Philips HD6591 - Reviews

gemalen koffie, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jero 11-06-2018

Compacte duo koffiezetapparaat

Prachtig compact apparaat met een strak design.
Echt een aanrader, nog nooit zo eenvoudig een kop koffie voor jezelf, tweeën of de visite gezet.
Door één druk op het apparaat, pad in de houder en na het opwarmen wordt de koffie gelijk gezet. Niet meer wachten en nog een keer een druk op de knop. In vergelijk met andere apparaten maakt deze wel heel weinig geluid.
De koffie uit de pad is prima, maar de filterkoffie is lekkerder.
Zeker een aanrader voor een echte koffiedrinker.

Pluspunten

• Eenvoudig te gebruiken
  • Automatisch uit
  • Strak design
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Klein waterresevoir

annelieselotter 11-06-2018

Prachtig design, lekkere koffie

Prachtig design. Smalle machine die niet teveel plaats inneemt, en toch 2 functies combineert! Handig dat je kan switchen tussen 1 of 2 kopjes koffie OF een hele kan. Lekkere koffie, heel snel klaar. Heel gemakkelijk in gebruik. Ook handig dat de machine zichzelf automatisch uitschakelt na gebruik. Ik ben er zeer tevreden over, een aanrader!

Pluspunten

• design
  • compact
  • 2 in 1 functie

rebekkardg 10-06-2018

Mooi design, heel handig in gebruik

Dit is een zeer handige 2-in koffiemachine. Komt vooral tot zijn recht in kleine keukentjes en het is bovendien een heel snel koffiezet en zeer handig dat de koffie direct in de thermoskan gaat. Het enige waar je een beetje aan moet wennen is aan het lawaai dat de koffiemachine maakt als hij een hele kan koffie klaarmaakt. De extra onderdelen moet je wel ergens nog een plaatsje geven. Een extra bakje om alles in te leggen had welkom geweest.

tarantel74 08-06-2018

2 in 1, heel praktisch

Ik heb dit apparaat nu al enkele weken, en het blijft me verbazen hoe gebruiksvriendelijk en praktisch het is: 1 kopje, 2 kopjes, of een hele kan, het kan allemaal in een handomdraai. En redelijk snel ook. Het design is geweldig, want ik dacht 'dat gaat weer een groot ding zijn', maar omdat het apparaat redelijk smal is, past het gemakkelijk ergens tussen, zonder dat je problemen hebt met het bedienen van het apparaat. Zet het waterreservoir aan de achterkant, want die kan je heel gemakkelijk naar boven eruit glijden, en er terug in klikken. Het is iets duurder dan een gewone senseo, maar zowel de pads als de filters kan je composteren, dus in vergelijking met de caps, veel ecologischer.

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk
  • prijs/kwaliteit
  • praktisch
  • flexibel

Thekingetje 08-06-2018
  • Product gekregen

Makkelijk en snel koffie zoals je wilt.

Het is een mooi apparaat met meerdere mogelijkheden om koffie te zetten. Ideaal ook als je in een keer een huis vol hebt.
Ook super dat hij niet opnieuw opwarmt nadat je een kop hebt gezet. Scheelt energie.
Nadeel is het kortere snoer.

Pluspunten

• Zowel 1 kop als snel een kan vol.
  • Energie besparend.

Minpunten

• Kortere snoer.

Belle37 07-06-2018

Super handige machine

Sinds enkele weken heb ik de Senseo switch in huis en ben zeer tevreden over het gebruik. De koffiekan is geschikt voor 7 kopjes en door 1 druk op de knop kan je kiezen tussen een volle kan of 1-2 kopjes. Op een volle kan moet je ongeveer 9 min. wachten.
Het design van het apparaat is mooi en door zijn slanke model neemt het niet teveel plaats in de keuken.
De koffie is lekker warm en bij de apparte kopjes krijg je een stevige cremelaag.

Pluspunten

• Slank design
  • Lekkere warme koffie
  • In vele mooie kleuren verkrijgbaar
  • Handig 2 in1 apparaat

Flip de Snip 07-06-2018

toffe machine

lekkere koffie, gemakkelijk switchen tussen koffie voor 1 of 2 tassen of een hele kan. alle onderdelen kunnen in de vaatwas.

Pluspunten

• koffie voor 1 of 2 tassen
  • volledige kan
  • alle onderdelen kunnen in de vaatwas

Minpunten

• groot
  • opbergen onderdelen

ladygamo 02-06-2018

Super fijn apparaat

Ontzettend fijn apparaat. Voorheen hadden we altijd de gewone Senseo. Maar dit apparaat is zo veel fijner. Je kan 1 kopje maken maar ook een hele pot koffie als je visite krijgt. Of meerdere kopjes koffie wilt drinken.
De isoleerkan die er bij zit houd je koffie goed warm en er zit een handig klepje op waardoor je minder smeert.
Daarnaast bespaar je ruimte op je aanrecht, en ziet het apparaat er mooi uit.

Wat ik ook erg fijn vind is dat je koffie automatisch gaat lopen zodra het water is opgewarmd. En vooral in de ochtend erg handig als je druk bezig bent. Dat geld ook voor een pot koffie.

Waar ik wel aan moest wennen is het pulsende geluid bij het zetten van een kop koffie. Maar daar stoor ik mij zelf niet aan. En je hebt wat veel onderdelen voor het apparaat die je niet altijd nodig bent.

Al met al veel pluspunten en weinig nadelen.

