Philips Café Gourmet HD5408 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gourmet HD5408 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Juul 17-02-2019

Makkelijk.

Lekkere heten koffie niet meer en niet minder.
Makkelijk in gebruik eenvoudig in gebruik.
Minpunt vind ik wel belangrijk de Philips er niet aan denkt dat er ook mensen zijn die links zijn en daardoor de indicator niet kunnen aflezen.

Pluspunten

• Lekkere koffie.

Minpunten

• Indicator is met linkse hand n i et af te lezen

T hoven 11-09-2018

Groot formaat

Let op de hoogte. Bij ons paste het niet onder de bovenste keukenkastjes op het aanrecht. Verder prima

Kees66 25-10-2017

Waterreservoir niet duurzaam

Coating waterreservoir laat los en is helemaal helemaal verrot, apparaat defect.
Ondanks het feit dat de garantie is verlopen, ben ik van mening dat dit product niet al na 4 jaar dit mankement vertoont. Philips komt met dit flutargument:
Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen van mijn specialisten en moet u informeren dat de coating van uw apparaat los laat als er niet op tijd of niet ontkalkt wordt. Op uw foto is het ook erg wit (kalk) op bepaalde punten. Door die reden kan ik uw apparaat niet kosteloos opsturen voor een reparatie. Aanbod is een kortingsvoucher van 30%.
Ik heb het apparaat geregels met de goede ontkalker op basis van citroenzuur ontkalkt!

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service Philips

Maria 09-05-2017

Beste apparaat ooit

De koffie is goed heet omdat het water eerst wordt gekookt wat je van andere koffieapparaten niet kan zeggen. Heerlijke koffie dus.
Wanneer deze stuk zou gaan koop ik zeker weer een zelfde machine.

Pluspunten

• Kokend water
  • Mooi designe

Minpunten

• tip gebruik ontkalkt water (britta)