Philips Grind & Brew HD7768 zwart, bruin - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7768 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Mar5726 04-03-2022

Perfecte koffie, mooi design

We zijn er superblij mee maar ineens sinds gisteren komt er heet water uit de onderzijde. Wij begrijpen het niet. Maar komt goed bij Philips dat weet ik zeker.

Vande Velde carl 26-01-2022

Teleurgesteld

Onze vorig koffiezet app van Philips was versleten, aangezien we heel tevreden waren van dit toestel, besloten we bij Philips te blijven. Na vele reviews bestelde we dit model.
Vol ongeduld snel uitpakken en gebruiken. Wat stellen we vast? je kan maar vullen tot 10 kopjes. Bij het sluiten van de filter deur blokkeert deze aan de bovenkant vd kan waarbij je de kan moet tegenhouden. Uithalen vd een volle kan lukt niet zonder morsen. (Anti druppel) maakt verwijderen vd kan niet éénvoudig, dit geldt ook voor het terugplaatsen.
Wij gebruiken koffiebonen van een zeer goed merk en gebruiken geen kraantjeswater voor de koffie. Bij lichtste instelling (1boon)gebruik het toestel heel wat bonen zodat de koffie al heel straf is. Bij de instelling van 2 is de filter zak voor 3/4 gevuld zodat de koffie echt heel straf is. De koffie smaakt niet zo heerlijk als met ons vorig apparaat daar worden we niet meteen warm van. Wij vinden het geen goede aankoop :-(

RoWok 26-01-2022

2 x terug geweest ter reparatie

4 maanden na aankoop m'n hele keukenkastje vol met water ivm een lekkend reservoir. opgestuurd, gemaakt en terug gekregen. na amper een maand na reparatie weer moeten opsturen ivm met een vastlopende maler. mijn leken verstand zegt dat het condens wat ontstaat bij het opwarmen van het water, de gemalen koffie ietwat vastplakt wardoor het niet lekker door kan " vallen" in het filter en waardoor het maalsysteem het er niet verder door kan drukken! Ik was zo klaar met dit apparaat dat ik alles heb bijgevoegd, incl. kwastje om schoon te maken, maar dat is het enige wat ik na reparatie niet terug gekregen heb. Bijgaand kregen wij een Franstalige verklaring over hoe en wat schoon te maken. ik spreek geen Frans! en na 2 potten koffie dat hele ding weer uitzuigen en schoonborstelen lijkt me ook wat overdreven...

KoffieMetRaaf 26-11-2021

Perfect koffieapparaat

Bijna wilde ik hem links laten liggen. Een aantal reviews gaf aan dat het apparaat een enorme herrie zou maken en als je maar 2 kopjes zette zou de koffie maar net warm zijn.

Dus ik als de brandweer die koffie direct drinken nadat hij gezet was, heel m'n mond verbrand.. Best heet dus.
En de herrie, tja volgens mij wil je graag dat je koffiebonen gemalen worden toch?! Als je geen herrie wilt koop je lekker kant en klare koffie, kan toevallig ook in dit geweldige apparaat.

Voor deze prijs doet hij alles wat hij moet doen, zelfs je koffie zetten op een vooraf ingestelde tijd. Wat wil een mens nog meer.

Moeke 5 12-09-2021

Fantastisch aparaat

Had eerst een ander machine niets waard nog geen 4 maand buiten gezwierd klarstein wat een misere deze nog niets van problemen mee gehad crem dela crem

Koekje bij? 27-01-2021

Een Lekker bakkie koffie

Mooi apparaat, gekocht omdat ik bonen koffie wil kunnen zetten maar ook het gemak wil hebben om ouderwets een pot koffie ineens te zetten. Maakt met het malen van de bonen wel wat geluid maar ik heb daar geen probleem mee. Er zijn voldoende mogelijkheden om de koffie af te stemmen op je eigen smaak. Ook fijn dat het apparaat na een vooraf ingestelde tijd uit gaat. Nu ruim 4 weken intensief in gebruik (vanwege het thuis werken). Geen spijt van de investering.

Zuidbroek 19-10-2020

Lekkere koffie gemakkelijk gezet

Had zelf al een aantal maanden een Philips Grind&Brew HD 7768/80 koffiezetapparaat en was en ben daarmee erg tevreden en ook de gasten waren enthousiast over zowel het apparaat als de koffie. Daarom nu een eender type voor de kinderen gekocht.

Scholma 11-06-2020

Het geeft heerlijke warme koffie.

Het apparaat voldoet prima, een minpuntje is dat de koffiekan moeilijk onder de filter weg wil en ook er weer onder.

