Philips Viva Café HD6566 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6566 op Kieskeurig.nl.

CharX 13-01-2020

vorige Senseo was beter

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Voorheen had ik HD 7835, deze Senseo had handige koffiemaat knop (groot, middel, klein) bovenop. HD 6566/50 heeft dubbel druk knop. Werkt wel maar is minder handig. Nu enkel middel en klein.

Anoniem 07-12-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Omdat onze oude Senseo het niet goed meer deed, besloten we op zoek te gaan naar een nieuwe. Wij wilden niet het basismodel maar een wat "uitgebreidere" zeg maar.
Na wat zoekwerk kwamen we bij dit apparaat uit. Wat ons in eerste instantie opviel was het uiterlijk. Deze kleurstelling sprak ons enorm aan.
De werking van het apparaat is wat we ervan verwachte. Goed dus.
De optie om een intensere koffiesmaak te krijgen gebruiken we regelmatig.
Verder redelijk snelle opwarmtijd en de temperatuur van de koffie is goed. Lekker heet.

Een goed apparaat met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Peter Nijman 31-10-2019

Philips Viva Cafe HD6564/60

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Op 25 februari 2019 gekocht bij Blokker voor € 84,99 maar ga hem nu vervangen bij Otto voor het vierkante model HD 7865/00 Quadrante met coffee boost XL van 119,99 voor 87,59.
Rede is dat met eerder gekocht apparaat geen twee kopje gelijk gezet konden worden omdat dan de extra sterk koffie van Senseo toch te slap was. Ook systeem met twee pads op elkaar in extra diepe houder is niet ideaal en geeft niet altijd een goede waterdoorstroming. Met de enkele houder en dus één pad geen problemen gehad. Ook het systeem van water ontharden werkt niet en apparaat geeft veel te snel aan dat weer onthard moet worden.
Hoop nu een apparaat gekocht te hebben dat wel een lekker kopje koffie zet. Liefst twee tegelijk met de twee pads naast elkaar!

Pluspunten

• senseo vinding

Minpunten

• waterontharding te vaak
  • waterbak met maar 0,9 liter voor 6 kopjes

Silvia 31-10-2019
  • Product gekregen

Blij mee!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Fijn apparaat met mooie uitstraling. Ik had nog een hele oude Senseo, en heb deze gekregen. Wat is er veel veranderd! De padhouders zijn veel beter en veel meer mogelijkheden zoals sterkte van de koffie aanpasbaar. Ook is de koffietuit instelbaar aan de hoogte van het kopje. De Senseo zou ook aan moeten geven wanneer er ontkalkt moet worden middels een lichtje. Blij mee en staat mooi in de keuken.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Aanpasbaar
  • Prachtige uitstraling

Maart43 25-10-2019

Heerlijk en sterk kopje koffie met creme laag.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Dit is mijn 4de Senseo koffie apparaat, in het tijdbestek van ruim 10 jaar. Alle apparaten vanaf de eerste gewoon heel goed. Daarbij ook goede service.

Anoniem 21-08-2019

Mooi design

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Ik ben gesteld op Philips producten, alleen na één week ging mijn aarlekschakelaar uit en lag er water onder het apparaat, ik heb deze bij BCC om kunnen ruilen voor een nieuwe.
Alleen het metalen plaatje rammelt nogal tijdens het koffie zetten en hij zet wel kleinere kopjes koffie dan mij oude apparaat, verder ben ik tevreden met dit apparaat en heeft een .ooi design.

Mulkoo 26-07-2019

Apparaat al kapot bij uitpakken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Ik kan het niet beoordelen, want het apparaat werkt niet.
2 onderdelen uit het waterreservoir blijken los in het reservoir te zitten. Ik heb de onderdelen hier voor me op de aanrecht liggen. Dit is duidelijk een fabrieksfout en het zou de fabrikant sieren als ie gewoon een nieuw reservoir zou opsturen, ipv mijn review te weigeren vanwege mijn negatieve commentaar over de service van bepaalde webwinkels.

Ans79 20-06-2019

Prima apparaat wat doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Senseo een maand in gebruik, de vorige begaf het helaas te vroeg.
Uiterst tevreden, mooi design en instellen koffiesterkte is heel fijn.

davy77 10-04-2019

llekkerder dan standaard senseo, lawaaierig plaatje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Door de duo select optie krijgt de koffie meer tijd om te reageren met het water en krijg je een kopje koffie wat merkbaar een betere, sterkere smaak heeft. Je kan deze optie ook uitzetten zodat je de vertrouwde senseo smaak krijgt.

