuwen duurde voordat de koffie drinkbaar was.
De 2e maalt veel te veel koffie, waardoor de koffie te sterk is. Heb alles al uitgeprobeerd, sterkte aangepast, maalgraad aangepast niets helpt.
Ik baal, heb veel geld uitgegeven en geen kwaliteit van koffie. Een dikke tegenvaller.
Kan gaat idd moeilijk weer onder de filter.
Ik raad het product niet aan.

Pluspunten

• keuze koffieboon
  • mooi design

Minpunten

• veel te sterk
  • kan moeilijk terug te plaatsen
  • maalt teveel koffie
  • slechte smaak
  • water alleen aan de rechterkant in te schenken.