De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun KF 7125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

h****************@g******** 07-04-2024

Spijt van de aankoop

Geschreven voor: Braun KF 7125

Wat een ontzettend onhandig apparaat.
Waterniveau is niet zichtbaar. Je moet de veel te zware kan ongeveer op de kop houden om (al lekkend) je koffie in te schenken. Al met al, de miskoop van het jaar.

Minpunten

• Erg lastig vullen
  • Slecht schenken

hendrikbernhard 18-04-2023

schone schijn bedriegt

Geschreven voor: Braun KF 7125

Het apparaat maakt een degelijke indruk. Echter: schijn bedriegt. De kan lekt bij uitschenken, tijdens het koffiezetten niet alleen koffie in de kan maar ook rijkelijk op het aanrecht. Het apparaat werd exact volgens de gebruiksaanwijzing door ons gebruikt. Toch regelmatig weer tijdens het koffiezetten koffie op het aanrecht. Apparaat naar inleverpunt huishoudelijke apparaten gebracht. We waren het zat na ruim 4 maanden. Aankoop bleek een flinke misser.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• koffie op aanrecht
  • lekkende schenkkan
  • ontkalkingslampje blijft branden

Alex 28-12-2022

Niet aan te bevelen

Geschreven voor: Braun KF 7125

Lastig om te zien hoeveel water er in het apparaat moet voor het aantal kopjes koffie. De koffie is niet te schenken zonder te morsen, Regelmatig komt er meer koffie naast het apparaat als in de thermoskan. Absolute afrader.

Pluspunten

• Koffie is goed op temperatuur
  • Ziet er fraai uit

Minpunten

• Geen water-indicator aan de buitenzijde
  • Dan kan schenkt niet zonder te morsen
  • Regelmatig komt er koffie naast het apparaat

Richard 03-06-2021

KF1725 - Nooit en nooit meer

Geschreven voor: Braun KF 7125

Het zet koffie zoals het moet, maar je moet een andere kan gebruiken om het apparaat met water te vullen (wij gebruiken de oude glazen koffiekan). Vergeet dan niet om de oude koffie uit de thermoskan weg te gooien, anders kan je opnieuw beginnen. Schenken kan de thermoskan niet. Je loopt er standaard achteraan met een doekje voor het lekken. Super onhandig. Voor ons een dagelijkse herinnering hoe slecht een product van Braun kan zijn. Braun doe hier iets aan.

Pluspunten

• Er komt koffie uit

Minpunten

• Thermoskan kan niet schenken.
  • Extra kan nodig voor vullen met water
  • Doekjes nodig voor het lekken
  • Gaat voor einde levensduur de prullenbak in

Toin Mimpen 17-05-2021

Slecht gebruikers gemak

Geschreven voor: Braun KF 7125

Product online gekocht i.v.m.corona vanwege uiterlijk en warmhoudfunctie. Vullen van water is ongemakkelijk je moet de kan op zij kop houden wil je er alles uit kunnen schenken en komt van tegen de deksel het apparaat aan. Kunt aan de buitenzijde niet aflezen hoeveel water er in zit en aan de binnenzijde is het lastig af te lezen. Het inschenken van koffie is bijna onmogelijk zonder knoeien.

Pluspunten

• Mooi van buiten

Minpunten

• Vullen water
  • Aflezen waterniveau
  • Knoeien bij uitschenken

Officiele reactie van Braun 19-05-2021

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl.
Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met uw Braun KF 7125 koffiezetter.
Graag komen wij met u in contact hierover. U kunt via de volgende link met ons in contact komen:

serviceteam Braun huishoudelijk

valliage 30-03-2019

Heb spijt dat ik hem gekocht heb !!!!

Geschreven voor: Braun KF 7125

één grote mors boel tijdens het inschenken, slecht zicht met water vullen en de hoeveelheid, je krijgt automatisch een signaal als de koffie klaar is .d.w.z enorme herrie aan geluid water pruttelen. Neen al met al jammer van dit type apparaat want hij ziet er leuk en mooi uit !!!

Officiele reactie van Braun 09-04-2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl.

serviceteam Braun huishoudelijk

Joop Jansen 09-10-2018

Slechte koop.

Geschreven voor: Braun KF 7125

De vormgeving is het enige wat positief is, voor de rest is het een ergelijk apparaat. Om te weten hoeveel water je er in doet kun je er het beste een maatbeker gebruiken. Dit is namelijk bijna niet te zien. De deksel is echt onhandig en koffie inschenken zonder te knoeien lukt niet met deze koffiezetter. Ook met de deksel eraf lukt het niet om niet te knoeien. Dat zoiets nog verkocht wordt. Gekocht bij Expert, verkoper heeft hierover geen enkele informatie gegeven. Volgende keer online kopen, kun je hem zo terugsturen. Slechtste koop in jaren.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Aflezen waterniveau.
  • Knoeien bij inschenken
  • Deksel

monica elsinghorst 21-08-2018

grote kan

Geschreven voor: Braun KF 7125

Ik heb dit product gekozen omdat het een grote kan heeft.
Echter heeft dit apparaat rededelijk wat nadelen.
Het waterreservoir vullen is onhandig omdat de klep in de weg zit. je kunt de kan niet leegschenken.
Je ziet aan de buitenkant niet hoeveel kopjes je zet hiervoor moet je in het reservoir kijken wat moeilijk en slecht te zien is.
En ergernis top 1 is dat de kan niet goed schenkt het is een geknoei om de koffie in je kopje te krijgen.
Dit apparaat is echt geen aanrader

Pluspunten

• koffie is goed warm

Minpunten

• hoeveelheid kopjes aanduiding
  • vullen van waterreservoir
  • kan schenkt slecht

Fam. de Beer 16-04-2018

Mooi design maar niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Braun KF 7125

Apparaat gekocht nav positieve recensie in het AD. Mooi design maar niet echt gebruiksvriendelijk. Water in het apparaat gieten is bijna niet te doen met de grote kan. Moeilijk om vast te stellen hoeveel water voor hoeveel kopjes. Binnenin het waterreservoir zitten groene blokjes, die geven het waterpeil aan. Je moet wel goed kijken om het te zien. Inschenken van de koffie lukt nooit zonder knoeien, erg vervelend. We hebben het apparaat nog niet zo lang en nu al brand het ontkalken lampje. Al met al een tegenvaller.

• Koffie blijft lang warm

Minpunten

• Knoeikan
  • Waterreservoir