Danielle1983 01-06-2018

Een super handige uitvinding

Wat een genot je hoeft je niet druk te maken als je onverwacht visite krijgt kun je altijd een kan koffie zetten

Jay78 30-05-2018

Een goed handig dynamisch apparaat

Een fijn apparaat, mijn Switch ziet er ook nog eens heel erg mooi uit. Ik moet eerlijk zeggen ik was voorheen niet zo'n fan van Senseo, vooral omdat ik het gebruiksgemak vs de kwaliteit van de koffie niet zo ok vond. Nu met de Switch kan ik zeggen dat je met deze machine snel een lekker bakkie koffie kan zetten, en als je met meer dan 2 personen bent ook nog eens supermakkelijk een kan koffie kan maken en dat ook in een indrukwekkend korte tijd. Als je een kan koffie zet moet je je wel voorbereiden op een tijd lang een vrij irritant repetatief geluid, gelukkig duurt een kan zetten helemaal niet zo lang dus dat is wel te overleven.

TheKingetjes 30-05-2018

Mooi en goed apparaat

Bijna een maand nu in huis en het bevalt perfect. Als je melk in de koffie hebt hoef je niet eens meer te roeren.
Een groot voordeel is dat het apparaat uitgaat als je een kop koffie hebt gezet. Mooi energie besparend. De 'oude' Senseo warmde vanzelf weer op terwijl je helemaal geen koffie meer wilde. Deze gaat gewoon mooi uit.
De smaak is ook zoals het hoort. Perfect.
Enig nadeel is dat het snoer korter is dan gewend. Het stopcontact is niet te verplaatsen, maar een langer snoer zou handiger geweest zijn.

bosuck666 29-05-2018

Goeie koffiezet apparaat! Bespaard Ruimte.

Eerste gebruik van het toestel was erg eenvoudig. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Ook het switchen is eenvoudig en snel te doen. Ik ben vaak de enige die thuis Senseo koffie drinkt, maar als er visite is kan ik toch een volle bak filter koffie zetten. Handig. Klein minpuntje veel losse onderdelen, die toch ruimte vragen in de kast. Uiteraard neemt dit veel minder ruimte in beslag als twee koffiezet apparaten. Verder Smaakt de koffie goed zoals ik van Senseo gewend ben geen compromise.

EiSjE 27-05-2018

1, 2 of een hele kan!

Wow... wat een strak apparaat in onze keuken! En het maakt het ons wel heeel gemakkelijk.
Smorgens ga ik al fluitend te trap af, en 1minuut later weer naar boven met 2 heerlijke kopjes koffie! Daarnaast kan ik nu ook in een handomdraai een heerlijke pot koffie zetten... eindelijk eens gezellig samen met vrienden aan de koffie (voorheen was het eerste kopje al leeg moest de laatste nog gezet worden). Echt een aanrader voor iedere koffie-liefhebber!

AnitaOOO 27-05-2018

Fijn apparaat

Heel fijn koffiezetapparaat. Wil je zelf een bakje koffie, dan gebruik je pads. Heb je visite? Dan zet je gewoon een kan. En de koffie blijft echt lang warm in de thermoskan. Het apparaat is smal, dus neemt niet heel veel plek in op het aanrecht. De koffie is ook goed warm.

MT14 25-05-2018

prima koffie apparaat

Koffie apparaat getest. Hij is mooi van formaat en design. De plastic onderdelen doen mij wel breekbaar/goedkoop aan.
Pads werken prima, goede koffie met schuimlaag. Koffie smaakt ook prima, wat wel erg irritant is, is het geluid dat het apparaat maakt als deze bezig is met het vullen van de koffiekan.
koffie kan is mooi van formaat en houdt de koffie lang genoeg warm

jasm 25-05-2018

Handig apparaat

Handig apparaat waarmee je 1a2 kopjes koffie kunt maken of een hele kan. En dat met de vertrouwde kwaliteit van de Senseo pads. Verder is het apparaat niet te groot en heeft een leuk design, waardoor die in elke keuken past. Ik ben heel tevreden over de Senseo switch!!!

Fleurvg12 23-05-2018

Zeer gemakkelijk in gebruik

Prachtig koffiezetapparaat met handig design. Is erg fijn in gebruik. Zowel filter als pad koffie. De koffie die er uit komt is zeker lekker voor padkoffie, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Zelf de latte maciato pads werken bij dit apparaat en je krijg een hele mooie schuimlaag daarbij. Het switchen van kan naar pads gaat erg gemakkelijk. Het enige minpuntje is dat het lekbakje wat los zit maar verder heb ik geen problemen ondervonden.

gewoonik 19-05-2018

Erg handig

Waar handig is dit! Je kan zoals je gewend bent met de Senseo 1of 2 kopjes koffie zetten. Krijg je (onverwachts) meer visite, dan zet je met het zelfde apparaat een kan filterkoffie, goed voor 7 kopjes koffie. Zo kun je met 1apparaat zoveel verschillende smaken koffie zetten als je maar wilt. Zo handig!

Miran69 18-05-2018

Ideaal

Handig dat je 1 of 2 kopjes snel kan zetten, maar ook een kan voor als je meerdere kopjes wilt zetten.

Mieske86 16-05-2018

Stijlvolle design

Mooie automaat. Een aanwist op het aanrecht. Tempratuur van de koffie is warmer dan bij de oude apparaat dat ik heb. Ook sneller water opgewarmd. Smaak komt ook iets voller over. Met de zelfde pads.