Philips HD6592 zwart, rood - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart, rood op Kieskeurig.nl.

DAN 70 22-09-2020

Répond aux descriptifs annoncés

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Acheter pour gain de place pour une seule machine faisant fonction pour 2(switch) très bien. Comparer à mon ancienne cafetière électrique avec déjà la verseuse thermos HD7546/20 contenance 10 à 15 tasses, état un peu plus rapide surtout concernant l'arrêt du clignotement indiquant que le café est prêt, pour emploi cafetière, un bruit saccadé de la pompe alimentant le petit boiler contrairement à l'ancienne ce qui nous semble plus bruyante! Pour l'emploi Senseo super avec tous les qualificatifs du prospectus. Là le bruit est raisonnable et semblable au léger vrombissement de la pompe comme mon ancien simple Senséo HD7860/10.

Axor 24-08-2020

Prima koffiezetter

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Omdat je zowel met pads als “ gewoon ” koffie kan zetten is het al een uniek apparaat, bovendien kan je in de pad-functie je koffie extra krijgen door het knopje 2x achterelkaar in te drukken ! Voldoet mij , als alleen staande, super goed !

Christel1973 16-08-2020

Excellent

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Que ce soit les enfants pour un cacao le matin, nous pour un café rapide ou encore un percolateur, tout le monde est heureux à la maison.

Design parfait. Simple d'utilisation et d'entretien.

Je recommande vivement !

janelke 15-07-2020

handig en mooi

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Het is een prima apparaat, alleen twee kopjes tegelijk moet je bij blijven want de een loopt erg langzaam vol en dan moet je wisselen. Verder een perfect apparaat handig in gebruik en mooi op te zien.

Philyrose 02-07-2020

Le produit donne entière satisfaction !

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Nous-mêmes avons choisi ce modèle « switch » car selon nos occupations du matin ou de la journée, nous passons d’un système à l’autre très facilement.
Nous recommandons ce modèle pour son double usage.

de Werdt 01-07-2020

Een handig apparaat met enkele min punten.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Het apparaat laat zich tijdens gebruik goed horen.
De thermokan is voor het warm houden een beetje onder de maat en knoeit zéér snel bij het inschenken.
Het apparaat op zich werkt uitstekend en zet lekkere koffie.

Damiaan P. 24-04-2020

Rdelijk goed

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Als je vier tassen koffie maakt dan is de eerste warm. Daarna wordt de koffie koud en moet je bijwarmen in de microgolfoven. De thermos houdt niet voldoende warm.

Dave 100 26-01-2020

Ook gewone koffie mee te maken

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Deze switch is echt geweldig.Nu kan ik kiezen uit pads of gewone filter koffie.En ook is de bijgeleverde kan een uitkomst.

Tapismanoir 23-01-2020

Le thermos refroidi trop vite

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Même après l'avoir rempli avec de l'eau chaude avant d'y mettre le café, il faut mettre beaucoup de café pour qu'il soit bon

PiCoo 02-01-2020

Is een ideaal toestel voor kleinere gezinnen

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Wie geen al te grote koffiedrinkers zijn vindt in dit toestel de ideale oplossing.Praktisch in het gebruik en schenkt U ideale koffie..

Jenny50 20-06-2019

Moderne uitstraling

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Het apparaat ziet er leuk uit de koffieis lekker,
maar de kofiepot is een onding, hij lekt bij het
inschenken altijd, een vreselijk knoeiboel, of je nu wel of geen deksel gebruikt, altijd een smeerboel,
Er blijft ook water op het deksel van de filterhouder staan. Philips onwaardig.

Annette13 17-06-2019

Het product werkt prima voor ons.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Het apparaat is fantastisch voor ons. Mijn man wil het liefst "gewone" koffie en ikzelf ga graag voor een senseo. Voor ons is dit apparaat de uitkomst die wij ons wensen. Een heerlijk kopje koffie of een pot vol. In de pot blijft de koffie zelfs lang warm. Fijn als mijn man zeer vroeg op moet en ik hem aanzet vlak voor ikzelf naar bed ga. Ja dit is een heerlijke Switch voor ons.

JohnB 19-04-2019

Goede kwaliteit en makkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Het toestel is mooi afgewerkt en makkelijk te gebruiken. Een klein negatief puntje is dat het toestel nogal luidruchtig is tijdens het koffiezetten.

gery63 15-04-2019

mooie uitstraling

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

de Senseo kant goeie koffie, maar de kant van de thermoskan slecht hoor. maak heel veel lawaai, ik heb hem terug gebracht, om die reden koffie bleef ook niet warm, hadden ze gewoon een klein glazenkan voor moeten gebruiken met warmhoudplaatje. ik zou hem niet aanbevelen.

RobertLouis 12-02-2019

mooi produkt

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Ik heb dit product sinds kort alleen wat een verschil met de standaard Senseo ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Handig is dat je hem niet eerst hoeft aan te zetten wel op letten dat er een kopje onderstaat want als hij warm wordt gaat hij gelijk lopen. Verder kun je hem instellen op sterk of minder sterk een lampje dat hij aangeeft dat hij ontkalk moet worden. Ik miste alleen de voetjes onder aan het toestel maar dat is keurig geregeld onhandig is de plaats van het serie nummer wat ook nog eens onduidelijk is maar dat doet niets af van de functies van het toestel

Eddy58 19-12-2018

alle morgenden een verse tas heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Ik ben zeer tevreden over dit toestel.
Nadat het eerste na twee jaar onbruikbaar is geworden heb ik met ontzettend veel plezier hetzelfde in huis gehaald.
Zeer gemakkelijk in gebruik en binnen de tien minuten een heerlijke verse kan koffie.

Pluis73 19-06-2018

Hoop lawaai

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Tijdens het zetten van een kan koffie maakt het apparaat een hoop lawaai. Heel irritant. Vraag me af waarom dit nodig is. Heb nog nooit een koffieapparaat gehad die zo'n lawaai maakt

DomienD 08-06-2018

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

Ik ben vrij tevreden van dit toestel. Handig dat je ook een kleine koffiekan kunt vullen voor wanneer je volk over de vloer hebt!

astrid1982 07-06-2018

heel handig voor lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

De senseo doet wat we gewend zijn van phillips: een lekker kopje koffie binnen korte tijd. Hij is super snel om te zetten nar sterkere koffie. SUpersnel om te bouwen naar een kan koffie.

De kan koffie duurt wat langer maar is wel lekker en ondanks dat er geen warmhoudplaatje zit blijft de koffie goed warm. Enig nadeel is: de kan is niet heel groot.

Design vind ik ook mooier dan de standaard, deze is niet zo prominent aanwezig op de aanrecht en neemt minder plaats in

Nancy86 05-06-2018

Mooi design en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, rood

De Senseo switch is mooi maar ook makkelijk in gebruik. De filterkoffie blijft lang warm en vers en ook de Senseo is heerlijk