Philips Viva Café HD6566 wit, koper - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6566 wit, koper op Kieskeurig.nl.

6,2

Peter en Elly Nijman 18-02-2020

Voor een lekker sterk bakje koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Ons 3de apparaat! De eerste was een eenvoudige warmwater doorloop apparaat en de 2de had al een schakelaar voor hoeveelheid warmwater instelling want niet ieder kopje heeft eenzelfde inhoud! De 3de is een nieuwe uitvoering met pulserende warmwatertoevoer. Maar ook met dit apparaat kun je eigenlijk geen twee kopje gelijk zetten omdat dan de extra sterk koffie van Senseo toch te slap was. Ook het systeem met twee pads op elkaar in extra diepe houder is niet ideaal en geeft niet altijd een goede waterdoorstroming. Met de enkele houder en dus één pad geen probleem! Ook het water ontharden werkt niet goed want het apparaat geeft veel te snel aan dat weer onthard moet worden. Waarschijnlijk ingesteld op aantal keren in gebruik en niet op hoeveelheid water dat doorstroomt. Dan nog een tip: Jarenlang de Senseo extra dark in 48 stuks verpakking gebruikt maar nu gebruiken we de grotere Douwe Egberts met 56 stuks per verpakking. Heerlijk en ook nog meer spaarpunten erop!
Oja, bovenstaande beoordelaar heeft interesse in de nog duurdere, vierkante uitvoering maar die heeft ook nog geen mogelijkheid om twee pads naast elkaar te gebruiken vóór twee kopjes gelijk! Dus we blijven vastzitten om per kopje te zetten

Pluspunten

• flexiebel in fabrikant pads
  • kan lekkere koffie zetten
  • goedkoper dan bonenmachine
  • snel en eenvoudig te reinigen

Minpunten

• dure waterkoker
  • kalkindikatie slecht
  • pulserende werking te veel lawaai
  • watertankje te klein

Peter en Elly Nijman 25-09-2020

Ja, ja, nog steeds dezelfde waterkoker in gebruik!!!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Nee, nog steeds geen € 250 vóór review ontvangen hoewel kieskeurig mij toch weer opnieuw vraagt een beoordeling te schrijven. Hetzelfde verhaal als in februari 2020 maar wel moet ik bekennen na nu 3/4 jaar verder dat enkele kopjes koffie zetten met de pads van Douwe Egberts Intens zeer goed bevalt en een lekker kopje koffie maakt. Dus geen Senseo meer! Waarom heeft eenzelfde firma eigenlijk 2 soorten verpakkingen?
Jammer ook dat ik nog steeds geen grotere watertank kan kopen.

Peter en Elly Nijman 07-06-2020

Nog steeds dezelfde waterkoker in gebruik!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Nee, geen € 250 vóór review ontvangen hoewel kieskeurig mij opnieuw vraagt een beoordeling te schrijven. Eigenlijk hetzelfde verhaal als in februari 2020 maar wel moet ik bekennen na nu een half jaar en 8 kopjes/dag er toch een klacht bij is gekomen namelijk de hoeveelheid per kopje is niet meer constant! Zelfs na meerdere keren ontharden met HP ontharder, is de hoeveelheid minder maar veel vervelender is: het ene kopje 3/4 en één erna soms maar half vol en moet ik een tweede maal activeren en dan uitschakelen als hij te vol raakt. De watertank hoeft dan nog niet nagevuld te worden! De extra drukknop op het apparaat is voor pulseren maar ik weet niet hoe je de hoeveelheid per kopje kan regelen?
Wellicht kan iemand reageren die dit wel weet!
Bij voorbaat dank voor een reactie!

Pluspunten

• kan lekkere koffie zetten

Minpunten

• pulserende werking te veel lawaai

Peter Nijman 31-10-2019

Philips Viva Cafe HD6564/60

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Op 25 februari 2019 gekocht bij Blokker voor € 84,99 maar ga hem nu vervangen bij Otto voor het vierkante model HD 7865/00 Quadrante met coffee boost XL van 119,99 voor 87,59.
Rede is dat met eerder gekocht apparaat geen twee kopje gelijk gezet konden worden omdat dan de extra sterk koffie van Senseo toch te slap was. Ook systeem met twee pads op elkaar in extra diepe houder is niet ideaal en geeft niet altijd een goede waterdoorstroming. Met de enkele houder en dus één pad geen problemen gehad. Ook het systeem van water ontharden werkt niet en apparaat geeft veel te snel aan dat weer onthard moet worden.
Hoop nu een apparaat gekocht te hebben dat wel een lekker kopje koffie zet. Liefst twee tegelijk met de twee pads naast elkaar!

