Philips HD6591 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6591 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jero 11-06-2018

Compacte duo koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD6591 zwart, grijs

Prachtig compact apparaat met een strak design.
Echt een aanrader, nog nooit zo eenvoudig een kop koffie voor jezelf, tweeën of de visite gezet.
Door één druk op het apparaat, pad in de houder en na het opwarmen wordt de koffie gelijk gezet. Niet meer wachten en nog een keer een druk op de knop. In vergelijk met andere apparaten maakt deze wel heel weinig geluid.
De koffie uit de pad is prima, maar de filterkoffie is lekkerder.
Zeker een aanrader voor een echte koffiedrinker.

Pluspunten

• Eenvoudig te gebruiken
  • Automatisch uit
  • Strak design
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Klein waterresevoir

annelieselotter 11-06-2018
  • Product gekregen

Prachtig design, lekkere koffie

Prachtig design. Smalle machine die niet teveel plaats inneemt, en toch 2 functies combineert! Handig dat je kan switchen tussen 1 of 2 kopjes koffie OF een hele kan. Lekkere koffie, heel snel klaar. Heel gemakkelijk in gebruik. Ook handig dat de machine zichzelf automatisch uitschakelt na gebruik. Ik ben er zeer tevreden over, een aanrader!

Pluspunten

• design
  • compact
  • 2 in 1 functie

rebekkardg 10-06-2018

Mooi design, heel handig in gebruik

Dit is een zeer handige 2-in koffiemachine. Komt vooral tot zijn recht in kleine keukentjes en het is bovendien een heel snel koffiezet en zeer handig dat de koffie direct in de thermoskan gaat. Het enige waar je een beetje aan moet wennen is aan het lawaai dat de koffiemachine maakt als hij een hele kan koffie klaarmaakt. De extra onderdelen moet je wel ergens nog een plaatsje geven. Een extra bakje om alles in te leggen had welkom geweest.

tarantel74 08-06-2018

2 in 1, heel praktisch

Ik heb dit apparaat nu al enkele weken, en het blijft me verbazen hoe gebruiksvriendelijk en praktisch het is: 1 kopje, 2 kopjes, of een hele kan, het kan allemaal in een handomdraai. En redelijk snel ook. Het design is geweldig, want ik dacht 'dat gaat weer een groot ding zijn', maar omdat het apparaat redelijk smal is, past het gemakkelijk ergens tussen, zonder dat je problemen hebt met het bedienen van het apparaat. Zet het waterreservoir aan de achterkant, want die kan je heel gemakkelijk naar boven eruit glijden, en er terug in klikken. Het is iets duurder dan een gewone senseo, maar zowel de pads als de filters kan je composteren, dus in vergelijking met de caps, veel ecologischer.

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk
  • prijs/kwaliteit
  • praktisch
  • flexibel

Thekingetje 08-06-2018
  • Product gekregen

Makkelijk en snel koffie zoals je wilt.

Geschreven voor: Philips HD6591 zwart, grijs

Het is een mooi apparaat met meerdere mogelijkheden om koffie te zetten. Ideaal ook als je in een keer een huis vol hebt.
Ook super dat hij niet opnieuw opwarmt nadat je een kop hebt gezet. Scheelt energie.
Nadeel is het kortere snoer.

Pluspunten

• Zowel 1 kop als snel een kan vol.
  • Energie besparend.

Minpunten

• Kortere snoer.

Belle37 07-06-2018

Super handige machine

Sinds enkele weken heb ik de Senseo switch in huis en ben zeer tevreden over het gebruik. De koffiekan is geschikt voor 7 kopjes en door 1 druk op de knop kan je kiezen tussen een volle kan of 1-2 kopjes. Op een volle kan moet je ongeveer 9 min. wachten.
Het design van het apparaat is mooi en door zijn slanke model neemt het niet teveel plaats in de keuken.
De koffie is lekker warm en bij de apparte kopjes krijg je een stevige cremelaag.

Pluspunten

• Slank design
  • Lekkere warme koffie
  • In vele mooie kleuren verkrijgbaar
  • Handig 2 in1 apparaat