Philips HD6555 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6555 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

mary 11-12-2018

mooie senseo

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

prima apparaat, lekkere koffie en erg gebruiksvriendelijk, zelf een sterk bakkie koffie heeft hij geen moeite mee ... een topper

Maris34 06-12-2017

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Een goed koffiezetapparaat, zeker het grote waterreservoir. Het is ook fijn dat je er naast een normaal kopje koffie ook een kleine expresso mee kan maken. Nadeel is dat er geen groter kopje onder kan omdat het tuitje waar koffie uit komt niet verschuifbaar is. En de klep bovenop gaat niet van zelf open en je kan niet de koffie meteen aanzetten nadat je de aan knop aan hebt gedaan,zodat de koffie alvast gaat "lopen". Deze 3 punten kan bij bijvoorbeeld de viva café wel. Maar het is een prima koffiezetapparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Zelf sterkte van de koffie bepalen.

Minpunten

• Design wat groot

dunjatamara86 30-11-2017

Snel een bakkie koffie

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

De beschrijving geeft aan binnen 30 sec een bakkie koffie te kunnen zetten het is zelfs maar 20 seconden super snel dus!

Het opwarmen duurt ook niet lang en de koffie is goed warm en heeft een heerlijke precies goede schuimlaag.

Je kunt kiezen voor een sterke bak koffie door tweemaal op de knop te drukken, je krijgt dan een kopje ''espresso'' van 60cc druk je eenmaal krijg je een normaal kopje koffie van 120cc.
Ook kun je bij deze machine 2 normale bakjes koffie tegelijk zetten wat weer zo zijn voordelen heeft wanneer je bezoek hebt.
Het grote voordeel vindt ik ook het grote waterreservoir, het is voor het design wel een minpuntje maar dat is dan ook alles wat ik over het apparaat kan zeggen als minpunt

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • snel een bak koffie
  • sterkte bepalen

Claudia85 29-11-2017

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Zeer fijn apparaat, grootste pluspunt is dat je de sterkte kan aanpassen. Ook een mooi design. Geen metaal meer

Pluspunten

• Aanpassen sterkte

Invisje 26-11-2017

Consistente koffie kwaliteit

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Deze xl versie is makkelijk in gebruik. De koffie is werkelijk beter dan bij zijn voorgangers. Dat je nu een sterkere bak kan zetten is erg fijn. Het gebruiksgemak is nog steeds even goed als je gewend bent. Het waterresevoir is groot en makkelijk te vullen. Wel zijn wij bang dat de xl minder lang mee zal gaan. Het sluitmechanisme voelt te licht aan. Ook de knoppen voelen fragiel aan. Het snoer is met 30 cm wat korter dan we gewend zijn. Verder is het juiste formaat van de koppen een aandachtspunt. Te grote koppen passen moeilijk waardoor de deksel van het lekbakje makkelijk wegschuift. Toch zijn dat maar bijzaken. Deze xl Bevalt goed vanwege de betere koffiesmaak.

Pluspunten

• Betere koffie kwaliteit
  • Groot water resevoir

Minpunten

• Kort snoer

Kim90 23-11-2017
  • Product gekregen

Mooi gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Sinds enkele weken dit apparaat in mijn bezit. Mooi licht apparaat. Gemakkelijk in gebruik te nemen. Vormgeving is mooi. Groter waterresevoir is een mooi pluspunt.
Kunt koffie drinken op welk moment je wilt.
Ik vind zelf de hoeveelheid koffie iets te weinig. 120cc. Tevens jammer dat het apparaat geen ontkalkingsindicator heeft.
Verder prima degelijk apparaat.

Pluspunten

• Altijd verse koffie
  • Mooie vormgeving van het apparaat
  • Maakt weinig geluid
  • Extra groot waterresevoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie iets te weinig (120cc of 60cc)
  • Geen aanduiding voor ontkalking

lihiz 22-11-2017

prima koffie apparaat met goede update

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Goede update, lekker licht apparaat, maakt een stuk minder geluid dan zijn voorganger en fijn dat je nu sterkes kunt kiezen. VOor mij de 'normale' koffie, voor mijn partner een extra sterke grote koffie, 2 keer klikken op de dubbele koffie.
Ik had eerlijk te zijn wel wat een ander design verwacht, maar op de kleur van het rooster na is hij gelijk aan zijn voorganger.