Pluspunten

• senseo vinding

Minpunten

• waterontharding te vaak
  • waterbak met maar 0,9 liter voor 6 kopjes

Dinneke 23-08-2021

Ontkalken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Na amper twee weken gaf apparaat aan om te ontkalken.
Heb ondertussen al meerdere malen gedaan maar blijft branden.

Ex PT Cruiser 21-08-2021

Een aanrader !

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Prima toestel, mooie schuimlaag.
Enig klein minpuntje: hoogteregelaar is traploos, en daalt langzaam neerwaarts. Vroeger kon je deze hoogte klikvast instellen.
Maar niet geklaagd hierover, toestel is prima-de-luxe .

Kimmie1985 15-07-2021

Zoals altijd snel en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Met een senseo is mijn koffie altijd van dezelfde kwaliteit en precies zoals ik hem hebben wil.
Hij is snel gemaakt en het apparaat is gemakkelijk en goed te reinigen.
Deze nieuwe kleur is erg mooi.
Het enige nadeel is dat dit nieuwere model senseo meer herrie maakt als hij koffie zet.

DaPaleRider 15-07-2021

Goede koffie voor een Senseo apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Ik ben een echte koffie drinken maar vanwege de hoge prijs drink ik ook Senseo. Dit koffiezetapparaat kent twee standen om de sterkte te regelen en dat is erg plezierig. De standaard instelling vind ik niet lekker, veel te slappe bakkies voor mij, maar met de extra sterke stand is Senseo al vel beter te drinken. Ik vind het prima koffie voor de doordeweekse dagen.

Snoek2703 16-06-2021

Senseo Crema Plus

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

De zoveelste Senseo, de voorgaande letterlijk versleten, en we dachten laten we voor deze gaan.

Prima koffie (2boontjes) maar het geluid dat die dan maakt blijft wennen. Heel anders dan bij een enkel boontje. Nog steeds blij mee en we gaan deze ook verslijten.

van der Sanden 02-06-2021

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Vind de koffie niet echt heet, en het roostertje als daar een kopje op staat maakt het verschrikkelijk veel herrie als je een kopje koffie maakt.

AvdB 11-05-2021

Viva Cafe keus

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Heerlijk en vlot gezet kopje koffie maar in de boost crema plus stand een sensationele smaak ervaring : geconsentreerde koffie met een heerlijk schuimlaagje.
Wel even wennen aan het gedoseerd vullen van het kopje.

Lukasa69 09-05-2021

Beste Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

De beste Senseo ooit. Geen gedoe, gewoon een lekkere bak koffie. Met extra dark roast en instelbare sterkte echt lekker. Weinig lawaai.

Inkiewinkie 27-04-2021

Super

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Past niet op nieuwer model wat ik thuis heb, mee genomen naar mijn werk en daar bevalt het prima, iedereen blij.

Edveric 03-04-2021

Senseo Expresso

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Correspond à la description du produit, exhausteur de goût.
Vraiment différent que nos modèles précédents.

Namalona 22-03-2021

Excellent produit.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Nous sommes tout à fait satisfait du produit, comme d'habitude avec votre marque dont nous avons déjà par le passé été satisfait d'autres achats.

M&Muni 08-03-2021

Goede reparatie maar de transport.....

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Ik ben tevreden met de reparatie maar het heeft bijna 2 weken geduurd. De reparatie op zich niet lang geduurd maar de transport wel. De communicatie liep heel goed, bedankt voor jullie service.

De Fille 18-02-2021

Goed en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Omdat het geen plastic cupjes gebruikt zoals de meeste andere toestellen van dit soort. Lekkere koffie en warm. Watertank mocht toch iets groter zijn.

Liliane2 09-02-2021

Lekkere aromatische koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

's morgens een heerlijk kopje normale koffie , in de namiddag mag het iets subtieler en wat meer smaakgevend met een koekje, 's avonds een licht kopje, dit allemaal met hetzelfde toestel

Lydialex 31-01-2021

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

De koffie smaakt uitstekend en is ook goed heet zoals je het verwacht. De cremalaag is pefect en de kopjes zijn snel gevuld.

Marshe 29-12-2020

Het is een goed product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566 wit, koper

Hadden eerst een goedkopere Senseo maar daar niet zo lang plezier van gehad nu weer een duurdere en zijn weer blij.