Philips Café Gourmet HD5408 - Reviews

filterzetter

7,3

Kees66 25-10-2017

Waterreservoir niet duurzaam

Coating waterreservoir laat los en is helemaal helemaal verrot, apparaat defect.
Ondanks het feit dat de garantie is verlopen, ben ik van mening dat dit product niet al na 4 jaar dit mankement vertoont. Philips komt met dit flutargument:
Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen van mijn specialisten en moet u informeren dat de coating van uw apparaat los laat als er niet op tijd of niet ontkalkt wordt. Op uw foto is het ook erg wit (kalk) op bepaalde punten. Door die reden kan ik uw apparaat niet kosteloos opsturen voor een reparatie. Aanbod is een kortingsvoucher van 30%.
Ik heb het apparaat geregels met de goede ontkalker op basis van citroenzuur ontkalkt!

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service Philips

Theo Camps 11-05-2017

Theo Camps

Na 26 maand gaf mijn bodum koffiezet de geest 2 maand na garantie. Was niet tevreden over koffiekwiliteit. Na lang zoeken op internet Philips gourmet gevonden. Resultaat:
Gemakkelijke bediening en smakelijk resultaat.Ochtend humeur direct ok.

Pluspunten

• Benoemd weinigplaats
  • Geen plastic boiler

ReinS 07-06-2018

lekkere koffie en mooi design

Het apparaat zet lekkere koffie en heeft een mooi design.
Op zich ook gemakkelijk in gebruik.
Omdat het water eerst aan de kook wordt gebracht duurt het koffiezetten iets langer.
Jammer dat het waterreservoir zo snel een dof randje krijgt vanwege (denk ik) kalkaanslag door het koken van het water.

JeanetteB 31-03-2018

Lekkere koffie

Het apparaat zet goede koffie, en lekker heet. Dit is echter het tweede apparaat in korte tijd, de andere was doorgebrand binnen een paar maanden en kon terug naar de winkel voor garantie.
Ondertussen is het weer een nieuwer model, maar de pot moet nog steeds met aandacht recht onder de filter gezet worden, anders blokkeert de druppelstop en lekt de koffie langs het speciale pijpje in de pot.

Gelukkig is de koffie zo goed, dat we dit maar voor lief nemen, evenals de stoomwolken die uit dit nieuwe type deksel komen tijdens het koffiezetten.

knutselhenk 12-02-2018

zeer tevreden

over deze koffie zet app. kan ik nog geen oordeel geven, maar ik had er zo een, en die beval zogoed, dat ik het zelfde apparaat wilde hebben,. deze ziet er iets beter uit maar de rest zal het zelfde zijn. Lekkere hete koffie.

Maria 09-05-2017

Beste apparaat ooit

De koffie is goed heet omdat het water eerst wordt gekookt wat je van andere koffieapparaten niet kan zeggen. Heerlijke koffie dus.
Wanneer deze stuk zou gaan koop ik zeker weer een zelfde machine.

Pluspunten

• Kokend water
  • Mooi designe

Minpunten

• tip gebruik ontkalkt water (britta)