Enige grote nadeel is het metalen plaatje waarop je kop staat. Dit ligt vrij los en maakt enorm veel herrie doordat het je kopje laat trillen. Hou je dit plaatje vast, heb je dit niet. Philips zou dit metalen plaatje moeten vervangen door bvb een passend zwart plastic plaatje... wat volgens mij stiller zou zijn.

Veldh63 03-04-2019

Minder cremelaag

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Instellen koffiesterkte is een pluspunt maar in normale stand
Is de cremelaag minimaal ( Senseo kopje is niet geheel gevuld)

hmma 26-03-2019

lekkage bonken rare geluiden

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

ik vond hem heel leuk. helaas 2x moeten omruilen bonkte heel erg en de eerste lekte .
Toen een ander model moeten uitzoeken.

was ik niet blij mee 3 x naar de winkel en dan nog niet degene

die ik uit gekozen had

ischodts 19-03-2019

Top SENSEO

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Ik had nog altijd de eerste SENSEO, dus het werd wel eens tijd om mij een nieuwere versie aan te schaffen! Koffie is lekker warm en je kan de sterkte regelen van het aroma. Ook een leuke nieuwe functie.

ajkm65 03-03-2019

Gemiddeld

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Persoonlijk had ik de inhoud van de kopjes wat meer verwacht.

Dus hij had beter afgesteld te kunnen worden.

Bertje19 22-12-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Helaas proef ik persoonlijk niet het verschil tussen de sterkte die instelbaar is. Verder prima in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mariska83 02-12-2018

Mooi en fijn apparaat voor heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Fantastisch apparaat waarmee je een heerlijke kop koffie/ capucino kunt maken.
Doordat je de smaak ook nog eens kunt bepalen (intens, normaal of minder intens) en eventueel kunt kiezen voor een espresso, is dit een heel complete machine.
In mijn optiek maakt hij iets teveel geluid, dus wat mij betreft een klein verbeterpuntje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tutter 28-11-2018

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Ik vind de senseo viva café een uitstekend toestel. Je kan er de intensiteit mee regelen wat fijn is omdat iedereen zijn smaak liefst anders heeft. Ook dat je een expresso cup kan maken is fijn. De smaken zijn zoveel beter bij deze senseo. Ik raad hem aan elke koffie drinker aan
Mvg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Krisvdb 28-11-2018

Handige, mooi machine met steeds lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Eerst valt dus het design op. Mooi ogend toestel. Alles makkelijk te gebruiken. De stukken die gekuisd moeten worden zijn makkelijk eruit te nelen zodat je qua onderhoud een meer dan prima toestel hebt.

Wat betreft de koffie en de verschillende mogelijkheden heb ik geen enkele negatieve opmerking. Ik heb alle mogelijke soorten koffie geprobeerd met dit apparaat en steeds kreeg ik een mooie en lekkere koffie geserveerd.

Top machine, top koffie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

DiVe 27-11-2018

Super product, verfijnde koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Dit machine is best een aanrader, wij hadden een oude Senseo en er is duidelijk veel verbeterd. Je krijg nu een mooi melkschuim kraagje, je kan eender welke tas gebruikeb omdat je de hoogte kan aanpassen. Ook de sterkte is aanpasbaar voor ieders wat wils. Ik drink persoonlijk graag latte machiato en vind hem lekker. Enkel het water reservoir mocht iets groter zyn.
Leuk machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Louisa880 27-11-2018

Een super product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Heel makkelijk in gebruik. Heel lekkere koffie. Makkelijk in onderhoud. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rachida36 25-11-2018

Het geeft je zin om koffie te drinken..

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6566

Het design van de Senseo is heel mooi wat een zekere meerwaarde is in de keuken. Het apparaat is in de positieve zin veranderd tegenover de oudere modellen van een paar jaar geleden. De keuze om een "gewone" kop koffie of een "sterkere" kop koffie te kunnen maken is een grote vooruitgang. Je kunt aan het geluid ook horen wanneer je een "gewone" kop koffie maakt of een "sterkere" kop koffie.Vooral in de ochtend is het fijn om een "straffe" kop koffie te kunnen drinken. De hoogte is goed verstelbaar waarbij je gemakkelijk een groot glas voor bijvoorbeeld een Latte Machiatto eronder kunt houden. Het gebruik van het toestel is zeer eenvoudig. De houder van de pads is ook verbeterd. Kortom een mooi uitziend koffieapparaat waar je echt lekkere koffie van kunt drinken. Een zekere aanrader!
Oorspronkelijk gepost op philips.be