Philips Viva Café HD6569 zwart, koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6569 zwart, koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

daflowaman 03-06-2018

Snel een lekkere kop koffie

Je kunt merken dat de Senseo apparaten zich steeds verder ontwikkelen. Van de looks, sluiting (nu een verende sluiting, welke met 1 beweging los gaat), temperatuur en smaak.

Deze Senseo is dan ook de beste Senseo, welke ik tot nu toe heb gebruikt en wordt zo ook door mijn vrienden en familie beoordeeld; "Lekkere koffie, heet met een smaakvol créme laagje."

Pluspunten

• Hete koffie
  • Smaakvol créme laagje
  • Groot waterreservoir
  • Snel

Minpunten

• Geluid tijdens het zetten

Natascha Dessens 01-06-2018

Fijn koffiezetapparaat

Ik vind het een fijn apparaat. Ziet er leuk uit staat erg mooi in de keuken door de leuke kleuren.
Is makkelijk te bedienen .
De koffie is erg lekker en romig

Pluspunten

• Leuk design
  • Makkelijk te bedienen

rickk86 31-05-2018

Mooi design, goede functionaliteit

Senseo, een merk wat niet meer weg te denken is tegenwoordig!
Na een tijd een andere machine te hebben gehad, ben ik terug gestapt naar de Senseo.
Het design is gelijk wat opvalt, niet meer zo groot, mooie strakke lijnen en een mooie kleur! Het lijkt wel een auto om te kopen!

Een groot voordeel van de senseo blijft toch dat je 2 koppen tegelijk kan zetten, zonder veel gedoe! Pad houder wisselen, 2 koppen er onder en klaar.

Mocht je nu verschillende maten koppen hebben, de uitgifte kan je verhogen en verlagen, dus geen mok te groot en geen beker te klein meer!
Ook de espresso functie is een grote aanrader! 2 x kort op de knop drukken en je krijgt een halve kop, lekkere en sterke koffie.

Kortom, veel waar voor je geld!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • espresso functie
  • uitgifte hoger en lager te zetten
  • goed edsign

Minpunten

• kop grootte qua water niet in te stellen

Patrick 27-05-2018

Mooie upgrade vanaf oude Senseo!

Ik heb deze senseo nu 2 weken in bezit en hij bevalt uitstekend!
Het uiterlijk vind ik erg chique en modern. Een hele vooruitgang ten opzichte van de oude senseo.

Het opwarmen hoor je niet. Bij de oude hoorde je een en al gerochel en herrie. Het zetten van de koffie zelf maakt wel nog de nodige herrie, vergelijkbaar met de oude versie.

De koffie smaakt naar mijn idee beter dan bij de oude versie. Hij is ook heter dan de vorige, wat misschien de oorzaak van de betere smaak is... Hij heeft ook een iets beter crema laagje. Maar waar ik vooral blij mee ben is de intensiteit selectie. Aangezien ik ook graag wat sterkere koffie drink, miste ik dit erg bij de oude senseo. Ik stond op het punt om een volautomaat espresso machine te kopen, toen ik de mogelijkheid kreeg om dit apparaat te testen. Met de standaard bijgeleverde pads is de koffie nog steeds niet erg sterk, maar met een eigen filter (in de dubbele houder) en echte espresso koffie smaakt het geweldig.

Ik raad dit apparaat zeker aan!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Opwarmen is erg stil
  • Intensity Select
  • Goede smaak