Jon60 25-04-2020

Makkelijk een lekker bakkie

Dit apparaat is zeer makkelijk in te stellen waardoor de zoektocht naar wat is de lekkerste koffie voor mij, welke instelling past daarbij, zeer makkelijk is. Alles is in te stellen; grofheid maling van de bonen, sterkte, hoeveelheid water. Het malen zelf maakt logischerwijs geluid maar vergeleken bij mijn vorige apparaat, een Cuisinart, valt het reuze mee en is niet storlend. De koffie is goed warm en blijft dat ook langere tijd op de warmhoudstand zonder dat het vieze koffie wordt.
Het reinigen van het gemalen koffie kanaal gebeurt min of meer automatisch en dat is luxe voor mij, ben dat niet gewend geweest.
Het apparaat ziet er zeer mooi uit in de koperuitvoering. Geweldige machine!

Peter_ 07-03-2020

Ziet er goed uit, werkt ook prima.

Wat ik wil zeggen het werkt perfect, zet de juiste koffie en ook de instellingen zijn gemakkelijk in te stellen.
Minpunten is dat je voorzichtig moet zijn met het waterreservoir te vullen.
En met malen maakt hij heel veel herrie ik ga even ander vertrek in, is echt irritant.

Yd1310 31-12-2019

Voldoet geheel aan onze verwachtingen

Gezocht en gevonden! De voordelen van de mogelijkheid om bonen te gebruiken en toch voor meerdere mensen in 1 tijd koffie kunnen zetten. De max!

Bruno62 20-12-2018

Excellent rapport qualité/prix

Au déballage, une impression immédiate de robustesse se dégage. La robe noire bien connue et la partie cuivre sont super jolies. Les coins arrondis donnent un air de machine professionnelle. En suivant le mode d'emploi, on se familiarise très vite avec son utilisation. J'en suis très content. Je la recommande en cette période de fête!

ChielVM98 20-12-2018

Mooi design maar duur

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips grind & brew is super van design, functionaliteit en super lekkere koffie. Wel vrij duur voor niet veel extra functionaliteiten tegenover een normaal koffiezetapparaat. De timerfunctie is heel handig, en heel de machine is gemakkelijk in gebruik. Na enkele dagen volledig vertrouwd met het gebruik. De koffiekan past soms nogal moeilijk op de warmhoudplaat, maar dit is gezn groot probleem. Indien design belangrijk is, en je het niet erg vind om hier iets meer voor te betalen raad ik dit apparaat zeker aan!

kikine 14-12-2018

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zet uitstekende koffie. Gaat piepen zodra de koffie klaar is, vinden wij erg fijn. Makkelijk te bedienen. Ingieten van water moet met een beetje beleid, anders giet je het er snel overheen. Dmv een blokjes systeem zie je precies hoeveel water je erin hebt gedaan. Schakelt na een half uur automatisch uit. Koffiekan terug plaatsen gaat niet helemaal vanzelf, koffiekan moet je schuin houden en dan voorzichtig erin schuiven. Verder zijn wij zeer tevreden.

Rits1 09-12-2018

Een goed koffieapparaat

Chiel98 30-11-2018

Zeer mooi maar duur

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips grind & brew is zeer mooi van design, en handig in gebruik. Na enkele dagen zeker vertrouwd met het gebruik van de grinder, timer en de rest van het koffiezetapparaat. De koffie is lekker, maar wel duurder dan voorgemalen koffie. Ik raad de machine aan voor mensen die een mooi design en lekkere koffie willen, en het niet erg vinden om wat meer te betalen. Want zo veel meer kan het niet dan een goedkopere koffiezet die gewoon werkt met voorgemalen koffie.

DJTheBoss 29-11-2018

Handig voor zowel filter als bonen koffie.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het koffiezetapparaat ziet er erg mooi uit, maar is wel aan de grote kant. Heel handig dat hij voor zowel bonen als filter koffie te gebruiken is. Je kan zelf instellen hoe fijn je de bonen gemalen wilt hebben en vervolgens heb je 3 sterktes waar je uit kan kiezen. Wij vonden de sterksten optie het lekkerste de andere 2 waren echt te slap. Koffie zetten duurde best wat langer als dat we met onze oude gewent waren.

Hartekke 29-11-2018

Handig voor zowel filter als bonen koffie.

Wuitz 27-11-2018

interresant concept

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het groot uitgevallen toestel maalt zelf zijn koffiebonen om zo een lekkere tas koffie te maken. We vonden de koffie echter niet warm genoeg. Om de timer te gebruiken dien je de handleiding te hanteren, dat zou toch iets intiütiever kunnen

ew2590 25-11-2018

prachttoestel!!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het Philips Grind &Brewtoestel is fantastisch : lekkere,echt versgemalen koffie of gewoon zoals in een traditioneel toestel. Heel gemakkelijk in gebruik en wat een mooi design !!! Timerfunctie en warmhoudfunctie eenvoudig instelbaar. Een aanwinst in mijn keuken !!!