Philips Viva Café HD6563 groen - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6563 groen op Kieskeurig.nl.

Els. 20-11-2019

weinig smaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

we drinken bijna la 10 jaar met behulp van de senseo en nooit klachten. Het is makkelijk in gebruik en je heb snel koffie. Maar nu hebben we deze hebben vinden we beide dat de koffie weinig smaak heeft. We gebruiken altijd de zelfde koffie pads van senseo de regulair. Noodgedwongen gebruiken we nu de extra strong. Maar ook deze is niet echt sterk.
het lijkt erop dat de 1 pad te diep is en dat de koffiepad onvoldoende de koffie er uit perst.
maar dat is onze visie . Want we vinden het wel erg jammer dat het niet aan onze smaak voldoet.

rouches 02-06-2018
  • Product gekregen

Klassieker in eigentijds jasje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Bijzonder mooie update van het intussen wel bekende senseo-apparaat. Maar uiteraard is er meer veranderd dan zuiver het estetische en zijn aantal bijzonder leuke veranderingen aangebracht. Zo is er nu de mogelijkheid te kiezen voor de intensiteit van de koffie, kan je makkelijk met een grotere tas weg door handig verstelbare koffietuit en werd ook aan veiligheid gedacht met automatisch uitschakelen na 30 minuten. Ook is het toestel voorzien van duidelijk zichtbaar verklikkerslampje dat signaal geeft wanneer het toestel ontkalkingsbeurt dient te krijgen. Kortom, behoorlijk veel verbeteringen voor een handig-in-gebruik toestel dat best aanrader is voor een snelle, kwaliteitsvolle koffie. Aandachtspuntje voor de producent blijft aanwezigheid van water op padje na gebruik.

Pluspunten

• Keuze intensiteit van de koffie
  • Verstelbare koffietuit
  • Handig ontkalkingslampje
  • Schakelt automatisch uit na 30 minuten

Anoniem 29-07-2020

Heerlijke koffiesmaak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

De crema plus-technologie geeft een extra cachet aan uw koffie.
Door de koffieboosttechnologie moet je niet staan wachten naast je apparaat.

Gissede 26-07-2020

Très bon rapport qualité/prix

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Dès l'achat, l'appareil présentait un petit défaut: son réservoir coulait régulièrement. Avec le temps, cela ne s'arrangea pas! Après 9 mois, j'ai fait appel directement au service après-vente de Philips (en plein confinement) et après quelques jours, je reçus un nouveau réservoir. Un mot, un geste, Philips fait le reste!

Ninneke123 22-07-2020

De kenmerken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Gebruik de Senseo vanaf hij op de markt is.
Het is nu mijn 3de Senseo op 20jaar zou ik zeggen.
Ik drink ongeveer een achttal koffie.s per dag.
Prijs kwaliteit kan niet beter.
Het leuke nieuw is de duo select.

Moorke 22-07-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Na even wat storing is mijn Senseo apparaat op gestuurd geweest naar Philips service . Het apparaat lekte namelijk..De ondersteuning was geweldig en van mijn Senseo apparaat heb ik nu heel veel plezier

Henk 20-06-2020

Just another senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 rood

Toch weer een senseo gekocht. Gewoon voor een snelle bak koffie. Apparaat doet waar deze voor is gemaakt en de koffie heeft de bekende senseo smaak. Verbeterde vormgeving vergeleken met de oorspronkelijke senseo. Rammelt wel, met name het plaatje waar de kopjes op staan. Dit had beter gekund. Geluidsniveau is acceptabel.

Pluspunten

• verbeterde vormgeving
  • betere uitloop van de koffie

Minpunten

• plaatje rammelt

Bovens 19-04-2020

Mijn Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

We hebben al jaren een senseo. En steeds zijn we dik tevreden over de apparaten.
En altijd een lekkere mok koffie met een lekker schuimlaagje.

Hanen 08-03-2020

Gewoon: lekker koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Wij drinken koffie met melk. Een beetje melk geeft gewoon een heerlijke kop koffie en daar gaat het toch om. Elke keer opnieuw!

Dencabrio 1 12-01-2020

Tevreden van Senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Is een vervanging van een andere Senseo.
Weet perfect wat ik in huis haal en waarvoor.
Heb nu een andere kleur gekozen.

Douanier72 08-01-2020

Très facile à utiliser.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Mon épouse aime le capuccino et le café latte. Il y a assez de place pour mettre 2 tasses facilement.

Schabon 05-01-2020

degelijk toestel

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Gemakkelijk te bedienen en is door dagelijks gebruik een degelijk en betrouwbaar product.
Vorige senseo was ongeveer 8 jaar oud en heel veel gebruikt.
Dit is al mijn derde senseo

CPM V 17-12-2019

prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

wij vinden deze senseo een heel fijn apparaat omdat je er de sterkte mee kunt bepalen goede schuimkraag dus een heerlijk bakkie voor ieder wat wils. had in prijs wel iets minder gemogen maar is zijn centen wel waard. had hiervoor ook een senseo maar deze is nog fijner

Anoniem 17-12-2019

Een luxe senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Deze senseo is gebruiksvriendelijker danbdecstandaard enzeker goede koffie alsook tijdig verwittigd bij te veel kalk.

sauerbreij 30-10-2019

het kan een goede machine zijn.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

omdat de vorige zijn werk zonder problemen deed.deze was ogenschijnlijk ook goed totdat na 3 maanden eerst de reservoir bak lekte en een week later de machine zonder aan te zetten begon koffie te zetten.Dus deze viel tegen .Wordt gerepareerd en dan maar hopen dat het goed gaat maar zonder deze gebreken was het een fijne machine.

Anoniem 20-10-2019

Beter dan ik dacht

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

2 weken geleden deze Senseo aangeschaft. Makkelijk voor af en toe een bakkie tussendoor. Kan me nog herinneren dat Senseo vroeger niet te drinken was, tegenwoordig komt er een goed bakkie koffie uit.

Van der wal 13-10-2019

Geweldig

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Gekocht ter vervanging vorige senseo,prima apparaat goede warme koffie en de keuze voor extra sterk is geweldig.

Aart 04-10-2019

Een geweldig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

ik ben tot aankoop overgegaan, om dat mijn oude Senseo, het naar bijna 5 jaar had begeven, we zijn heel blij met het nieuwe Senseo apparaat, wat we wel jammer vinden dat er aan het waterreservoir geen handvat, zit, dit vinden wij wat lastiger, omdat je hem met twee handen er in moet zetten, dat is een min puntje, voor de rest een geweldig apparaat.

moreel 23-08-2019

een goed product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Het bijvullen van het waterreservoir is onhandig en men heeft niet direct zicht op de hoeveelheid water nog aanwezig.

Ansas 15-07-2019

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6563 groen

Wij gebruiken al jaren een Senseo apparaat en willen niet meer zonder! Deze kleur is onze favoriet en samen met de airfryer in dezelfde kleur is het een blikvanger in de keuken. Het apparaat wordt erg veel gebruikt.