Pluspunten

• groot water reservoir
  • verschillende sterktes
  • licht apparaat

Minpunten

• er past geen grote mok onder
  • nauwelijks update in design

SharonRosario 22-11-2017

Mooie uitvoering en perfecte koffie

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Als fanatieke koffiedrinker is dit apparaat een uitkomst! Door zijn sterkte functie is het handig voor de 1 een normaal kopje koffie te zetten en voor een ander een sterk kopje. Tevens is het waterreservoir groot uitgevoerd waardoor je niet constant hoeft bij te vullen. Het design past in elk huishouden. Voor de kinderen kun je ook choco pads halen! Voor ieder wat wils. Wij zijn er erg blij mee en zouden niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• Grote water reservoir
  • Sterkte functie
  • Romige schuimlaag

zuster1984 22-11-2017

vernieuwde technologie

Mooi modern apparaat
Maakt weinig geluid.
Extra grote waterreservoir. Ideaal om ook espresso mee te zetten doormiddel van het 2x drukken op de knop

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lichtgewicht
  • mogelijkheid tot espresso
  • extra veel creme op de koffie
  • groit waterreservoir

Minpunten

• alle onderdelen zijn van kunststof
  • geen hoogte regelaar
  • geen indicatie knop voor ontkalken

Miranda433 21-11-2017

Watje verwacht

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Dit apparaat is gewoon echt weer kwaliteit . De kleine verbeteringen merk je en het standaard xxl reservoir is zeker een plus

Pluspunten

• Xxl reaervoir
  • Betere schuimlaag

winxy 20-11-2017

lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Ik heb dit product nu enkele weken in huis en vindt het een super apparaat. Hij is snel en stil. Het grote waterreservoir is ideaal om meerdere kopjes te zetten zonder bij te vullen.
Is ook makelij om even gauw tussendoor een kopje koffie te nemen, vooral als je weinig tijd hebt.

Het is wel jammer dat het waterreservoir zo groot is, dat maakt het apparaat wat lomper qua design.

bibi1983 20-11-2017

heel makkelijk in bediening en erg goeie koffie.

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

erg mooi apparaat. en heel makkelijk in de bediening. het grotere waterreservoir is erg handig, je hoeft minder vaak te vullen. enige minpuntje vind ik dat het reservoir wel uitsteekt, vind ik minder mooi ogen. maar erg mooi design verder met al het zwart ook het plaatje waar de kopjes opgezet worden. is mooier afgewerkt en oogt mooier dan het ijzeren plaatje voorheen. de koffie is snel klaar en erg lekker van smaak. ook erg handig dat je de intensiteit van je bakkie kan instellen. door twee keer te drukken een sterker, kleiner bakkie. ideaal voor espresso's en/of cappuccino's.

Pluspunten

• grotere reservoir
  • intensiteitsknop

Minpunten

• reservoir steekt uit

Kim van Hees 17-11-2017

Groot waterreservoir!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Ik had al een tijdje geen senseo apparaat meer! Nu een gekregen! Heerlijke koffie! En wat ik t belangrijkste vind.. de koffie is echt warm! Ook ideaal dat je kan kiezen hoe sterk je de koffie het liefst drinkt! Ook het grote waterreservoir is heerlijk! Niet meer zo vaak bijvullen! Een aanrader dus!

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Sterkte is in te stellen

Danielle20 16-11-2017

Werkt goed

Werkt goed
Lekkere koffie
reservoir Is groter dus je hoeft het niet zo snel meer bij te vullen ideaal

Pluspunten

• Groter reservoir
  • Ziet mooi uit
  • Weinig geluid

Charlene 14-11-2017
  • Product gekregen

Goede Senseo

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

De keuze voor een normaal of sterkere kop koffie is ideaal. Groot waterreservoir. Ben zeer tevreden en blij met het product.

Pluspunten

• Waterreservoir
  • Koffie sterkte

Lianne 14-11-2017

Makkelijk en snel in gebruik!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Het apparaat werkt zoals je van een Senseo verwacht! Snel en makkelijk in gebruik!
Daarnaast heeft die apparaat een extra groot waterreservoir.
Ook het kiezen uit een grote kop of een kleine kop koffie maakt het apparaat geschikt voor iedereen.

Pluspunten

• groot waterreseroir
  • keuze uit grote of kleine kop koffie
  • lekkere crema-laag

Minpunten

• het design had wel wat vernieuwende gemogen

Andread 13-11-2017

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Handig voor de verschillende sterktes. Klein bakkie(2 klikken) is ook echt expresso grootte. Op 1 klik een gewone bak. Een mooie dikke crema laag.

Pluspunten

• Xl waterbak

Minpunten

• Ouder design nieuwe knoppen

Eskemo 13-11-2017

Handig!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Vind het een heel fijn apparaat. De functie om kleine sterke kopjes koffie te zetten is ideaal. Ook het xl water reservoir is super fijn. En ik vind senseo gewoon lekkere koffie! Lekker makkelijk en snel.

• Makkelijk
  • Snel