Philips HD6592 zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SoefSoft 09-09-2022

Slecht over nagedacht

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

De werking voor het zetten van een Senseo lijkt vrij goed te werken. Nadeel is echter wel dat dit apparaat met kleine koffiefilters werkt 102 ipv 104. Ook het deel waar de koffiefilters en dus de koffie moet worden ingedaan kan niet vastgemaakt worden aan het apparaat, dus slecht over nagedacht

Hoopvol 27-04-2022

Werkt niet goed

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Bij het zetten van een pot koffie van 6 à 7 koppen koffie hoopt het water zich op in het filter met als gevolg allemaal koffieprut in de koffie, niet erg
lekker.
Bij gebruik pads de ene keer een goed bakje de andere keer vooral bij 2 koppen bijv. 1 kop vol en 1 kop half vol. Jammer

Sarales 26-03-2022

Handig 2-in-1

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Heel handig apparaat omdat je op 2 verschillende manieren koffie kunt zetten. Het apparaat is langer en smaller dan de gewone Senseo en zo op het eerste gezicht ziet het er “goedkoop” uit, de hele behuizing is plastic…. De smaak van een “gewoon” bakkie Senseo is lekker maar het zijn wel Haagse bakkies….

TheoTineke 23-02-2022

Een geweldig produkt.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Het product is handig doordat je zowel senseo ,als filter koffie kan gebruiken.Daarom de naam Switch.

Alcmene 31-01-2022

Praktisch

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

De combinatie van 2 mogelijkheden. Neemt daardoor ook minder plaats in op het aanrecht. Is stijlvol en sober.
Duidelijke gebruiksaanwijzingen met tekeningen.

OKITO1 27-01-2022

Produit 2 en 1

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

L'appareil est bruyant. Le café en dosette est très très léger, goût à peine prononcé (j'ai testé le café normal, le chocolat Milka et le capuccino)...cela goûte plus l'eau qu'autre chose

Luc de koffiegenieter 12-01-2022

2 in 1 - Philips Pad- en filterkoffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Eindelijk een koffiezetapparaat gevonden die mij toelaat lekkere koffie te zetten op de oude manier met filter, onmiddellijk in een thermoskan. Maar daarnaast mij toch nog ook de gelegenheid bezorgd om een padje koffie te drinken als de gelegenheid zich voordoet. Voorheen stond op mijn aanrecht een koffiezetapparaat en een Senseo. Nam veel plaats in. Oogde ook niet mooi en had 2 netaansluitingen nodig.

mucky38 20-12-2021

super toestel

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

heerlijk of ik nu 1 tas of 1 kan koffie wil het kan gewoon met dit toestel, heeft ook nog een mooi design

Bowler 72 18-11-2021

Geluid

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Fijne machine, alleen jammer, als je de koffiezet modus gebruikt, (voor een pot koffie) dat het apparaat veel herrie maakt

Good Luck 08-11-2021

Prima pad-en filterkoffiezetapperaat.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Al eerder in het bezit zijn geweest van een apparaat met pads,stond ik er toch van te kijken dat dit apparaat ook zoveel herrie maak met koffie zetten met pads of met een filter. Dit zal wel eigen zijn aan het op deze manier van koffie zetten. Voor de rest een prima apparaat, met lekkere koffie. Alleen jammer van de herrie.

Lautje 30-10-2021

Valt tegen.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Dit is een apparaat voor iemand die klein behuisd is en die maar even de koffie warm wil houden. Zoals voor mij die het een hele dag wilde gebruiken is de koffie veel te snel koud. Verder is het wel een geweldig apparaat maar ik ben toch weer terug gegaan naar aparte apparaten.

Didier60 25-10-2021

Topper

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Eenvoudige bediening en makkelijk in onderhoud! Ook makkelijk switchen tussen 1 kop , 2 koppen of 1 kan koffie!

Hoeper 30-09-2021

Valt zwaar tegen

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Had voorheen Senseo en gewoon koffiezetapparaat en dacht deze te combineren.
Valt zwaar tegen , met dezelfde pad (als vroeger in mijn Senseo) slappe lauwe koffie en met het gewoon filter koffie zetten ook slappe hap en ook lauw.
De pot lekt altijd bij het inschudden van je kopje en je moet hem ondersteboven houden om hem leeg te schenken. Niet handig en kost dus kostbare koffie...Miskoop dus !

Hygen 12-09-2021

Zet heerlijke koffie

Ekkers koffie

Lekkere koffie ,maar dat lawaai vinden we echt iet leuk , ik hoop dat daar iets aan gedaan kan worden

LouisPol Boon 08-09-2021

koffiezet

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

de 7 kopje zijn wel minikopjes, echter het bedieningsgemak overklast in zekere zin dit euvel en het automatisch stopsysteem is een pluspunt, ook vermeldenswaardig is de keuze van sterke koffie of slappe koffie zetten.

VdEifos 02-09-2021

Tevreden met mindere puntjes

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Heel makkelijk te wisselen tss pads en kan. Mooi design en neemt niet veel plaats op het werkblad in. Bij het zetten van een kan koffie, maakt deze veel lawaai. De dubbele padhouder lekt soms een klein beetje.

Springbareel 02-09-2021

Het product is gemakkelijk en goed

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Als alleenstaande is het gemakkelijk een kopje koffie te maken en bij bezoek kan je ook 7 tassen maken.

Hendrik51 27-08-2021

Goede opvolger van onze vorige Senseo!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

Net als onze vorige heeft deze de mogelijkheid om twee sterktes te kiezen. En dit keer ook de mogelijkheid om een kan koffie te zetten!

Pika22 23-08-2021

Satisfaite

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

J adore le fait de pouvoir passer d un tasse à 7 avec la même machine ! Et le délais pour faire passer le café est correct ! De plus elle ne prend pas trop de place ! Vraiment pratique.

schalulleke 21-08-2021

kiezen tussen 1-2 koppen of pot koffie voor mij ha

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart

tot heden heb ik niets negatiefs te melden over het apparaat ben er super tevreden over!!! grt anita