Minpunten

• Bij zetten van de koffie zelf toch wat herrie

Jantje21 27-05-2018

Aanwinst: Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Wat een aanwinst is dit apparaat! Vooral vergeleken met de eerdere modellen is dit echt een verbetering. De koffie smaakt een stuk beter, wij vinden hem zelfs heerlijk. Ook ons bezoek dat normaliter koffie met de fors duurdere apparaten zet, verbaasde zich erover. Absolute pluspunten zijn de intensiteitsselectie en de Crema Plus techniek. We kunnen nu kiezen of we sterke of mildere koffie willen, dat is een hele innovatie voor Senseo. De cremalaag maakt het af, deze is rijkelijk aanwezig en lekker zacht. Aan gebruiksvriendelijkheid is niet ingeleverd, er zitten nog steeds slechts drie knoppen op die voor zich spreken. Hij is niet lawaaiig, wat ik toch prettig vind. Het ontkalkingslampje is ook een verrijking, nu hoeven we het ontkalken niet meer op gevoel/smaak te doen. Tot slot staat het apparaat erg mooi op ons aanrecht, hij heeft een modern en stijlvol uiterlijk. De vorige modellen vond ik toch wat goedkoop en plastic ogen, maar deze niet! Minpunten hebben we niet kunnen ontdekken, voor een redelijk lage prijs krijg je veel terug. Daarom kan ik hem iedereen aanbevelen, wij zijn erg tevreden Senseo Viva Café gebruikers!

Pluspunten

• Heerlijke, goed warme koffie
  • Intensiteitsselectie is top
  • Rijkelijke en zachte cremalaag
  • Erg gebruiksvriendelijk (maar drie knoppen)
  • Modern en stijlvol design

natashadc 26-05-2018

De lekkerste uit de mooiste!

Een lekker kopje koffie met een mooi schuimlaagje! Voor wie een sterkere koffie wil is het eenvoudig 2x op het knopje duwen! Een zeer mooi design, hij mag er zijn!
Een streling voor de tong en voor het oog!

Pluspunten

• Zeer mooi design
  • eenvoudig te bedienen
  • lekker schuimlaagje
  • iets stiller dan zijn voorgangers
  • krachtig doorlopen van de koffie

Mounia 25-05-2018

Mooi design, makkelijk in gebruik, heerlijke koffie!

Als koffieliefhebster heb ik momenteel 3 verschillende koffie-apparaten in gebruik (voor verschillende koffie-momenten 😊). Voor een snel makkelijk kopje koffie gebruik ik de Senseo. Dit apparaat overtreft mijn verwachtingen! Niet allern is het "gewoon lekkere koffie" maar met de sterkte-instelling kun je je gewone kopje koffie nèt iets sterker maken, heerlijk voor de "snelle ochtendkoffie" voor ik ga werken.
Ik beveel dit apparaat iedereen aan!

Pluspunten

• Sterkte-regelaar
  • Makkelijk te reinigen

LauraVL 25-05-2018

Eenvoudig bedienbaar en heerlijke koffie

Prachtig design, met mooie kleuren een lust voor het oog.
Groot voordeel is de verstelbare tuit waardoor ook een grote beker voor bijvoorbeel latte macchiato gebruikt kan worden.
Water is goed heet en het app slaat na een half uur automatisch uit.

Met ontkalkingsindicator, zodat je weet wanneer je de Senseo moet ontkalken.

Koffiesterkte is instelbaar ( dan komt er minder water vrij) fijn voor de wakker wordt en blijf koffie.

Erg fijn is ook de pre-brewing, dit gebeurd allemaal automatisch en resulteert in een rijkere en vollere smaak.

Pluspunten

• ontkalkingsindicator
  • pre-brew functie
  • verstelbare tuit

RamonaH 24-05-2018
  • Product gekregen

Prachtig design...snel warm...heerlijke geur en smaak

Blij met dit apparaat....is mooi in je keuken....smaakt en ruikt heerlijk na gebruik en snel warm.....goed product.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel warm

Minpunten

• Niet gevonden

Menne3 24-05-2018

Lekkere HETE koffie

We mogen dit apparaat uitproberen via the insiders. Maar wat een super apparaat. De koffie is lekker, heet en het apparaat maakt niet veel lawaai. Fijn dat hij na een half uur uitschakelt! Het apparaat ziet er mooi en luxe uit. En de intensiteit instellen is ook heerlijk, in de ochtend een sterk bakkie, in de avond een gewone ;-) Echt een aanrader!

Pluspunten

• hete koffie
  • lekkere koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet ontdekt

Cora 23-05-2018

Mooi desgine en heerlijke koffie!

Wat een mooi design heeft deze Senseo. Waar je in het begin van de Senseo alleen nog maar kon kiezen uit een rond model en uit de kleuren rood, blauw en zwart is er nu een model en kleur voor iedereen te vinden passend bij je interieur.
De Senseo is makkelijk in gebruik, wil je normale koffie dan druk je 1x op het knopje en voor een sterkere bak koffie druk je 2x het knopje in, ideaal bij ons thuis omdat mijn partner van een sterkere bak koffie houdt. De tuit is verstelbaar zodat je er verschillende maten mokken onder kunt zetten. De koffie komt er echt heet uit en heeft uiteraard een mooi en lekker schuimlaagje. Al met al makkelijk in gebruik en een heerlijke bak koffie!

ADonmez 23-05-2018

Senseo Viva mooie plaatje

Ik was een van de gelukkige die deze Senseo Viva mocht testen. Ten eerste is de design prachtig en past perfect in onze nieuwe keuken. Het is heel makkelijk te bedienen en je hebt zo een kop koffie klaar.
Ook is de tuitje instelbaar in hoogte. Dus een makkelijk en mooi apparaat. Qua koffie is Senseo behoorlijk beter geworden. Smaak van de koffie is heel lekker en de koffie is warm. Rondom een mooi en simpel apparaat voor iedere keuken.

• Warma koffie
  • Lekker koffie
  • Makkelijk en snel

Selanah 19-05-2018
  • Product gekregen

Mooi apparaat.. Snel en eenvoudig te bedienen

Via the insiders mag ik dit apparaat uit proberen en ik moet zeggen.. Boven verwachtingen.. Hij is stil bij het warm worden en zet heerlijke koffie. Een hele fijne bijkomstigheid is dat hij nog prachtig staat in mijn keuken.. De kleur past perfect in mijn interieur

Pluspunten

• Stil en snel
  • Goede hete koffie
  • Makkelijk te bedienen

Mufc4u2 18-05-2018

Top koffiezetter!

De Senseo Viva Café is erg gemakkelijk in gebruik. Erg handig als je onverwacht visite krijgt. Je zet binnen 1 minuut 2 goede koppen koffie. De sterkte is ook makkelijk te regelen. 2x op de intense knop drukken en je krijgt 1 of 2 extra sterke koppen koffie. Heb je zin in een mok koffie dan is dat ook geen probleem want de tuit is makkelijk omhoog en omlaag te schuiven. Hoge mokken passen er makkelijk onder en heb je een klein kopje dan schuif je de tuit omlaag zodat er geen spetters ontstaan. Het apparaat is erg makkelijk te reinigen en er zit zelfs een ontkalkingssysteem ingebouwd zodat je eens in de 3 maand het apparaat eens grondig door kan spoelen. Kortom een uitermate handig systeem voor de lekkerste koppen koffie!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • nette uitstraling
  • goede kop koffie
  • makkelijk te reinigen
  • verschuifbare tuit

Minpunten

• Geen.

sonneke1972 18-05-2018

Heerlijk hete romige koffie

Ik heb deze senseo nu een paar dagen in gebruik. En ten eerste wil ik zeggen dat ik voor de eerste keer een senseo heb waar echt hete koffie uit komt. normaal is senseo meer op drink temperatuur maar deze is echt heet heerlijk dus. en bovendien heeft een heerlijk romig cremig toplaagje. hij werkt erg snel. bovendien vind ik het design voornamelijk deze kleurcombitaie echt prachtig bij elkaar passen. de extra strek optie is ook meegenomen alleen is je kopje dan maar half vol dus ik moet nog wel effe kleine espressokopjes of zo kopen.
kortom het is een geweldig apparaat

Pluspunten

• koffie is echt heet
  • koffie is heerlijk romig
  • dat je de sterkte kunt aanpassen